Седмокласна Изпитна 28.07 - 03.08 Трето класиране!

  • 39 262
  • 760
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 279
При нас в 9 ФЕГ след 15.09 се появиха 2 нови деца в класа. Останалите паралелки също станаха по 29-30. Не си го обяснявам по друг начин,освен с нечестен прием.

# 661
  • София
  • Мнения: 487
Високият бал не винаги гарантира спокойна среда. Различни са децата.
В нашия клас има няколко деца , които системно развалят дисциплината и дори са с предупреждения от директора и всичките са с по - висок бал от дъщеря ми. Не се издържат. Това е въпрос на възпитание от семейната среда на уважение към училището и учителят като институция. Пък и възрастта им е особена. Разбира се децата , които дразнят не са с ниски оценки в училище.

# 662
  • Мнения: 732
При нас в 9 ФЕГ след 15.09 се появиха 2 нови деца в класа. Останалите паралелки също станаха по 29-30. Не си го обяснявам по друг начин,освен с нечестен прием.

При максимален брой от 26 деца 29-30 прави 10 и повече процента отгоре. Нали има вицове, че корупцията е неунищожима, но поне да я докараме до някакъв по-приличен процент - примерно 10%. Може би в образованието вече сме близо до целта. Шегувам се, но темата е необятна.

# 663
  • Мнения: 7 787
При нас в 9 ФЕГ след 15.09 се появиха 2 нови деца в класа. Останалите паралелки също станаха по 29-30. Не си го обяснявам по друг начин,освен с нечестен прием.
Да, там.

# 664
  • Мнения: 16 952
Миналата година в Силистра в ЕГ за английски видях обявени в план-приема 29 места. Явно има някакви резерви.

# 665
  • Мнения: 401
Ох, това с дисциплина и семейно възпитание ми е болна тема...

Моят синковец на НВО е с най-висок общ сбор от момчетата в класа и в същото време с най-много забележки за невнимание в час!

Не са задължително свързани лошо възпитание и дисциплина - за жалост при детето опира до интерес - да може учителят да го грабне. Не го оправдавам разбира се, но от първи клас сме така! Не му ли е интересно, хич не слуша в час:(

# 666
  • Мнения: 7 787
Ми това дете няма интерес в нито един час, по нито един предмет, а определено има чудесни преподаватели по някои предмети. Държи се скандално дори, когато си купува обяд. Замеря минаващите и куп други прояви. Няма психически проблеми, нито е със СОП, просто е адски невъзпитан. Иначе е пръв да се хвали колко стотин лева му струват дрехите и обувките и колко пари има баща му.

# 667
  • Мнения: 802
Това е отвратително. Не знам защо напоследък това е сякаш "мода", а ние го толерираме като си мълчим. За много случаи, които и по медиите гледаме постоянно иде реч, но те тръгват още от детската площадка т.к.
По въпроса с училищата или друга лична информация - всеки има различни причини да не споделя, защо винаги се търси конспирация в това? Вярвам, че има най- различни заобиколни начини и вратички да "минеш" покрай правила, наредби и закони и не, защото аз го правя, а защото ми се 🤮 да гледам как толкова хора го правят. Големият ми син в "елитна" езикова също се сдоби с нова съученичка няколко седмици след започване на срока. Сподели, че е с големи възможности, трудно се вписа, заради начина, по който се намърда - 27 бройка в класа, но...всяко чудо за три дни...

# 668
  • Мнения: 5 998
Ми това дете няма интерес в нито един час, по нито един предмет, а определено има чудесни преподаватели по някои предмети. Държи се скандално дори, когато си купува обяд. Замеря минаващите и куп други прояви. Няма психически проблеми, нито е със СОП, просто е адски невъзпитан. Иначе е пръв да се хвали колко стотин лева му струват дрехите и обувките и колко пари има баща му.
Последното изречение доказва точно локалите от какви семейства са. Тоест деца, които се мислят за недостижими, каквото и да направят, защото родителите им имат пари и ще ги покрият. Редовно по новините са подобни случаи.

# 669
  • Мнения: 205
На мен ми е непонятно защо хора с възможности държат да си набутат децата по втория начин в държавни училища, при наличието на хубави частни. Например Британика и Иван Апостолов разполагат с чудесни бази и не лошо чуждоезиково обучение. Влязло с пари и връзки в елитно държавно училище, детето трудно ще се впише. Нито може да отговори на нивото, нито другите лесно ще го приемат и няма как да е щастливо. Имаше подобни деца в СМГ и беше голяма мъка, най-вече за тях.

# 670
  • Мнения: 2 438
Едно е да не слуша в час, защото му е скучно, друго е да тормози и дразни съучениците си. Ние имахме един такъв. Много умен и схватлив, но изключително нагъл и арогантен. Един дребен с очила, и винаги налиташе да тормози някое по-дребно от него момиче или момче. С яките девойки и с по-големите момчета беше като овчица, все едно друг човек. Моята се оплака не знам колко пъти от него и класната не вярваше, защото въпросния беше тих и кротък с началството. Стигна се до там, тя да го рита и блъска, когато посягал да я затиска с чина, за да може маминия да се озапти. Но това не му пречеше да продължава подмолно. Даже преди НВО протягал краче да я спъва. А майка му каква беше, същата като него, нагоре лази, надолу гази

# 671
  • Мнения: 35 367
Да се надяваме, че наесен вече ще са пораснали и поне малко поумнели, както и тези щуротии ще спрат вече....

# 672
  • Мнения: 2 438
Няма да спрат никога, само стават по-префинени

# 673
  • Мнения: 72
Да се надяваме, че наесен вече ще са пораснали и поне малко поумнели, както и тези щуротии ще спрат вече....

За съжаление няма как просто ей така да пораснат, освен физически. Порасването идва чрез житейски опит, страдания и т.н. В училище няма санкции за дисциплина. Уж били приели сега да има някакви санкции. Често 1-2 деца развалят дисциплината за целия клас, независимо по какви причини, и липсват адекватни последици. Така те се научават, че в живота няма последици. И така виждаме едни пораснали физически деца като "просто К--о" и други подобни.

Последна редакция: сб, 02 авг 2025, 15:01 от mimi681

# 674
  • Мнения: 491
Да върна малко темата в частта с красиранията.
Може ли някой, минал през пето класиране да сподели опит с него. Как се случва реално? Училищата имат различни дати за провеждането му. Фокусираш се върху едно училище ли, или да речем набелязваш 3 със свободни места. И как се процедира оттук натам?

П.П. Ако някой има личен опит и му се струва дълго и ненужно тук за обяснение може и на лично. Просто чисто фактически не мога да си го представя - ходи се от училище в училище със заявление, отписваш, записваш....

Доп.
И още един въпрос ми изниква ако в рамките на това 5 класиране се запишеш и отпишеш за да участваш в друго по-желано училище, но с по-късна дата (5 септември примерно), какво става с освободеното от теб място, кога се обявява и къде?

Последна редакция: сб, 02 авг 2025, 15:12 от loliy

Общи условия

Активация на акаунт