Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 1 423
Dincho, благодаря, решението е вече доста приемливо за ученика. Аз бях започнала да решавам по някаква доста сложна схема.

# 76
  • Мнения: 9 488
Препоръка от дългогодишен опит с деца Simple Smile Първо погледнете в учебника до къде са, какви задачи са решени след урока и как (от какво започват) и после в тетрадката кои примери са решили в клас и как... Така можем да го решим и обясним по "техния" начин и да ни разберат... Често тръгваме с решение "за възрастни" и още по-често е по-засукано от тяхното.

# 77
  • Мнения: 623
Здравейте! Може ли помощ за задача за 8 клас? Детето не знае как да продължи, аз пък изобщо си нямам идея как се решават такива задачи

# 78
  • Мнения: 709
Здравейте! Може ли помощ за задача за 8 клас? Детето не знае как да продължи, аз пък изобщо си нямам идея как се решават такива задачи

Ето:


Забравих: сложете ДС: х различно от 0 (през телефона не знам да имам знак за различно).

Последна редакция: сб, 29 мар 2025, 18:02 от Tisisat

# 79
  • Мнения: 1 101

Ето тази задача с ъглите не ми е ясна. Как да обознача?

# 80
  • Мнения: 75 398

Ето тази задача с ъглите не ми е ясна. Как да обознача?

# 81
  • Мнения: 1 101

Моля ви за тези две задачи. Мъча се и не мога, и не мога

Последна редакция: нд, 30 мар 2025, 16:09 от smilinglady

# 82
  • София
  • Мнения: 13 919
Здравейте,
Може ли да помогнете със задача за 10 клас.
Зад. 3, в) и  задача 4, б) подусловие.

# 83
  • Мнения: 9 115
Благодаря, този чертеж го правя, но ъглите не зная как да означа, от вчера се мъча

Начертайте диагонал на основата. Ъгълът между диагонала и околния ръб е единият. Другият си начертайте примерно средна отсечка на основата и апотема на околната стена.

# 84
  • Мнения: 899
smilinglady, мисля, че този чертеж онагледява точно това, което е написала Dincho.
<PQM е към стената, а <DBM e към ръба.

# 85
  • Мнения: 1 101

Моля ви за тези две задачи. Мъча се и не мога, и не мога

Последна редакция: нд, 30 мар 2025, 16:10 от smilinglady

# 86
  • Мнения: 75 398
Замотах се. Моля за решение на тази проста задача 15..НВО 7 клас


И за два модула в уравнение.

# 87
  • Мнения: 9 115
Ъгъл 15 градуса - височината е 1/4 от хипотенузата.

# 88
  • Мнения: 75 398
Ъгъл 15 градуса - височината е 1/4 от хипотенузата.

Това от къде?
Пусках височина аз...смятах мазах...до под кривата круша.
Пак ще чета урока тогава за правоъг.триъгълник...това от ъгъл 30 ли градуса следва...?

Намерих го

# 89
  • Мнения: 9 115
Пусни и медианата към хипотенузата.
Да пиша ли защо или да те оставя още малко да помислиш?

Общи условия

Активация на акаунт