Пазаруване от about you - тема 37

  • 78 469
  • 739
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 13 055
За 104 го взех това яке, не е лошо. 
Обърнете внимание на съответствието на размерите М е 42.

# 706
  • Мнения: 2 742
И аз имам много връщания, но и много успешни поръчки. Да ме блокират, не ме интересува. Ще си направя нов акаунт.
Какво- нещо ако не ми става или не ми харесва да го задържа, видиш ли, защото ще ме блокират за връщания?! То смешно направо.

# 707
  • Мнения: 2 027
Няма проблем с блокирането. Мен ме блокираха, направих си нов акаунт, а малко след това го отблокираха. Сега съм с два, даже е по-удобно, ако не искаш да ти обединяват поръчките.
Не мога да плащам боклуците, които някой им е върнал и те не са ги проверили...

# 708
  • Пловдив
  • Мнения: 239
Момичета, днес имам много работа и едвам намирам време да пиша за моя казус.Май се оказва, че съм прибързала -в момента ми е активен бутона "поръчай",дава ми и данни за сметка да въведа.Явно наистина е било някакъв бъг.Тамън викам, ще се кротна малко от поръчки.Но като прочетох за новите им правила и си викам,ето аз съм първата наказана😁
Та за сега не съм блокирана.Благодаря на всички, които се включихте по темата.

# 709
  • София
  • Мнения: 4 268
И и аз мисля, че е бъг това с блокирането. Като наказателна мярка мога да го оправдая единствено с неплатени сметки. Но ако човек е решил да пазарува оттам, ще си направи нов акаунт. Блокирането е обидно и би отблъснало хората от сайта им,  за което, вярвам, си дават ясна сметка.

# 710
  • Мнения: 13 055
Какви са новите правила, тованпък аз съм го  изпуснала.

# 711
  • София
  • Мнения: 2 785
Да се "похваля" - 2 пъти вече разглеждам някакви неща в аутлета (единият път бях отворила рокли, сега поли) и ме банват за определено време. Подредила съм ги по цена и само скролвам надолу и разглеждам.... Ами аутлета ме губи като клиент...
Случвало ли се е на някой друг?
Error 1015 Ray ID: ....

P.S. В аутлета има няколко доста намалени кожени якета на Freaky Nation.

# 712
  • Мнения: 2 787
Мен така от основния ми бяха забранили достъпа на служебния компютър за няколко дни. Бяха заподозряли, че  съм робот.
Иначе в аутлета пак от служебния вече трета или четвърта седмица не ми дава да се логна. Принудих се и тяхното приложение да сложа. Инак у нас съм вътре, но ме е страх да изляза, че не се знае дали ще мога да се включа пак.
Скрит текст:

# 713
  • Мнения: 161
Здравейте, дами! Включвам се да попитам — кога беше рожденият ден на About You? Дали и тази година ще ни изненадат с кодове за -50%, както беше миналата?😅

# 714
  • София
  • Мнения: 509
Миналата година гледам, че е било на 19.04 в WhatsApp.

# 715
  • Мнения: 4 383
Ако ти блокират акаунта имаш достъп до него и не можеш да поръчваш или изобщо нямаш достъп?

# 716
  • Мнения: 1 408
Колко да са по немското, като директивите са за цяла европа едни и същи дословно, че и пренесени в законите..тоест преписано от директивата в закона.
Ясно е че не на всеки му се занимава, но нека не заблуждаваме хората,  че нищо не ставало с писане на жалба.
Изключително добре съм запозната с нормативната уредба и директивите (че дори и регламентите). Ако сега и ми отговориш защо КЗП не даде отговор за редицата отказани поръчки (независимо дали са платени или не) и защо прехвърли топката на еквивалента си в Германия с удоволствие бих си върнала вярата в КЗП и бих се съгласила с теб на 100%.

# 717
  • София
  • Мнения: 2 785
AeroJ, при мен така става, когато ползвам Firefox. Самият браузър прави проблеми, бъгнат е. Пробвай с друг браузър.
Явно и мен аутлетът ме мисли за робот, макар, че се бях логнала. Минал ми е банът, пак влизам.

# 718
  • Мнения: 76 499
Бих..ако разполагам с документите. По разкази няма как да коментирам, непрофесионално е.
Ето аз например мога да ти предоставя кореспонденциите си с КЗП по няколкото случая, по които съм се обръщала към тях. Имам жалби, имам и отговори, имам и доказателство че са пратени и заведени с вх-номер жалбите.
По всички входирани жалби имам отговор, независимо че в някои случаи са ме препращали към БАБХ или към КРС.
Но имам отговори.

# 719
  • Мнения: 1 408
Документите са скрийн шотове на цените (предполагам всички помним онова намаление с големите %), фактурите за плащане и разписките от Еконт за товарителници, които в последствие са отказани. Ако ти е любопитно мога и цялото инфо по жалбата да ти пратя на лично. Отговорът беше, че фирмата в със седалище в Германия и ще препратят казуса на немската комисия. И от там нататък никой не ме потърси. Аз също нямах време да се занимавам с изгубени каузи. В следствие пратиха онези кодове от 15% на всички които не получиха поръчките си. А защо някои ги получиха остава загадка, но ако това не беше дискриминация на клиенти - здраве му кажи Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт