Пазаруване от Емаг тема 4

  • 6 954
  • 174
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 3 672
Моля за съвет какво да правя с тия....Емаг.?
Поръчах Apple IPhone 17 на изплащане, мина плащане, мина и точно месеи статуса на поръчката още е на фаза одобрено плащане. Вярно е, че опцията за тази ьена е с предварителна поръчка, но мина месец!? и никаква яснота.
Съответно и никаква връзка с тях..писсх на мейла им..нищо.

# 61
  • Мнения: 8 103
Моля за съвет какво да правя с тия....Емаг.?
Поръчах Apple IPhone 17 на изплащане, мина плащане, мина и точно месеи статуса на поръчката още е на фаза одобрено плащане. Вярно е, че опцията за тази ьена е с предварителна поръчка, но мина месец!? и никаква яснота.
Съответно и никаква връзка с тях..писсх на мейла им..нищо.
Ами помня аз като поръчвах от тях, че чак ноември-декември започнаха да се нормализират доставките и тогава го получихме. Що нерви изхабих големият да ми се цупи всеки ден кога ще дойде. С Айфон винаги е така в България.

# 62
  • Мнения: 6 541
При мен подновяването е 29.90 лв
Като вляза в правилата на кампанията пише „Активирай първия си годишен абонамент за Genius за 14,90 лв. / 7,62 евро“
Така, че не за всички важи тази цена явно.
Тези които сме абонати от повече от година и нещо няма такава цена.
От условията:

3.1. Всеки клиент с активен акаунт в eMAG, който няма активирани услуги Genius в своя акаунт може да участва в кампанията като купи годишен абонамент за програмата Genius в eMAG с 12 месеца по време на периода на кампанията, като плати онлайн чрез банкова карта 14,90 лв. / 7,62 евро (с включено ДДС).

Клиентите, които могат да участват в кампанията са тези, към началото на кампанията нямат активен абонамент за програмата Джиниъс в акаунта им в eMAG, съответно не използват услугите Genius. Изключение правят клиенти, които към началото на кампанията ползват услугите в рамките на безплатния пробен период.

Моля за съвет какво да правя с тия....Емаг.?
Поръчах Apple IPhone 17 на изплащане, мина плащане, мина и точно месеи статуса на поръчката още е на фаза одобрено плащане. Вярно е, че опцията за тази ьена е с предварителна поръчка, но мина месец!? и никаква яснота.
Съответно и никаква връзка с тях..писсх на мейла им..нищо.
Все още е на Предварителна поръчка. Явно имат проблем с доставките.

В този случай какво искаш? Остава ти или да чакаш или да нулираш поръчката. Използвай чата, напиши, че имаш проблем с недоставена поръчка и виж какви опции ще ти даде.

Последна редакция: чт, 06 ное 2025, 20:17 от ЧревоУгодник

# 63
  • Мнения: 3 672
Поне някакъв ориентир да дадат!
Естествено щата ми казва, че като имат информация ще ме уведомят..и това е.

# 64
  • Мнения: 1 618
Аз преди няколко месеца си бях поръчала пътека за ходене ,даде ми и ден за доставка ,но така или иначе никога не я доставиха,беше на много ниска цена ,дадоха ми ваучер за 10 лева .

# 65
  • Мнения: 829
Пиши в чата им, че искаш да разговаряш с оператор. Поне ще те свържат с истински човек, когото можеш да разпиташ за срокове.

# 66
  • Мнения: 3 672
Обещава т••ия бот да ме свърже с оператор и никога не става.
Никакъв шанс да разговаряш с човек, ба мейла не оттоварят.
Направо се отчайвам

# 67
  • Мнения: 6 541
Обещава т••ия бот да ме свърже с оператор и никога не става.
Никакъв шанс да разговаряш с човек, ба мейла не оттоварят.
Направо се отчайвам
В момента няма как.
Цитат
За тази ситуация е необходимо да те свържа с колега, но те са на разположение от понеделник до петък, от 9:00-18:00 ч. и събота от 9:00-16:00ч. Ще те очакваме отново в посочените интервали 😊

 След 1мин. чат ми каза, че ще ми отговори с горното. В началото му написах, че не мога да направя поръчка и да ме свърже с оператор. Пита още някакви неща и всеки път отговарях с нещо общо и да ме свърже с оператор. Досега винаги ме е свързвало с оператор в работното време.
Това го пиша, ако някой не успява да се свърже с оператор, а не чат-бот.

# 68
  • Мнения: 1 618
Здравейте,накъде бях чела или чула,че тази година черният петък в Емаг,че бъде утре 8.11 . Така ли е ? По спомен миналата година в предишните дни имаше предварително някакви стоки с обявени цени ,спомням си,че бях набелязала нещо и на самият ден още сутринта направих плащане.

# 69
  • Мнения: 2 027
Не. Няма как да е в Събота.. А и още нищо не са обявили. Сигурно ще е следващия или по-следващия петък..

# 70
  • Мнения: 6 541
Здравейте,накъде бях чела или чула,че тази година черният петък в Емаг,че бъде утре 8.11 . Така ли е ? По спомен миналата година в предишните дни имаше предварително някакви стоки с обявени цени ,спомням си,че бях набелязала нещо и на самият ден още сутринта направих плащане.
Обикновено го правят 1 седмица преди последния петък на ноември(реално официалния Black Friday), тоест тази година вероятно на 21.11.

# 71
  • Мнения: 2 562
Официалният ЧП е на 28.11. тази година. Но реално еМаг могат да го направят и на 14.11., и на 21.11, и на 28.11.

# 72
  • Русе
  • Мнения: 857
Здравейте,накъде бях чела или чула,че тази година черният петък в Емаг,че бъде утре 8.11 . Така ли е ? По спомен миналата година в предишните дни имаше предварително някакви стоки с обявени цени ,спомням си,че бях набелязала нещо и на самият ден още сутринта направих плащане.
График на Черния петък в Емаг
В Румъния: петък, 7 ноември 2025
В България и Унгария: петък, 14 ноември 2025

# 73
  • Мнения: 9 850
В Румъния е сега намалението, че ми излезе за ваучерите за спато, които следя, но ще изчакам може и при нас да пуснат ваучери за Букурещ.
Миналата година имаше и за дерматолог, процедури, доста интересни неща.

# 74
  • Мнения: 431
Здравейте! Никога не съм поръчвала от Емаг, но в момента си харесах уред за приготвяне на пюрета  и помпа за кърма на много добри цени. Искам да попитам трябва ли да се съмнявам в качеството на стоките предвид ниските цени? Има ли вероятност да са използвани или с отворена/нарушена опаковка?
Според Вас сроковете, които са дадени за доставка, дали ще бъдат спазени? И последният ми въпрос е, че помпата за кърма и уреда за пюрета се предлагат и от Емаг и от други търговци. Да разбирам ли, че по-сигурен вариант е да си поръчам с доставка от Емаг?

Общи условия

Активация на акаунт