Интернет банкиране в Пощенска банка

  • 1 385
  • 19
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 770
Не, не е ймейла, а едно цифри, които получаваш, когато успешно създадеш профил.

# 16
  • Мнения: 75
Получавам цифри на имейл ,но те са временно потребителско име ,за около час .Как да получа постоянно потребителско име ,с код за активация ли отново трябва да влизам ?Получих sms ,че съм осъществила вход в е-postbank

# 17
  • Мнения: 3 665
Идвам да кажа, че моите проблеми с token-а продължават. Трих, инсталирах на ново, исках нов и нищо. В неделя ходих до банката, казаха ми да дойде в работен ден, за да могат да се свържат с техните IT-та. Днес пак ходих, обещаха ми, че до 1-2 дни ще го оправят. Мен обаче хич не ме устройва, защото след 3 дена пътувам извън страната и имам разни плащания, които не мога да осъществя заради това. Стискайте палци да го оправят наистина.

# 18
  • Мнения: 1 105
При чести пътувания извън страната е много добра идея да имаш поне още една карта от друга банка.

# 19
  • Мнения: 3 665
Имам - Револют. То и да имам на друга банка, като не мога да я захраня няма голям смисъл. Иначе го оправиха, но вече бях заминала де.

Общи условия

Активация на акаунт