Аз затова смятам, за едно от най-лицемерните решения на МОН да дават 30 минути повече на децата със СОП. И като им ги дадете какво - ще решат задачите ли? Ще си спомнят всички детайли на преразказа ли? Или ще изпаднат в още по-голяма криза....
Например, гледахме със сина ми една задача не от тази година - да се намери околната повърхнина на осмоъгълна правилна пирамида, ако лицето на едната й околна стена е 12 кв. см. И имаше чертеж.
Това е малоумно, това е задача за 3 клас. Да умножиш 8 по 12.
А какво ще правят двеста и косур човека с над 100 точки по МАТЕМАТИКА - 125 в СМГ, 50 в ТУЕС, 50 в НПМГ, 20 в АК, 2 в ПЧМГ (дъщеря ми беше дете със сто точки по МАТ и си продължи в ПЧМГ, не е чудо нечувано)
Така че, мен ако питаш, наместих ги.
Моят племеник има тази година под 90 по математика и над 90 по бел, така да го кажа. Горещо се надявам да му стигне за 73то при всички стоточкови резултати.
Но това решение в момента - те са много умни и ЗАТОВА няма да държат НИКАКЪВ изпит е непропорционално, нелогично и нечестно спрямо всички други деца. И не е удволетворявощо дори за част от самите деца в МГ, така мисля аз.