Пазаруване от Емаг тема 4

  • 6 907
  • 172
  •   2
Отговори
# 165
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 929
Днес се свързах първо с бот, но след като установи, че не може да ми реши проблема ме свърза с реален сътрудник. Ако искате пробвайте така.

# 166
  • София
  • Мнения: 609
И аз днес си писах първо с една сътрудничка, после с втора, защото имат ограничение във времето за комуникация, но така и не се реши проблемът. Имам подаръчен ваучер, който не лови нито един артикул с продавач  Емаг. Някой има ли проблем с ваучерите?
Въобще Емаг не е това, което беше, особено с този изкуствен интелект. Липсата на жива комуникация, макар и по телефона, я намирам за голям минус. Да не говорим, че продуктът, който искам, е последна бройка и докато чакам да отстранят проблема, най-вероятно ще бъде изчерпан.

# 167
  • Мнения: 6 541
И аз днес си писах първо с една сътрудничка, после с втора, защото имат ограничение във времето за комуникация, но така и не се реши проблемът. Имам подаръчен ваучер, който не лови нито един артикул с продавач  Емаг. Някой има ли проблем с ваучерите?
Въобще Емаг не е това, което беше, особено с този изкуствен интелект. Липсата на жива комуникация, макар и по телефона, я намирам за голям минус. Да не говорим, че продуктът, който искам, е последна бройка и докато чакам да отстранят проблема, най-вероятно ще бъде изчерпан.
Като влезеш във "Ваучер за отстъпка" или "Ваучери" в твоят профил, там пише изискванията.

# 168
  • София
  • Мнения: 609
Ваучерът отговаря на изискванията, но не може да се приложи. Имали технически проблем, който до вечерта щели да оправят. Към този момент не е оправен. Утре пак ще трябва да си пишем със съпорта.
Затова питах дали друг има такъв проблем.

# 169
  • Мнения: 2 027
Явно имат проблем с някои ваучери. При мен дава невалиден код на genius ваучер. Но пък с multi deals няма проблем и пуснах днес поръчка с него.. Явно и подаръчните им ваучери са проблемни.

# 170
  • Мнения: 1 437
Как мога да се свържа с ЕМАГ за рекламация? Поръчах мивката със смесител на Черен петък за 200 лв. Днес при монтажа се оказва че смесител няма.
Отидох да дам лошо ревю и там имаше опция за рекламация - подадох за липсваща част - да видим какво ще отговорят. Проблема е, че мен смесителя спешно ми трябва и ще се наложи да купя друг от магазина. Голям Черен Петък/р стана.

Последна редакция: сб, 29 ное 2025, 20:51 от sevgito

# 171
  • Мнения: 4
Здравейте, аз си купих Видео Карта и вече 4ти ден не получавам гаранция в моите гаранции профила. Предишната ми карта си имаше 3 години, като и остава още година, демек преди 2 съм купувал. Писах им мейл върнаха бот отговор да попълня форма в сайта, направих го, но само ми дойде ново писмо от бот че скоро ще се свържат с мен. Само дето никой не се свързва освен ботове. 1300лв предлагана и доставена от ЕМАГ и нямам все още гаранция. Бая се притесних и не знам какво да правя. Ако не  дай боже умре картата не знам... Съжалявам че купих от тях, няма реален човек срещу теб. Вземат парите и после ходи си пиши с ботовете. Възможно ли е да няма гаранция, защо не отговарят ХОРА а не бот. Малките фирми поне зъннеш и чуеш човек като голям шанс има да му пука за да се върнеш отново при него за нов продукт.

# 172
  • Мнения: 6 541
Здравейте, аз си купих Видео Карта и вече 4ти ден не получавам гаранция в моите гаранции профила. Предишната ми карта си имаше 3 години, като и остава още година, демек преди 2 съм купувал. Писах им мейл върнаха бот отговор да попълня форма в сайта, направих го, но само ми дойде ново писмо от бот че скоро ще се свържат с мен. Само дето никой не се свързва освен ботове. 1300лв предлагана и доставена от ЕМАГ и нямам все още гаранция. Бая се притесних и не знам какво да правя. Ако не  дай боже умре картата не знам... Съжалявам че купих от тях, няма реален човек срещу теб. Вземат парите и после ходи си пиши с ботовете. Възможно ли е да няма гаранция, защо не отговарят ХОРА а не бот. Малките фирми поне зъннеш и чуеш човек като голям шанс има да му пука за да се върнеш отново при него за нов продукт.
Никога не ми се случвало. Все пак не е задължително да има такава в профилът ти, за да важи гаранцията, но eMAG го правят. Имаш законова гаранция от 2г.
Все пак сигурен ли си, че продавачът е eMAG? Виж в поръчката, защото може да е станало грешка и да е от външен търговец. Лесно можеш да се свържеш с реален човек. Пиши, че имаш проблем с поръчка и т.н. Назад в темата е писано многократно.

Общи условия

Активация на акаунт