Интернет банкиране в Пощенска банка

  • 453
  • 19
  •   1
Отговори
  • Мнения: 55
Имате ли дигитално банкиране ,специфично в Пощенска банка ? Не мога да го активирам вече 3 - ти път ,след посещаване на офис ,някой може ли да помогне ?

# 1
  • Мнения: 2 996
Имам го от преди да сменят системата. Със самото банкиране нямам проблем, има проблем с инсталирането на работещ token. Също след ъпдейта на сеистемата им виртуалният им протфейл не винаги работи.
Надявам се скоро да си отсранят бъговете, защото е много досадно, а преди нямаше никакви проблеми.

Последна редакция: чт, 13 мар 2025, 18:39 от DreamingOfSummer

# 2
  • Melmak
  • Мнения: 7 068
Имам. Но не виждам как ще помогна. Звънете на съпорта или ходете в клон. При мен се обнови вече с новата версия. Не ми харесва, но работи.

# 3
  • Мнения: 564
Имам го, но помня, че много се изнервях, когато трябваше да го активирам май(старата версия още). То някакви цифрички за потребителско име не знам си к'во. И не ставаше от телефона нещо да им използвам сайта, пък имам някакъв спомен, че от сайта им трябваше да се прави нещо, но вече не помня какво беше... Не знам с новото приложение има ли такива неща, защото си ползвам старата регистрация. Мен много ме изнервяха с тая тъпа смяна на парола на 3 месеца. Дано са го променили.

# 4
  • Мнения: 55
Опитвам да активирам от сайта ,въвеждам код за активация ,който са ми дали в офис ,и някакво контролно число ,после получавам временно потребителско име и временна парола и като ги въведа ,получавам съобщение  : достъпът е временно блокиран ,поради неуспешни опити за вход с грешна парола ,опитайте след 15 мин .Обаждах се в кол центъра ,казаха да ида в офис ,в офиса ми дадоха нов код за акт .Някъде бъркам ли  ,че не се получава ?

# 5
  • Мнения: 1 530
И аз ще искам банкиране в Пощенска, нещо не мога да разбера как става. Ще трябва да се ходи в техен клон ?

# 6
  • Мнения: 564
Не помня вече какво беше но да, те ви дават един лист с някакъв код. Помня само, че и аз доста се ядосва, докато го под карам. 😁

# 7
  • Melmak
  • Мнения: 7 068
Ако нямате банкиране отивате в офиса, дават ви един плик с лист вътре, мисля, че имаше qr код, сканирате го и следвате стъпките.

Ако имате вече интернет банкиране и просто сте получили известие за обновяване на приложението с новата версия, не е нужно да ходите в офис. Инсталирате си новото приложение и ползвате него.

# 8
  • Мнения: 2 996
Да, да, ама като инсталирате новото приложение първо иска да смените паролата, а после всеки път иска оторизация за вход с token, който при мен не сработва.

# 9
  • Melmak
  • Мнения: 7 068
Хмм, аз влизам без токена. Токен ползвам при преводи и повтърждаване на операции, но не и за вход. Може би иска първия път  при влизане, но след това не.

Преди работеше ли ви токена?

# 10
  • Мнения: 2 996
Преди да си ъпгрейднат системата всичко ми работеше. Наскоро смених телефона и активирах нов токен - нямаше проблеми. Изведнъж, след ъпгрейда не работи. Трябва да се заиграя да го махна и да заявя нов, но преди няколко дни пробвах и кода от вайбър го получих моментално, този на имейла - около час по-късно и съответно другия не беше валиден вече, а имах и друго за вършене. Проблема е, че през телефона не може да се заобиколи токена ако искаш да си влезеш в банкирането, само през компа може.

# 11
  • Мнения: 55
Аз от лаптоп не мога да го направя ,не от приложение ,стъпките ги следвам и не се получава.Да ,иска да смениш парола и потреб име ,но kак става това в сайта ,от лаптоп ,не ми е ясно

Последна редакция: сб, 15 мар 2025, 20:09 от rali_1234

# 12
  • Мнения: 2 996
Потребителското име доколкото помня не може да се сменя, само паролата може.

# 13
  • Мнения: 55
Получавам съобщение ,че е осъществен вход в е- postbank ,но се се опитах да променя и потреб име , ще опитам да променя само паролата

# 14
  • Мнения: 55
Потребителското име доколкото помня не може да се сменя, само паролата може.
Да ,потреб име не се сменя ,но кое беше потребителското име - имейла ,с който си регистриран или временното потреб име ,което получаваш на e- mail ? Временното потреб име е само за час .Паролата я смених ,но потреб име имейла ли е ?
Новото банкиране по - свестно ли е поне ?

Общи условия

Активация на акаунт