Нов договор с Yettel

  • 7 760
  • 22
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 91
Това е практика от много години, не знам как не са Ви обяснили досега, че 3 месеца преди да изтече договорът ви (конкретно за двугодишен договор говоря) "излизат промоционалните" условия за Вас и можете да идете да си преподпишете договора като си изберете нов план. Ако не отидете, те автоматично ще ви продължат договора, но на по-неизгодна месечна такса. За съжаление новите, па било то и промоционални условия, са винаги на по-висока цена. С две думи - ако отидеш и преподпишеш си набутан, ако не отидеш и не преподпишеш - си два пъти по-набутан.
не могат вече автоматично да преподписват договори, както преди си позволяваха и щом един договор изтече и не се поднови си остава същия, но месец за месец и утре може да решиш да им кажеш чао. По нагоре има коментар дето е обяснено че не е подновяван от 2021 и си върви същия с лека инфлационна индексация. А авторката не е длъжна още сега да им ходи на крак в офис, а да си изчака като останат десетина дни, да си избере подходящ за нея план и да си избере телефона. Аз специално се махнах от Йетел още докато бяха Глобул и съм на Виваком. Общо взето с леки забележки съм доволен от тях, а телефона си го взех директно без изплащане с кеш, че ми беше по евтин.

# 16
  • Мнения: 1 079
погледнете си стария договор: вижте какво става с цената, минутите и мегабайтите след изтичането на договора. написани са като стандартни, вие сега ползвате промоционални ( да не сте напр. сега на 20 лв. промо, а след изтичането таксата без договор на плана да е 30). И вземете решение - пренос към друг оператор или преподписване. преноса се прави при изтичане на договора. преподписване може и 3 месеца по-рано и да си вземете телефон

# 17
  • Мнения: 1
Здравейте!Имате телефон на изплащане,гледайте да го изплатите предсрочно..Обаждат ви се за подновяване на договора.Благодарете и отложете.В приложението на Йетел има онлайн оферти,които да избирате за продължаване на договора .С телефон или без,избора е Ваш .Често по изгодни,отколкото в офис.Не рискувате да ви пробутат на услуга,която не сте желали и после да се чудите как да я анулирате.По принцип служителите на Йетел са готини,но винаги с едно наум в офис,ако сте решили и подписвате на таблет.И винаги искайте на хартиен носител това,което сте правили.Длъжни са да ви го дадат .Ако не искат,ама системата нещо не работи,нямаме хартия,че пазим дърветата и др.такива,значи нещо има гнило.И винаги проверявайте в приложението дали са ви добавили нещо,което не сте желали,а ще го плащате впоследствие.Успех!

# 18
  • Мнения: 2 169
Vivaman, благодаря! Само не разбирам защо трябва да изплатя сегашния телефон предсрочно?

Pirin2019, погледнах договора. След изтичането на срока, таксата се увеличава, но дотогава има три месеца.

# 19
  • Мнения: 1 079
имате време да решите. можете един, два офиса да обиколите за събиране на информация, после и в приложението да погледнете. всеки месец оператора има по няколко телефона, които са на фокус и са на по-изгодна цена ( има и онлайн оферти) и това следете и не бързайте.

# 20
  • Мнения: 2 169
Благодаря на всички за съветите! Flowers Bouquet

# 21
  • Мнения: 1
Като служител на мобилен оператор:
1. Ако не държиш на телефона на изплащане сега, не бързай.
2. Обаждат се 3 месеца по рано защото влизаш в период на преподписване и вече могат да ти се предложат нови планове, които разбира се са по-скъпи и сега ще получиш най-високата оферта.
3. Най-добри условия като такса и план ще ти предложат току преди изтичане на договора ( в последните му дни). Това са т.нар. оферти за задържане.
4. Ако имаш един номер и на него има закачен лизинг на Апарат, ще ърябва да се платят оставащите вноски до края накуп, преди да се пусне нов лизинг. Няма  как на един номер да има два лизинга. Или ще трябва да се пусне лизинга на новият апарт на друг твой номер, ако имаш такъв.
5. Задължително, ще трябва да си подпишш нов договор при изтичането на този - иначе ще ти отпадне отстъпката от местната такса, тя ще стане стандартна и може да скочи дори двойно и тройно!  Виж си в договора колко ти е стандартната такса преди отстъпки, за да се ориентираш.
6. Горното не важи за договори отпреди 2020г., тя нямаха клаузи и отпадащи отстъпки и при тях месечните такси си оставаха непроменени след изтичането на договора.
7. Винаги си сверявай часовника с оферти от другите оператори, можеш и да се пазари, не е вредно Simple Smile

Дано съм бил полезен.

# 22
  • Мнения: 2 169
Като служител на мобилен оператор:
1. Ако не държиш на телефона на изплащане сега, не бързай.
2. Обаждат се 3 месеца по рано защото влизаш в период на преподписване и вече могат да ти се предложат нови планове, които разбира се са по-скъпи и сега ще получиш най-високата оферта.
3. Най-добри условия като такса и план ще ти предложат току преди изтичане на договора ( в последните му дни). Това са т.нар. оферти за задържане.
4. Ако имаш един номер и на него има закачен лизинг на Апарат, ще ърябва да се платят оставащите вноски до края накуп, преди да се пусне нов лизинг. Няма  как на един номер да има два лизинга. Или ще трябва да се пусне лизинга на новият апарт на друг твой номер, ако имаш такъв.
5. Задължително, ще трябва да си подпишш нов договор при изтичането на този - иначе ще ти отпадне отстъпката от местната такса, тя ще стане стандартна и може да скочи дори двойно и тройно!  Виж си в договора колко ти е стандартната такса преди отстъпки, за да се ориентираш.
6. Горното не важи за договори отпреди 2020г., тя нямаха клаузи и отпадащи отстъпки и при тях месечните такси си оставаха непроменени след изтичането на договора.
7. Винаги си сверявай часовника с оферти от другите оператори, можеш и да се пазари, не е вредно Simple Smile

Дано съм бил полезен.
Много благодаря! Изключително полезен коментар.

Общи условия

Активация на акаунт