Математически турнири 1-4 клас. Тема № 64

  • 40 899
  • 545
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 11 067
Една приятелка ми каза, че на целия клас на нейното дете в 4ти клас, не им излизали пролетно, кенгуру и още нещо. Писала на МОН и казали че е техническа грешка
Така че ако са ви необходими тези точки, пишете на МОН или през системата за електронно връчване, за да бъдат нанесени.
От отдавна трябва да се виждат. Щом не се виждат - значи трябва да ви ги оправят.

# 436
  • Мнения: 1 272
При нас излизат за ПМС. На Кенгуру също се яви, но то не е балообразуващо за нашето МГ и може би затова не е качено, не знам.
Системата няма как да знае за кое МГ ще кандидатствате. Трябва да ви се появят всички състезания, на които е участвало детето. Най-вероятно е нещо техническо. При нас миналата година се появиха със закъснение.

# 437
  • Мнения: 2 047
Как са се представили децата на НВО?
Много съм доволна аз - 97т. Не съм го чула, но предполагам е доволен - сигурно една задача е сгрешена. Щастлива съм, че е бил концентриран и не е допуснал глупави грешки като 2-2=4 😁
При нас има точки от всичко, без да фигурира Математика за всеки.

# 438
  • Мнения: 72
При нас излизат за ПМС. На Кенгуру също се яви, но то не е балообразуващо за нашето МГ и може би затова не е качено, не знам.
Системата няма как да знае за кое МГ ще кандидатствате. Трябва да ви се появят всички състезания, на които е участвало детето. Най-вероятно е нещо техническо. При нас миналата година се появиха със закъснение.

В раздел Изпити ли излизат тези резултати при Вас?

Има ли родител на дете от София, при когото се виждат резултатите от ПМС и други състезания?

# 439
  • Мнения: 2 047
В раздел "Оценки".

# 440
  • Мнения: 4 557
А НВО за 4 клас оказва ли особено влияние в приема?

# 441
  • Мнения: 8 521
А НВО за 4 клас оказва ли особено влияние в приема?
Зависи  дали участва в балообразуването Simple Smile
Ако имаш достатъчно висок бал от състезанията, че +/- 2-3-5 точки няма да те извадят от класирането не е фатално.
Но в дъното на класирането всяка точка е ценна.

# 442
  • Мнения: 392
С няколко родители от София разговарях, всички са от различни училища и никой няма нито НОМ, нито ПМС вписани. Просто нашето РУО не са ги попълнили още.

При нас излизат за ПМС. На Кенгуру също се яви, но то не е балообразуващо за нашето МГ и може би затова не е качено, не знам.
Системата няма как да знае за кое МГ ще кандидатствате. Трябва да ви се появят всички състезания, на които е участвало детето. Най-вероятно е нещо техническо. При нас миналата година се появиха със закъснение.

В раздел Изпити ли излизат тези резултати при Вас?

Има ли родител на дете от София, при когото се виждат резултатите от ПМС и други състезания?

Последна редакция: ср, 11 юни 2025, 14:55 от lexche

# 443
  • София
  • Мнения: 1 417
И при нас няма резултати от състезанията, само НВО-тата са публикувани, РУО-София. До времето за кандидатстване има време.

Ще върна и малко темата назад относно трудността на задачите на МзВ. Не съм ги гледала, щерката също отказва, буквално вече ѝ е писнало от всичко и не я виня. Мернах коментар на изимат, че задачите били от средно трудни към лесни. После пак според тях отличен резултат трябвало да бъде точки от 30-32 нагоре. Хем лесни, хем отлично при резултат 2/3 от максималните точки. Пълно противоречие. Какъв е смисълът на такова "отсяване" и напъване за време и трудност, когато едва едни 15-20 деца реално имат някакъв по-значим резултат, а всичко останало е средна работа...

Последна редакция: ср, 11 юни 2025, 17:46 от Granny Weatherwax

# 444
  • Мнения: 159
Мернах коментар на изимат, че задачите били от средно трудни към лесни. После пак според тях отличен резултат трябвало да бъде точки от 30-32 нагоре. Хем лесни, хем отлично при резултат 2/3 от максималните точки. Пълно противоречие. Какъв е смисълът на такова "отсяване" и напъване за време и трудност, когато едва едни 15-20 деца реално имат някакъв по-значим резултат, а всичко останало е средна работа...
Фокусът е в разслояването на по-напредналите деца. Тези, които ще влезнат около долната граница са в зона на шум (и лотариен късмет).

# 445
  • Мнения: 12 162
Излезе първият протокол от МзВ - Велико Търново. Максимален резултат - 22.5 т.

# 446
  • Русе
  • Мнения: 840
Излезе първият протокол от МзВ - Велико Търново. Максимален резултат - 22.5 т.
Може ли линк?

# 447
  • София
  • Мнения: 1 417
Мернах коментар на изимат, че задачите били от средно трудни към лесни. После пак според тях отличен резултат трябвало да бъде точки от 30-32 нагоре. Хем лесни, хем отлично при резултат 2/3 от максималните точки. Пълно противоречие. Какъв е смисълът на такова "отсяване" и напъване за време и трудност, когато едва едни 15-20 деца реално имат някакъв по-значим резултат, а всичко останало е средна работа...
Фокусът е в разслояването на по-напредналите деца. Тези, които ще влезнат около долната граница са в зона на шум (и лотариен късмет).

Ама то разслояването е 20 към 180, защото само 20 имат по-забележителен набор от точки и само 1-2 я имат, я нямат максимум точки или 1-2 точки под него. Всички останали са около долната граница Simple Smile Т.е. няма разслояване, целта не се постига. Да допуснем, че постигне целта и има разслояване - какво следва? В гимназиите учителите ще работят само с първите 20 по резултат, а другите кучета ги яли? Да сложат само един клас за децата, които дишат математиката и това е. Ако не ги устройва само един клас да има, да направят нормален изпит. В трети и четвърти клас свалят факториели и какво ли още не като материал. Това е ненормално.

Не ми дава да направя отделен отговор към дамата по-горе за линка към резултатите от МзВ за В.Т.: http://oupe-vt.com/wp-content/uploads/2025/06/%D0%9C%D0%B0%D1%82 … %D0%B8-4_2025.pdf

# 448
  • Мнения: 164
Писано е преди и в други теми  , но ще сумаразирам за които не са го чели накратко.
Относно София и в частност СМГ миналата година / но не само - предните е подобно/
Разслояването след МзВ е идеално. По-добро трудно може да се постигне според мен. Авторите му са изключителни специалисти.
Миналата година никой няма макс в страната , 2-3 деца в София са с над или около 40т , общо 15-20 са над 35 ,  40-50 над 30 , около 100 деца  тотал са над 25т.  И остават около 100 деца с над 21т , които запълват бройките за СМГ и НПМГ . След това има вероятно около 50 деца които не са имали късмет... често те продължават в ПЧМГ.
Разслояването е изключително важно защото класовете в СМГ / 6/ са формирани симетрично и миксирано с ''добри'' и ''недобри'' по математика. 6те класа са относително равностойни. и добрите дърпат недобрите.
То и кой в какво е добър е субективно - дойде краят на годината и например детето ми е от добрите по математика , но като успех за годината по всичко е във втората половина ..., така че сплавта и допълването в класовете е отлично.
Иначе преди години състезателите бяха в 1 клас основно...

Последна редакция: ср, 11 юни 2025, 20:34 от Galub

# 449
  • София
  • Мнения: 1 417
Писано е преди и в други теми  , но ще сумаразирам за които не са го чели накратко.
Относно София и в частност СМГ миналата година / но не само - предните е подобно/
Разслояването след МзВ е идеално. По-добро трудно може да се постигне според мен. Авторите му са изключителни специалисти.
Миналата година никой няма макс в страната , 2-3 деца в София са с над или около 40т , общо 15-20 са над 35 ,  40-50 над 30 , около 100 деца  тотал са над 25т.  И остават около 100 деца с над 21т , които запълват бройките за СМГ и НПМГ . След това има вероятно около 50 деца които не са имали късмет... често те продължават в ПЧМГ.
Разслояването е изключително важно защото класовете в СМГ / 6/ са формирани симетрично и миксирано с ''добри'' и ''недобри'' по математика. 6те класа са относително равностойни. и добрите дърпат недобрите.
То и кой в какво е добър е субективно - дойде краят на годината и например детето ми е от добрите по математика , но като успех за годината по всичко е във втората половина ..., така че сплавта и допълването в класовете е отлично.
Иначе преди години състезателите бяха в 1 клас основно...


Благодаря, това е за СМГ приложимо, където има повече бройки. Освен това в СМГ профилът за всички май си е само математика след 7 клас, което може да не интересува всички деца непременно. Да не говорим, че това разделение на добри/не добри е мега тъпо откъдето и да го погледнеш и личният Ви пример го доказва, колкото и да е обвито с добри намерения. Да решаваш от един ден, от едно състезание дали някой е добър или не и дали става за нещо е бомба със закъснител. А се случва с деца на 10-11 години. Психическо здраве? Друг път. За два класа в НПМГ след 4 клас не сработва кой знае колко "разслоението", а и там след 7 вече има профили с други интереси. Както и да е, няма да разводнявам повече. Очевидно и преди е имало подобни дискусии.

Общи условия

Активация на акаунт