СЕДМОКЛАСНИЦИ 2024/2025 - Тема 10 - На децата им дойде до гуша, никой вече нищичко не ще да слуша!

  • 23 886
  • 736
  •   1
Отговори
# 480
  • София
  • Мнения: 34 700
Не. Не съм фен на незаслужените оценки.

# 481
  • София
  • Мнения: 515
Покрай дискусията за оценките ми възникна въпрос - в НГДЕК оценка по история има 1, няма отделно ООП и разширено изучаване, изходното ниво за 7ми клас реално е по формата за изпита за прием. Съответно дете с 4 от НГДЕК вероятно би имало 6 в друго училище (по мнение на преподавателя). Аналогично ли стои въпроса с математиката при децата, които от 5ти клас са в МГ?

# 482
  • Сф
  • Мнения: 11 835
Не. Не съм фен на незаслужените оценки.
Написах да се пребори, не да се молите, нали 1 ви срок е с 6? Ваша си работа , щом вие сте преценила, че не е за 6.

# 483
  • София
  • Мнения: 34 700
При 5 на класното, плюс още две петици, няма как и за кога да се пребори за 6.

# 484
  • Мнения: 9 043
Не. Не съм фен на незаслужените оценки.
Нищо, че не си фен Simple Smile ако сте в София абсолютно си заслужава даже да се молиш за тази оценка.

# 485
  • Мнения: 2 440
Покрай дискусията за оценките ми възникна въпрос - в НГДЕК оценка по история има 1, няма отделно ООП и разширено изучаване, изходното ниво за 7ми клас реално е по формата за изпита за прием. Съответно дете с 4 от НГДЕК вероятно би имало 6 в друго училище (по мнение на преподавателя). Аналогично ли стои въпроса с математиката при децата, които от 5ти клас са в МГ?
При две деца, едното до седми клас в СМГ, другото в обикновено училище, смея да твърдя, че в обикновеното на учещите деца им режат нарочно по много предмети, докато в СМГ не режеха. Но може да е моментна снимка.
Има го и това, че училищата се борят за ученици, и като поорежат малко, току виж децата записали при тях осми клас. Тъпо звучи, но почвам да си мисля, че е факт

Последна редакция: пн, 02 юни 2025, 15:03 от Априлски душ

# 486
  • София
  • Мнения: 3 909
Ако някой за пише по-ниска оценка за годината на моето, дали ще искам да остане там? При положение че има 200 училища наоколо с подобно ниво, можем да избираме.
Та не е до училище, а до криви преподаватели.

И моля, спрете се с добрите частни училища и колко са велики децата там. Език се учи и в държавното с по 3 часа на седмица. Много важно, че едните учат повече, като другите ги настигат още в осми клас.

# 487
  • Сф
  • Мнения: 11 835
Не. Не съм фен на незаслужените оценки.
Нищо, че не си фен Simple Smile ако сте в София абсолютно си заслужава даже да се молиш за тази оценка.
И това го има, но не всеки човек го приема в мирогледа си. Но, има и друго, ще дам пример лично, да не се засегне някой. Ако бях оставила детето в кварталното училище, там можеше да завишат оценките . Стандартно ги завишават да  приемем. В някои обаче по- значими училища, ако има възможност- занижават.  За да останеш там, а не да отидеш в по- елитно. Отдавна мина нашето,  но следя чат пат неволите ви. Тънки моменти има , а и в темите в годините се е писало от много хора. Миленака, наистина и не само ти, не гледайте само праволинейно на нещата. Гледайте  си вашата борба и но не подценявайте ситуацията. Винаги може повече,  ако има желание. Плюс това 5,50 е 6 . Зависи и от учителя. Някои дават шанс за повишение до последно. Естествено ,не от 4 за 6, но когато малко недостига. Просто това е повратен момент в живота на децата , учебния им бъдещ живот, дори погледнато само и като среда на развитие,  та такива заявления са ми много странни. И вашите и на учителката ви ( първи срок 6, втори 5 и 5 за годината) В 7 ми клас това.  Би трябвало, ако знае детето и то може ( 3 години)и въпреки 3*5 да даде шанс.
Айде още малко остана, късмет желая на бг мамите!
* аз се пържа в десетокласните матури , нямат значение, знам,но при нас ще се вземат предвид  за оформянето Simple Smile. И по принцип си е вид проверка за детето.

# 488
  • Мнения: 403
Оценката е моментна снимка и ми е болна тема, особено с тестовата форма на изпитване. Такива абсурдни въпроси съм срещала по тези тестове.

За мен един истински учител, който има наблюдения върху даден ученик и неговите възможности, не бива да се води от класната работа и още една или две оценки! Съвкупността от уменията, старанието, домашните работи, устни изпитвания и контролните, ще даде едно по-коректно оценяване.

Недейте отписва едни 11 точки ли бяха - за София те са инфарктни🙂

Последна редакция: пн, 02 юни 2025, 15:14 от Compass

# 489
  • Мнения: 84
Покрай дискусията за оценките ми възникна въпрос - в НГДЕК оценка по история има 1, няма отделно ООП и разширено изучаване, изходното ниво за 7ми клас реално е по формата за изпита за прием. Съответно дете с 4 от НГДЕК вероятно би имало 6 в друго училище (по мнение на преподавателя). Аналогично ли стои въпроса с математиката при децата, които от 5ти клас са в МГ?
Входното ниво  7 кл. на НГДЕК тази година беше същото като на детето ми, което е в забутано квартално училище. Явно от едно място преписват Simple Smile.

# 490
  • София
  • Мнения: 3 909
Току що разбрах каква мода е пушенето на вейп. Минах около 127 СУ в голямото им междучасие. На талази излизат момичета и пушат, като инвазия беше. За цвят четири момичета пушеха истински цигари.

Извод: в 127мо  няма квоти.

# 491
  • Мнения: 491
Току що разбрах каква мода е пушенето на вейп. Минах около 127 СУ в голямото им междучасие. На талази излизат момичета и пушат, като инвазия беше. За цвят четири момичета пушеха истински цигари.

Извод: в 127мо  няма квоти.

То да беше само около 127мо, щеше да е добре. Тази мода е във всяко училище за съжаление.

# 492
  • Мнения: 1 104
За ученето на език и аз преди мислех като голяма част от вас , че трябват много часове, главно съдейки по себе си и колко усилия ми костваше на мен езика. Оказа се че доста съм грешала. Децата са в 'езиково' държавно училище - английски от 1 клас, втори език от втори клас. Имат по 3 часа седмично, което астрономически си е 2 часа още от 1 клас. Отделно ги записвах по всякакви по-малки квартални школи по английски (различни бяха така че имам база за сравнение). В 5-ти клас голямото можеше да каже на английски само "My name is.." и до там. В 5 клас вече тотално отчаяна и решила, че той език няма да научи, налях доста повече пари в една от по-големите и известни школи. Дадох ги главно, за да си успокоя моята гузна съвест, че правя нещо за детето и забравих за това упражнение. Не очаквах никакви особени резултати, не съм гледала какво учи, не съм изпитвала, не съм помагала. Ходеше 2 пъти по 2 часа седмично - само с 1 час повече от училището. Домашни го видях да пише 1 път и му отне 5 минути. В края на учебната година в офиса дойде стажантка от Канада. Детето трябваше да дойде до офиса по някакъв повод, но аз бях в среща и като излязох и попитах къде е колегите ми отговориха, че си говорил с канадката. Аз буквално се изсмях, защото определено не мислех, че той може да говори. Оказа се че плямпа съвсем свободно, доста правилно и с чудесно произношение. Някак без домашни, без тормоз, само с 4 часа седмично от тази школа бяха успели да постигнат това, което училището не успя за 5 години.
Оттогава смятам, че е важно не качеството, а количеството. Ако се замислим с частните уроци е същото. По математика ходи 1 път седмично за 2 часа. В толкова малко време учителят му успява да му обясни материала хиляди пъти по-добре от училищния тормоз или от мен. В училище и 100 часа да има по БЕЛ, МАТ и език - пак няма да научи колкото в школата и уроците.
Не е проблемът на нашето държавно обучение малкото часове по език в сравнение с частните училища. Съвсем другаде е.
Сега ако кажете да не се подлъгвам какво му е нивото на английския - изобщо не ме интересува, въпреки че школата правят кеймбридж изпитите за ниво и ако ми се давта още пари мога да проверя и реално на кое ниво и на колко % от него е. За мен е важно да може да говори свободно и да се разбира с други нейтив и ненейтив спийкъри. Като постъпи на работа няма да го питат какъв сертификат има, а ще го пуснат да говори и да пише. Сертификат и официално ниво му трябва само за академични цели и ще ги покрие ако реши да кандидатства в чужбина.

# 493
# 494
  • Мнения: 12 669
127 е хумнитарна тази година.

Общи условия

Активация на акаунт