Дисниленд Париж - тема 7

  • 4 934
  • 150
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 627
hrisi, напълно те разбирам, но недей да чувстваш вина, в крайна сметка не може винаги да сме с децата. Аз още не съм посмяла да ида без моята госпожица, точно в Дисни, но имам желание и планове да го направя, искам да видя нещата само през моите си очи и да правя само това, което аз искам! Simple Smile А Коледната украса е приказна! Миналата година бяхме за Хелоуин и не бяхме за Коледа, тази година пак ще е така, но догодина ще направя всичко възможно пак да идем. Мога и само да се разхождам и да гледам украсата Relaxed

За придвижването, виж ozeroute.com, ако часовете те устройват са по 33 евро на човек от Бове до Дисни, малко им е раздрънкан буса, но върши работа за по-бюджетно и бързо придвижване. Simple Smile

# 91
  • София
  • Мнения: 60
Здравейте!
С молба за помощ по отношение на придвижването с градския транспорт в Париж. Ще пътуваме двама възрастни и дете на 9г. Инсталирана съм си приложението IDF Mobility и сега си мисля, дали може да го имам само аз на моя телефон, чрез него да купувам например 3 билета, да прехвърлям от него два билета на две карти Navigo Easy pass и аз да се валидирам чрез приложението, а другите два билета прехвърлени на пластиките да се валидират на автоматите в метрото. Нещо не мога да разбера и защо в условията за ползване на  пластиките пише, че за всяка пластика е нужен телефон с инсталирано приложение, след като може да си купуваш билети от приложението и да си ги валидираш пак там, защо ти е нужна изобщо пластика Navigo Easy?

# 92
  • София
  • Мнения: 76
Здравейте!
С молба за помощ по отношение на придвижването с градския транспорт в Париж. Ще пътуваме двама възрастни и дете на 9г. Инсталирана съм си приложението IDF Mobility и сега си мисля, дали може да го имам само аз на моя телефон, чрез него да купувам например 3 билета, да прехвърлям от него два билета на две карти Navigo Easy pass и аз да се валидирам чрез приложението, а другите два билета прехвърлени на пластиките да се валидират на автоматите в метрото. Нещо не мога да разбера и защо в условията за ползване на  пластиките пише, че за всяка пластика е нужен телефон с инсталирано приложение, след като може да си купуваш билети от приложението и да си ги валидираш пак там, защо ти е нужна изобщо пластика Navigo Easy?

Ако купуваш билет през приложението няма нужда от хартиената карта Navigo easy, прекарваш телефона през четеца и минаваш. Така обаче всеки трябва да си има приложението с купени билети за себе си.
На нас служителка ни каза, че през приложението може да се зареди само 1 карта. Не сме пробвали.
Ако си вземете хартиени карти, пак на същата машинка се зареждат с колкото билета искате, може с карта, много е лесно. Задължително всеки трябва да има собствена. Пробвахме да чекираме една последователно 2 пъти, но не стана.

# 93
  • София
  • Мнения: 60
Здравейте!
С молба за помощ по отношение на придвижването с градския транспорт в Париж. Ще пътуваме двама възрастни и дете на 9г. Инсталирана съм си приложението IDF Mobility и сега си мисля, дали може да го имам само аз на моя телефон, чрез него да купувам например 3 билета, да прехвърлям от него два билета на две карти Navigo Easy pass и аз да се валидирам чрез приложението, а другите два билета прехвърлени на пластиките да се валидират на автоматите в метрото. Нещо не мога да разбера и защо в условията за ползване на  пластиките пише, че за всяка пластика е нужен телефон с инсталирано приложение, след като може да си купуваш билети от приложението и да си ги валидираш пак там, защо ти е нужна изобщо пластика Navigo Easy?

Ако купуваш билет през приложението няма нужда от хартиената карта Navigo easy, прекарваш телефона през четеца и минаваш. Така обаче всеки трябва да си има приложението с купени билети за себе си.
На нас служителка ни каза, че през приложението може да се зареди само 1 карта. Не сме пробвали.
Ако си вземете хартиени карти, пак на същата машинка се зареждат с колкото билета искате, може с карта, много е лесно. Задължително всеки трябва да има собствена. Пробвахме да чекираме една последователно 2 пъти, но не стана.
Благодаря за отговора!
Не съм руса, но явно съм семпла Wink защото не можах да схвана, ако през приложението заредя 10 билета на пластика Navigo Easy, с която ще се валидират пътуванията на автомат, може ли пак през приложението да си купя още 10 билета, които ще си валирадим през него само? Не мога да схвана, дали в мобилното приложение заредените билети са във "виртуална Navigo карта" и това да е причина да не мога да зареждам през него едновременно хартиена пластика за друг пътник.

# 94
  • софия
  • Мнения: 96
Днес се прибрах от Дисни и понеже вие ми бяхте от голяма помощ за да се подготвя,бързам да разкажа Simple Smile
Бяхме два дни в парка, а после в Париж. Като начало бях притеснена,че отивам сама с дъщеря ми, още с пристигането не остана и следа от безпокойство. Паркът е невероятен, приказен, всички са супер позитивни и готови да помогнат.
Настанихме се в Sequoia lodge,движихме се само пеша, въобще нямаше нужда от автобусите. Стаята е голяма , но поостаряла. Прибирахме се обаче след 23ч и сутрин в 7 вече излизахме,така че основният плюс за мене беше местоположението на хотела.
Мислих,че ще е голяма жега, но беше ок,въпреки това изгоряхме доста. Носете слънцезащитни.
 Опашките бяха големи, така и не стигнахме до Питър Пан, който си държеше 80-90мин.
Дъмбо ми беше голямото разочарование,защото както дъщеря ми каза вместо да висим 40мин за него, на килимчето на Аладин беше 5 Мин в студиото и всъщност е едно и също,поне за нас беше така.
Бях резервирала за едната вечеря Agrabah,не препоръчвам.
Закуската в хотела беше ок.
Приложението е супер полезно,всичко сме следили от там.
Относно трансфери, бяха ни организирани от агенция и от летището директно ни чакаше автобус,който ни остави на хотела,така че тук не мога да съм полезна.

# 95
  • София
  • Мнения: 763
Здравейте.

Някой може ли да ми обясни каква е логиката работното време в петък и събота да е до 21ч, а в неделя до 22.40ч (12-13-14 септември)? При положение, че понеделник е работен ден, децата са на училище?

Другото ми питане е следното - имаме резервация за една нощ, още не сме доплатили цялата сума. Искам да запазя за фойерверките,а не намирам как. Нито през приложението, нито през сайта. Благодаря!

# 96
  • Мнения: 1 756
В приложението, поне през април, си пишеше, кога точно започва резервацията за вечерното шоу за нашите дни. Погледнете по-подробно на шоу-програми и като отворите описанието там имаше информация. Пак в приложението се предлагаха оферти за различните шоута. Просто си поиграйте и го разгледайте по-подробно.

# 97
  • Мнения: 1 593
Здравейте,

За вечерното шоу с фойерверките също ли трябва да се прави резервация, мислех, че е свободно за наблюдение от всички в парка ?

Относно другите шоу програми трябва ли предварително да взимам билети и да резервирам места предварително?

# 98
  • Мнения: 627
За всичко можете да резервирате места, може и да не го правите. Зависи какво искате. Simple Smile Ако не държите да сте на първите 2-3 реда, спокойно можете да си спестите този разход. Отвсякъде се вижда добре.

За фойерверките - ако сте с деца (имам предвид нисички деца) може и да си заслужава да резервирате място отпред. Аз лично не съм, но пък 3 часа по-рано окупираме една пейка, за да сме достатъчно напред, детето да може да вижда, като стъпи върху пейката (да, не е особено културно, но аз друг начин не виждам) и да не стоим 2-3 часа прави (аз имам проблем с коленете и няма начин да седна на земята, тоест ще седна, но после няма да стана Grinning Simple Smile. Приемам, че вие нямате този проблем, но пак е желателно да се позиционирате доста рано някъде, където да сте сигурни, че детето ще вижда, защото като започне шоуто тъпканицата е невъобразима и хора се появяват пред вас сякаш от нищото. Затова аз съм ЗА пейката, или да застанете точно зад някоя от сцените, така няма как да се появи човек пред вас. Simple Smile

# 99
  • Мнения: 1 069
За вечерното шоу спокойно може да си намерите хубаво място и без да заплащате допълнително!
Но трябва да отидете поне един час по рано, като препоръчвам да застанете точно зад някоя от малките сцени. Така е сигурно, че пред вас няма да застане никой! Ако сте с деца, това е най доброто място, но и после излизането от парка е мъка...

# 100
  • София
  • Мнения: 76

Другото ми питане е следното - имаме резервация за една нощ, още не сме доплатили цялата сума. Искам да запазя за фойерверките,а не намирам как. Нито през приложението, нито през сайта. Благодаря!
Резервацията може да се направи онлайн само след плащане на цялата сума на резервацията. Другия вариант е по телефона, може би най-рано около месец преди датата.

Аз лично я препоръчвам. Особено, ако сте за 1 нощувка. За нас си заслужава парите, защото точно преди шоуто намаляват значително опашките навсякъде и може да се повозите без много чакане, вместо да висите да чакате  фойерверките.
Имайте предвид, че за да сте най-отпред без хора пред вас трябва да отидете когато отварят входа. Иначе сте отпред, но пред вас пак има хора.

Ето това е когато ние отидохме, 5-10 мин преди крайното време за резервацията. После хората се изправят да гледат и снимат. На нас не ни пречеха, но за малки деца не знам.

# 101
  • Мнения: 1 593
Здравейте,

Днес платихме вече цялата сума за нашето посещение в Париж и получихме Confirmation letter. Кога ще получим билети?

# 102
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 799
Входни билети ще получите, като пристигнете на рецепцията на хотела.

# 103
  • Мнения: 1 593
Благодаря ти за бързия отговор Mileto.

Също искам да попитам за шоутата. Те са включени в цената или трябва да се вземат билети за тях? От приложението останах с впечатление че само си гарантираш място но нещо не мога да резервирам места не ми дава такава опция. Къде мога да видя ,по кое време са и колко пъти ги има в рамките на деня?

# 104
  • София
  • Мнения: 763
Здравейте.
И ние платихме. Остават малко повече от 2 седмици, живот и здраве.
Една нощувка, но пак е нещо.
Ще се борим за EMH и първата ни сутрин.

Имам едно такова питане към хората, ползвали EasyJet - имаме платен чекиран багаж. Направих онлайн чек-ина - и за двете посоки. Такова нещо не ми се е случвало. Толкова рано. При положение, че не съм взела места (и все пак ни сложи заедно, което е много яко).
Обаче. Никъде, при ничие име не виждам къде е багажът. А в резервацията го има.  Ако имате опит, моля, споделете...

Общи условия

Активация на акаунт