СЕДМОКЛАСНИЦИ 2024/2025 - Тема 11 - Седмокласникът е на финала, майката е вече взела-дала....

  • 31 186
  • 795
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 1 198
Дали става въпрос са по-сложни геометрични задачи или даден метод за решаване, този материал или е включен в програмата за изучаване до 7-ми клас или не е. Съответно от това би трябва да зависи дали могат да се паднат на НВО или не. Но наистина слуховете са за по-трудни задачи тази година. Скоро ще разберем.

# 121
  • у дома
  • Мнения: 8 032


В нашата градска библиотека я има...За тези,които решат да се занимават сериозно с матем и след 7 кл препоръчвам да се закупи.

# 122
  • София
  • Мнения: 16 349
Бързо, че ще се изчерпа! Joy

И в училище си говорят много явно, вчера го заварих набора да разглежда НВО-та от 2017/2018г и да си мърмори ядосано. Настройва се за трудна геометрична.
Душата! Joy По-добре да е настроен за по-труден изпит и да се окаже по-лесен, отколкото обратното.

# 123
  • Мнения: 2 283
Бързо, че ще се изчерпа! Joy

Трябва да има бутон във форума хилещо се човече, не само този скучния "полезно".

Като го видях помагалото, веднага си помислих колко е интересно и че искам да го разгледам. ПобъркАхме се, ей!

# 124
  • Мнения: 10 150


За всички интересуващи се от професионалните паралелки.

# 125
  • Мнения: 76 570
Има такива задачи в самият учебник разписани - тип нека пуснем медиана...
Лично съм ги виждала..та учат се.
Категорично в 7 клас.

Тук пускат медиана

Последна редакция: пт, 06 юни 2025, 07:02 от teta75

# 126
  • Мнения: 9 148
Тета, това е съвсем софт вариант. Аз имах предвид, че такива като пуснатата тук 23Б почти никой учи децата как се решават. Задачата от 2018 е също по-лесна. Там си има отсечка а е равна на сбора на отсечки б и в. Аз като го прочета това и вече знам, че трябва допълнително построение и какво.

# 127
  • Мнения: 1 875
Знаех си, че не съм за тук Simple Smile
Моето сумарно за последните две години сигурно общо 4 часа е отделило за решаване на задачи. Някъде към 400 часа сме посветили на разправии, че трябва поне първи модул от минали години да решим. Безрезултатни. В крайна сметка казва, че има по нещо друго да учи, много важно, по което ще го изпитват утре. И математиката винаги пропада:)
По БЕЛ е написал сигурно общо 5 преразказа, от които 2 са от двата пробни изпита, на които до момента се е явил Simple Smile  Там поне положението е добре, пу-пу, на преразказите е над 30 точки, ок е и с литературните въпроси. С граматиката обаче, която изисква учене, е пълна нула. Това да определи вид изречение, части на речта и т.н.., то е за другите, които си намат друга работа, него не го касае. Иначе може с часове да си разсъждава по произведенията  които истински си ги харесва и препрочита за кеф:) Но разсъжденията не включват литературни фигури и похвати, а философски размисли
 Не ми се разправя какви дискусии предизвиква вкъщи по "По жътва" с идеята да отложи наистина важните неща. Та, досега не сме минали и две предходни НВО, а какво остава за построение Simple Smile
Пиша ви го, за да се успокоите, че децата ви са супер, да видите как може са бъде Simple Smile
Аз искам да има изпит за мързеливи -само на литература и преразказ:), за училище с философски профил Simple Smile Или някое по изкуството на спора ....

# 128
  • Мнения: 76 570
Върнах назад но не виждам коя е тази 23Б задача ?

Аз показвам какво има в нашия учебник по повод питането учи ли се и какво се взема като материал.
Като материал да, има задачи в които трябва да пускаш ТИ я медиани я височина.

За какво говорите вие .. предвид че 23 Б задача не намирам...не разбрах конкретно!

# 129
  • Мнения: 657
Може ли снимка на условието на 23Б, моля Simple Smile

# 130
  • Мнения: 845
Amanda, децата са различни, не може всички да станат гении, инженери, учени и т.н. хай- професии. Аз научих урок през тези няколко години...като виждам как се гаврят с децата гледам да "играя от неговия отбор", а не от МОН-ския. Възможностите на децата са различни, затова няма да ги сравняваме, а ще си ги приемаме и обичаме такива каквито са. Едва ли тук има родители, които не правят и невъзможното, за да подкрепят и надъхват децата, да им осигуряват различни възможности за да учат. Но те са отделни човечета вече и не можем да им натискаме копчетата с команди Simple Smile
Тези задачи с построенията и за нас са тъмна Индия. За някои базови геометрични успях да му помогна, че малко му куца "погледът върху картинката", но сложните...No Mouth Та, ако се падне трудна- ще се бори сам.

# 131
  • Мнения: 10 150
То беше сигурно преди две теми..
https://www.bg-mamma.com/?topic=1773311.msg49747642#msg49747642

После, няколко страници по-късно се оказа че нещо решението не е баш така. Ама таз драма аз не я следих, има кой да решава задачи у нас и това не съм аз.

# 132
  • Мнения: 76 570
Аз не чета темата чак толкова отдавна..за това не съм я видяла.

И кое му е различното? Дали да пуснеш медиана или това в 23б....

# 133
  • Мнения: 430
Amanda:) стига с това подценяване...съвсем в реда си е разликата в ментално отношение, зрялост и академичност на децата!
За мен по-големият проблем е, че отношенията в чисто човешки план залиняват. Като гледам в класа на моето момче как общуват или по-скоро не могат и ми става тъжно! Това да споделят, да си помагат, да са сплотени го няма в нашия клас!

И да похваля пък нашата учителка по мат! Пуснала е едно съобщение в Школо, в което се обръща към седмокласниците с много мили думи, надъхва ги и вярва в тях...мило ми стана:)



Желая утре успех на изпита в НПМГ на всички деца:)

# 134
  • Мнения: 1 875
Нашите с общуването нямат проблем. Две трети от часовете им минават да се защитават един друг. Учителите са вдигнали ръце ..

Общи условия

Активация на акаунт