КРУИЗИ /Тема 20/

  • 12 091
  • 231
  •   2
Отговори
# 15
  • Мнения: 552
Здравейте!
Присъединявам се в темата и аз Simple Smile
С майка ми си правим по един круиз в годината по женски. Миналата година пропуснахме, защото родих, но тази искаме да отидем.
Обаче нямам никаква идея какво е положението с децата на борда, някой пътувал ли е? Искахме да го направим сега м. Май, той ще бъде на 10 месеца. Предполагам, че ще е по-добре като още не ходи.. въпреки че започвам да се замислям, защото ще иска да пълзи.. което не виждам къде ще стане 🤔
Другия вариант е есента, когато ще е на година и 3-4 месеца..но предполагам тогава  аз няма да мога да седна 😅
Ударете едно рамо със съвет, тези които сте пътували с толкова малки бебета.
Отделно как седи въпроса с храната, вие ли си носите пюрета, вода? Никога не съм обръщала внимание какво се предлага на борда за деца.. 🫣

# 16
  • Мнения: 1 097
Аз пък мисля да стана член на inCruises. Голяма реклама ми направиха две българки след като се засякохме последно на круиз през декември м.г. Много убедително ми обясниха, че в клуба цените са най-ниските и никъде другаде няма да намеря по изгодни от техните. Условието обаче забележете е да внасям всеки месец по 100 долара на клуба, като това са моите пари и после с тях мога да си закупя круиза. Има и още нещо което обаче ми спестиха отначало. Трябва и аз да търся други такива като мен нови членове и когато намеря, мисля че бяха 5 на брой ще спра да плащам по 100 долара. И понеже знам че тук има много членове на този клуб, моля ви бе хора хайде обяснете ми как става това изгодно пътуване и аз да започна да го правя, стига съм давал излишни пари за скъпи круизи щом може да се пътува според тях почти без пари. Благодаря предварително на тези които ще се отзоват!

# 17
  • Горна Оряховица
  • Мнения: 1 997
Това ми е абсолютна Понци схема. Може и да греша, но всичко направено по тази пирамидална схема е свързано с прецакване на новите членове...

# 18
  • София
  • Мнения: 10 819
И мен почти ме зарибиха, но няма каюти с балкон за желания круиз, та засега задържах регистрацията.
Звучи чудесно плащаш абонамент, ама после с тези пари плащаш круиза.

Въпрос към членовете, не ми стана ясно след регистрация, ще мога ли да се възползвам от специалната цена или трябва да трупам точки?

# 19
  • гр. София
  • Мнения: 4 956
Аз гледах презентация за това членство, партньорство и тн. Записах си някои неща, но още не съм решила дали да правя регистрация или да пропусна. Така или иначе скоро май няма да резервирам, та се въздържам.
По-късно мога да споделя записките ми....

# 20
  • Мнения: 5 330
Това ми е абсолютна Понци схема. Може и да греша, но всичко направено по тази пирамидална схема е свързано с прецакване на новите членове...

Да не говорим и какво се случва с натрупаните точки при евентуален фалит...

# 21
  • София
  • Мнения: 181
Аз пък мисля да стана член на inCruises. Голяма реклама ми направиха две българки след като се засякохме последно на круиз през декември м.г. Много убедително ми обясниха, че в клуба цените са най-ниските и никъде другаде няма да намеря по изгодни от техните. Условието обаче забележете е да внасям всеки месец по 100 долара на клуба, като това са моите пари и после с тях мога да си закупя круиза. Има и още нещо което обаче ми спестиха отначало. Трябва и аз да търся други такива като мен нови членове и когато намеря, мисля че бяха 5 на брой ще спра да плащам по 100 долара. И понеже знам че тук има много членове на този клуб, моля ви бе хора хайде обяснете ми как става това изгодно пътуване и аз да започна да го правя, стига съм давал излишни пари за скъпи круизи щом може да се пътува според тях почти без пари. Благодаря предварително на тези които ще се отзоват!
Преди една година се опитаха да ме зарибят, но за мен си е чиста пирамида.

# 22
  • гр. София
  • Мнения: 4 956
От презентацията на InCruises съм записала някои неща. Ето ги:
След регистрация, която е само с линк от партньор, се открива сметка в долари и можете да избирате какъв да бъдете - член или партньор.
Членство:
- цени от круизните компании, може да резервирате само 1 каюта с до 4 човека, не можете да препродавате резервацията, ползва се отстъпка от 17% веднага след активиране на акаунта. Получават се 50 бонус точки подарък.
Има три вида членство:
- Premium - внасят се 500$ (250$ активация + 250$ първа месечна вноска). Получаваш 750 БТ + 50 БТ. 800 БТ = 25% отстъпка. Всеки месец се внася 250$. Може да се използва 1-2 месеца и после да се премине към по-нисък план.
Classic - внасят се 200$ (100$ + 100$ първа вноска). Всеки месец с по 100$. Получаваш 300 БТ + 50 БТ подарък. Може да се резервират до 4 круиза на година. Отстъпката е 17%.
Starter - 50$ първа месечна вноска и всеки месец по 50$. Не се удвояват. 17% отстъпка и до 2 круиза на година.
Отстъпката от 17% може да се използва веднага след регистрация и минимум 21 дни преди тръгване на круиза. Не се ползват БТ.
Отстъпката от 25% може да се използва след 14 дни след регистрация + БТ в зависимост от плана. Минимум 90 дни преди тръгване на круиза.
Тук не съм записала дали е след регистрация или след активация на акаунта....

Партньорство:
- всичко, което ползват членовете, както и: закупуване на круиз с отстъпка 50%, възможност да пътуват със семейството си, както и да заработват в долари. Получават два вида бонуси - 1) бонус за пътешествия и 2) 5 вида доходи в долари.  Плащат и такса от 95$/6 месеца.

Горе-долу е това.....
Не съм записала детайли за партньорството, но там трябва да се стремиш да привличаш други клиенти.

# 23
  • Мнения: 113
Здравейте.
Ще помоля всички които са пътували и са посещавали пристанищата в Барселона, Генуа, Неапол, Марсилия и Катания, без значение от маршрута на кораба, да сподели лични впечатления за начините на придвижване от пристанището да центъра или удобна тачка за транпорт. Намерението ни е сами да разглеждаме тези градове, предвид завишените цени на организираните екскурзии. С дете сме и всяка полезна информация ще е полезна за нас. Предвид ограниченото време е ясно, че не можем да разгледаме всичко, но винаги с добра организация може да се види максимума.

# 24
  • Мнения: 1 097
От презентацията на InCruises съм записала някои неща. Ето ги:
След регистрация, която е само с линк от партньор, се открива сметка в долари и можете да избирате какъв да бъдете - член или партньор.
Членство:
- цени от круизните компании, може да резервирате само 1 каюта с до 4 човека, не можете да препродавате резервацията, ползва се отстъпка от 17% веднага след активиране на акаунта. Получават се 50 бонус точки подарък.
Има три вида членство:
- Premium - внасят се 500$ (250$ активация + 250$ първа месечна вноска). Получаваш 750 БТ + 50 БТ. 800 БТ = 25% отстъпка. Всеки месец се внася 250$. Може да се използва 1-2 месеца и после да се премине към по-нисък план.
Classic - внасят се 200$ (100$ + 100$ първа вноска). Всеки месец с по 100$. Получаваш 300 БТ + 50 БТ подарък. Може да се резервират до 4 круиза на година. Отстъпката е 17%.
Starter - 50$ първа месечна вноска и всеки месец по 50$. Не се удвояват. 17% отстъпка и до 2 круиза на година.
Отстъпката от 17% може да се използва веднага след регистрация и минимум 21 дни преди тръгване на круиза. Не се ползват БТ.
Отстъпката от 25% може да се използва след 14 дни след регистрация + БТ в зависимост от плана. Минимум 90 дни преди тръгване на круиза.
Тук не съм записала дали е след регистрация или след активация на акаунта....

Партньорство:
- всичко, което ползват членовете, както и: закупуване на круиз с отстъпка 50%, възможност да пътуват със семейството си, както и да заработват в долари. Получават два вида бонуси - 1) бонус за пътешествия и 2) 5 вида доходи в долари.  Плащат и такса от 95$/6 месеца.

Горе-долу е това.....
Не съм записала детайли за партньорството, но там трябва да се стремиш да привличаш други клиенти.
трябва да привличаш после нови клиенти в клуба за да може да ти падне задължението за месечни вноски, за мен това си е чиста мултилейвъл компания, аз лично не бих си позволил да привличам нови членове, защото ако после нещо се получи с техните пари които са внесени не ще търсят мен да им ги връщам

# 25
  • Горна Оряховица
  • Мнения: 1 997
Здравейте.
Ще помоля всички които са пътували и са посещавали пристанищата в Барселона, Генуа, Неапол, Марсилия и Катания, без значение от маршрута на кораба, да сподели лични впечатления за начините на придвижване от пристанището да центъра или удобна тачка за транпорт. Намерението ни е сами да разглеждаме тези градове, предвид завишените цени на организираните екскурзии. С дете сме и всяка полезна информация ще е полезна за нас. Предвид ограниченото време е ясно, че не можем да разгледаме всичко, но винаги с добра организация може да се види максимума.
Барселона има шатъл 4.50 в 2те посоки, спира в на порта в близост до Паметника в края на ЛА рамбла.
Неапол по спомен спира на порта и е пешеходно.
Марсилия ми е най-гадния порт, писала съм в темите назад. За безплания шатъл се върви около 1.2км, после тв спира на La Joliete. Може да си хванете за 17 евро и шатъла на MSC, който ви спира на стария порт.

# 26
  • гр. София
  • Мнения: 4 956
Генуа е пешеходно също. Корабите спират до града.
Барселона е с шатъл или от корабната ви компания, или от пристанището. И двата спират близо до паметника на Колумб и някакъв мол.
Марсилия има шатъл от компанията, но се чака на опашка, която върви сравнително бързо. Малко след това има спирка и на градски транспорт, с който можете да идете до където искате.

# 27
  • Мнения: 4 859
Как се избира каюта, да е на стратегическо място, налример до асансьор, да няма един час ходене до ресторант или басейн. Какво се гледа при избор или е както в хотелите не знаеш в коя стая ще те настанят...
Отделно се притеснявам дали , ако е без тераса и сме под водата няма да ми стане страшно..

# 28
  • Варна
  • Мнения: 4 176
Как се избира каюта, да е на стратегическо място, например до асансьор, да няма един час ходене до ресторант или басейн. Какво се гледа при избор или е както в хотелите не знаеш в коя стая ще те настанят...
Отделно се притеснявам дали , ако е без тераса и сме под водата няма да ми стане страшно..


Каюти под вода няма. Повечето каюти са с илюминатори , все пак има и вътрешни без изглед , които естествено хем са най евтини хем остават последни - били сме в такава и ако се настроиш и нямаш клаустофобия не е чак толкова страшно - и без това се прибираме в каютата обикновено след полунощ и само за спане . Нормално при правене на резервацията получаваш и номера на каютата и можеш да я видиш на схемите на корабите които ги има в сайтовете на компаниите. Местата по кораба които всеки ден обикаляте по няколко пъти са пръснати из целия кораб по всички яруси и където и да ви е каютата общо взето почти няма значение , на всичко отгоре повечето дни , а на някой круизи ВСИЧКИ дни кораба е на пристанище и след закуска излизаме и се прибираме или късно следобед или чак вечерта и то каталясали , хапваме , колкото можем гледаме някое от вечерните забавление и заспиваме в очакване на следващия ден.

# 29
  • София
  • Мнения: 3 201
Някои резервации позволяват избор на конкретна каюта. Ние резервирахме през crusit и на място, в офиса, служител ми показа схема на кораба и от наличните каюти избрах етажа и две съседни каюти, близо до асансьор.

Общи условия

Активация на акаунт