Седмокласна изпитна тема -23.06-29.06 В чакане на изпитните резултати, майки сипят заклинания чудати

  • 89 053
  • 1 852
  •   1
Отговори
# 1 320
  • Мнения: 1 194
На мен по БЕЛ ми изглежда логична, докато тази по мат с този спад, пък после рязък пик - освен с нагласеното оценяване на 21а, по-друг начин не знам как може да се обясни.                                                            Или пък има едни 200-300 деца, които могат да "скачат" още по-високо, но това би се видяло и в предходни години.

# 1 321
  • София
  • Мнения: 226
Някой може ли да напише какъв беше принципът на рисковите 3-то и 4-то класиране? Освободеното място от 2-ро класиране се появява на 4-то, така ли е? А ако се отпишеш след 3-то класиране? Ще потърся да прочета и да си припомня, но ще съм благодарна да споделят хора с опит Hug

Освободеното място от 2-ро класиране се появява на 4-то. Местата на незаписани на трето също се обявяват на четвърто. Ако се отпишеш след обявяване на свободните за 4то места, мястото остава свободно след четвърто и първо за него се класират децата, явили се на допълнителна дата НВО. Ако и след това остане свободно, се обявява  като такова на сайта на РУО, и там вече май е "директорското" класиране с "който изпревари".
Благодаря много, това ми се губеше - дали освободените места от 3-то се появяват веднага на 4-то.
Спрямо миналогодишния бал го делят 2т от желаната гимназия, надявах се да падне, а то ще се качва Joy Надолу в списъка 3 училища, за които има шанс евентуално, са еднакво желани. Може би ще следя какво се случва след 2-ро класиране. Никога не съм вярвала, че ще мине дори през ум такова нещо.
 Чакам с нетърпение статистиката, ужасно дразнещи са тези, ще им пиша пак да им пълня пощата.

# 1 322
  • Мнения: 2 411
Нямам претенции за компетенции, но графиките не ми изглеждат никак логични и пораждат доста неприятни въпроси в мен.

# 1 323
  • Мнения: 352
@Мur

Какво имате предвид, като казвате "нагласено оценяване" по посочената задача?

# 1 324
  • Мнения: 3 056
На пръв поглед очаквам повишен бал за СМГ, НПМГ. ТУЕС без голямо изменение, останалите професионални гимназии, където се взема мат*3 очаквам спад. За паралелките с БЕЛ*3 очаквам най-голямо увеличение на бала. За паралелките с Мат*2 и БЕЛ*2 по-добре да не се изказвам без статистика.

# 1 325
  • Мнения: 75 368
И как трабва да изглеждат графиките?
На мен нищо не ми говорят...

# 1 326
  • Мнения: 1 978
Графиките на миналогодишното МАТ изглеждаха сходно за София и големите градове, забележете, че за останалата част от страната съвсем нормално си изглеждат, най-вероятно и тази година ще е така.

# 1 327
  • Мнения: 2 411
Графиките на миналогодишното МАТ изглеждаха сходно за София и големите градове, забележете, че за останалата част от страната съвсем нормално си изглеждат, най-вероятно и тази година ще е така.
Аз ли нещо не разбирам, но специално за големите градове в моментна кривата драсва категорично към 100 точки? Докато в тази, която е тук е към 90+ /пак казвам, нямам изобщо претенции да съм информирана или компетентна, само питам и се напъвам да мисля/

# 1 328
  • Мнения: 1 978
I♥M♥V♥, споделената от тази година графика ги разбива в интервали от половин точка, ако на направилия му се играе, може да разбие и за последните години. Лично за мен, нека статистиците ме поправят, ако греша, логичен интервал за разбиване, от който да си вадим изводи, би бил по-скоро поне 5-10 точки, защото имаш поне +/– няколко от чисто технически грешки/налучкване на децата, т.е. резултатът в точки на деца със сходни възможности не е в интервал половин точка.

# 1 329
  • Мнения: 67
Учителите виждат ли в школо резултатите на децат

# 1 330
  • Мнения: 2 455
Само директора, доколкото знам аз

# 1 331
  • Мнения: 205
На мен по БЕЛ ми изглежда логична, докато тази по мат с този спад, пък после рязък пик - освен с нагласеното оценяване на 21а, по-друг начин не знам как може да се обясни.                                                            Или пък има едни 200-300 деца, които могат да "скачат" още по-високо, но това би се видяло и в предходни години.


Точно тези 226 деца не мисля, че са объркали степента на разложения многочлен и не мисля, че някой нещо им е подарил. Има си логично обяснение и това са лесните задачи. Миналата година в геометричната задача имаше допълнително построение на височина, която доста отся 100-тачките, тази година си беше стандартна задача, фигурираща из сборниците. За добре подготвено дете, дори и извън СМГ,  изпита си беше доста лесен.

Последна редакция: сб, 28 юни 2025, 11:03 от slaveia84

# 1 332
  • Мнения: 2 411
I♥M♥V♥, споделената от тази година графика ги разбива в интервали от половин точка, ако на направилия му се играе, може да разбие и за последните години. Лично за мен, нека статистиците ме поправят, ако греша, логичен интервал за разбиване, от който да си вадим изводи, би бил по-скоро поне 5-10 точки, защото имаш поне +/– няколко от чисто технически грешки/налучкване на децата, т.е. резултатът в точки на деца със сходни възможности не е в интервал половин точка.
Прекалено ми е размазана самата графика, но е точно така. Ако имаме аналогични две еднакви би било по-лесно за анализ, на какъвто аз не съм способна Simple Smile  Само хвърляме боб с тия графики.. Да дойде понеделник и после каквото - такова Simple Smile

# 1 333
  • Мнения: 57
Има ли статистика за варна?

# 1 334
  • Мнения: 75 368
Учителите виждат ли в школо резултатите на децат

Виждат ги мисля.
А ако не веднага.... Ще ги видат в свшдетелството което ТЕ ще раздават...класните тоест.

Общи условия

Активация на акаунт