Седмокласна изпитна тема -16.06-22.06 - И съседите даже са чули, тази седмица има матури...

  • 105 440
  • 2 164
  •   1
Отговори
# 2 145
  • Мнения: 8 443
Според мен е възможно съвсем в края на задачата като се смята резултат.

# 2 146
  • гр. София
  • Мнения: 137
И на мен ни просветна. Моят е писал, че 180-135 е 35 градуса и от там всички изчисления заминават на 23а. Дано, ако е така да му дадат някакви точки.

# 2 147
  • Мнения: 12 656
Голямото, преписвайки условието на една задача, подменило 2 с 4. Задачата е абсолютно вярна. 3т бяха взели.

# 2 148
  • Мнения: 399
През почивните дни прибрахме всички помагала, тестове, пробни листи и тн в един много дълбок шкаф! Днес го изпратих и с торбата учебници да ги връща и да се свършва с този безумен 7 клас!

Остава да се надяваме проверяващите да подходят съвестно и отговорно, защото да си го кажем хора всякакви.

Мисля си тези от МОН деца нямат ли?! Какво им е ампутирано, за да не виждат вече 15+ години цялото това малоумие и истерия с НВО и кандидатстване в 7 клас. Като не могат да го измислят, не може ли да приложат практики от  други държави?
Едно време - типично соц. мислене учителят ни по литература казваше нещо такова - по-умни хора преди теб са го измислили, от теб се иска само да го прочетеш и да го разкажеш..
Не ми се влиза повече в детайли, но се видях и чух с доста изтерзани родители и деца през последната седмица.

# 2 149
  • Мнения: 2 135
За близнаците ми е интересно важи ли предимството и за училищата по изкуства? Например единият може да рисува, а другият - хич. Могат ли да влязат и двамата в Художествената гимназия например и какво ще прави там този, който не може да рисува?

# 2 150
  • Мнения: 12 656
Децата на МОН ги записват, където искат.

# 2 151
  • Мнения: 2 411
За близнаците ми е интересно важи ли предимството и за училищата по изкуства? Например единият може да рисува, а другият - хич. Могат ли да влязат и двамата в Художествената гимназия например и какво ще прави там този, който не може да рисува?
Могат, просото и двамата трябва да се явят на изпита. Като не може да рисува, просто няма да бъде записан, но в случая ще стои като резервен вариант. И те не желаят да са заедно.
Големи надежди тук прокара Санака с точките от решенията.. Не знам какво е омазал на 21 и 22, но знам, че са му грешни. Дано..

# 2 152
  • Мнения: 102
Аз не се чувствам компетентна да коментирам математиката, но знам, че изчислителни/технически грешки се санкционират само веднъж и се оценяват верните начини на решаване, макар и с грешни цифри. Миналата година синът ми беше решавал изцяло вярно и пълно 21-ва задача, но в някакъв момент един "-" беше станал "+" /вероятно при преписване на следващия ред/ и съответно това доведе и до грешно крайно решение и на следващата подточка. Бяха му отнели само 0,5т. за цялата задача общо. Т.е. вместо 12 точки на тази задача, той имаше 11,5. Не мога да преценя дали вашият случай е съизмерим, де.
Това ми се вижда чудо, не мислех, че така оценяват...Да не би просто проверяващия да е бил свестен и да е видял, че детето е мислило логично? Аз си мисля, че е на принципа на тестовите отговори- гледат крайния резултат. Даваш ми напразни надежди, а не искам, че както бях спокойна и уж не се впрягах, така едва ми просветва пред очите Disappointed
Имам позната проверяваща, отнема се малко, ако е последно изчисление и е сгрешено, но при смятане със съвсем грешни числа, дори при верен начин не се смята за вярно.

# 2 153
  • София
  • Мнения: 16 177
Аз не се чувствам компетентна да коментирам математиката, но знам, че изчислителни/технически грешки се санкционират само веднъж и се оценяват верните начини на решаване, макар и с грешни цифри. Миналата година синът ми беше решавал изцяло вярно и пълно 21-ва задача, но в някакъв момент един "-" беше станал "+" /вероятно при преписване на следващия ред/ и съответно това доведе и до грешно крайно решение и на следващата подточка. Бяха му отнели само 0,5т. за цялата задача общо. Т.е. вместо 12 точки на тази задача, той имаше 11,5. Не мога да преценя дали вашият случай е съизмерим, де.
Това ми се вижда чудо, не мислех, че така оценяват...Да не би просто проверяващия да е бил свестен и да е видял, че детето е мислило логично? Аз си мисля, че е на принципа на тестовите отговори- гледат крайния резултат. Даваш ми напразни надежди, а не искам, че както бях спокойна и уж не се впрягах, така едва ми просветва пред очите Disappointed
Не е до проверяващ, такива са им указанията. Зависи каква е грешката все пак. Ето как беше при моя заради този +, който е станал - /вероятно някъде към края на подточка б/, вместо
х1= -2, х2= 3, беше получил: х1= -2, х2 = -3
съответно на подточка в/ вместо - 2 не е решение, 3 е решение, той беше получил естествено - 2 не е решение, -3 не е решение. Последното не се санкционира, защото изводът му е верен спрямо това, което той е получил като цифра. Санкционирано е само в подточка б/.

Пиша подробно, за да можете да прецените дали става дума за подобна грешка. Ако е нещо по-съществено, което изцяло обърква решението на задачата, вероятно няма да е така.

# 2 154
  • София
  • Мнения: 3 353
Задача 21-ва по математика била била задача първа от изпита за кандидатстване в НПМГ 1988 г. Изводът трябва да се решават много задачи
А задача 23 била от тест 10 в сборника на Архимед

# 2 155
  • Мнения: 2 135
За близнаците ми е интересно важи ли предимството и за училищата по изкуства? Например единият може да рисува, а другият - хич. Могат ли да влязат и двамата в Художествената гимназия например и какво ще прави там този, който не може да рисува?
Могат, просото и двамата трябва да се явят на изпита. Като не може да рисува, просто няма да бъде записан, но в случая ще стои като резервен вариант. И те не желаят да са заедно.
Големи надежди тук прокара Санака с точките от решенията.. Не знам какво е омазал на 21 и 22, но знам, че са му грешни. Дано..
Мисълта ми е не за самия приемен изпит, а ако и двамата се запишат в такова училище, какво ще прави 5 години този, който няма таланта на другия? Затова си мислех, че училищата по изкуства или спортните имат други правила за близнаците, но явно не е така.

# 2 156
  • Мнения: 2 411
Мен друго ме мъчи от вчера... Представих си сценарий, в който рисувателният нещо се издъни, пък онзи ученолюбивият се справи с рисуването.. е тогава ще се видя в приключение невиждано. Но наистина бих записала учещия само в много, ама много краен вариант.

# 2 157
  • София
  • Мнения: 2 553
Някой ще пусне ли нова тема?

# 2 158
  • София
  • Мнения: 1 220
Санака и мен ме обнадежди. Детето е решавало 22 задача правилно, но е пренесла едно 25 като 5 и така отговорът се е получил друг. Дано да отчетат, че решението е правилно и не я санкционират много. 😔 Тя ми е от този притеснителен тип хора, който в стрес не показва колко знае и може. Математиката не й е силна страна, но точно задачите за движение й бяха най-интересни и е решавала най-много от тях. Беше много щастлива, че е успяла да реши 22а, но като видя крайния отговор се разрева, не мога да я успокоя.

# 2 159
  • Мнения: 837
Аз също потвърждавам, че при правилно решение санкцията е минимална. Синът ми беше сгрешил подточка а на задачата за движение преди 3 години. С грешното число реши верно следващите подточки и му взеха точките само за а подточка (не помня дали всичките). Но за б и в не го ощетиха с нищо.

Общи условия

Активация на акаунт