WIZZAIR - 51

  • 28 172
  • 581
  •   3
Отговори
# 75
  • Мнения: 254
Благодаря ви! На летището ни посрещнаха посреднически фирми, раздаваха брошури и те ни казаха, че срокът е 3 дни. Не проверих тая информация.
Но се зачудих кой ги пусна в залата на пристигащи да раздават брошури...
Имат интерес да се обърнете към тях заради % услуга.
Срока е дълъг, изчакайте, както вече са ви посъветвали и сами действайте.

# 76
  • Мнения: 532
Миналата сряда нямах проблем с Wizz картата (master card) при плащане на билети на Wizz. Вчера правих 3 неуспешни опита с нея да резервирам в букинг, накрая стана с виртуална карта на ДСК, която е visa. Много е неприятно кога работи, кога не..

# 77
  • Мнения: 20 134
Те взимат огромен процент от обезщетенията. Реално от това печелят. Иначе няма да се натискат да помагат на никого Grinning

# 78
  • Мнения: 12 770
Здравейте. Чета за разни стачки на испанските летища, а ни предстои пътуване до Малага в края на септември.
Пишат, че наземния персонал на Райън ер стачкуват, но се опасявам и тези на уиз ер да не ги последват.
Някой знае ли нещо?
Когато Раянеър стачкуват, Уизеър не стачкуват. Smile Условията им на работа са доста различни - на Раян мизерни (сестра ми работи няколко години като наземен персонал на Раян на мадридското летище и от нея знам).

# 79
  • Мнения: 11 819
Те взимат огромен процент от обезщетенията. Реално от това печелят. Иначе няма да се натискат да помагат на никого Grinning
Да, но нали в залата за пристигащи няма право да има външни лица, освен персонала на летището Wink чудя се как ги бяха пуснали...

# 80
  • София
  • Мнения: 4 309
Вчера пътувахме от Краков до София и полетът имаше голямо закъснение. Искам да предявя претенция за обезщетение. Попълних снощи формата на сайта, но не ми излиза бутон изпрати, а текст, че още не  са обработили информацията за полета и не се знае дали е закъснял.
Това обичайна практика ли е и кога да очаквам да го обработят? Или направо да им пратя мейл?  Не искам да изпусна краткия срок.

Имах същият случай през юни с полет от Бергамо и до ден днешен формата за подаване на претенция не е активна за този закъснял 5 часа и повече полет. Подадох иск през западна платформа, даже вчера пак ми бяха писали, че Wizz отказват да платят обезщетение и ще действат по-нататък с адвокати като се прецени фактическото положение, понеже официално Wizz твърдят, че е заради лоши метеорологични условия.
Между другото при нас в залата за пристигащи имаше представители на три компании български, които раздаваха брошури при кацането ни. Свързах се с едната от тях, те ми пратиха договор, но спрях дотам, защото контакти освен телефон не ме устройват, а си предоставям личния документ и подписвам договор онлайн. Комисионните са май от порядъка на 20—30%, ако добре си спомням. Представителят на тази фирма доста време ми пишеше на вайбър да подам исковете и от името на другите двама пътуващи, щяли да подадат групов иск в съда и щяли да съдят Wizz. Малко ми е митично това като гледам как българската държава няма никакъв шанс да се справи с другата нискотарифна компания и само вдигат лозунги по телевизиите, а своеволията им си продължават и то основно само у нас.

# 81
  • Мнения: 11 819
При нас закъснението е поради технически проблем със самолета. Полетът трябваше да с е 8.10, пратиха ми мейл в 5.18 ч, излетяхме в 13.50 местно време.

# 82
  • Мнения: 4 315
Няколко пъти сме подавали иск през агенция, винаги сме си получавали обезщетението. На който му се занимава може да си пусне и сам.

# 83
# 84
  • София
  • Мнения: 596
Влизам с въпрос, не намерих подобен на 1ва страница и в темата. Звънях и на Кол центъра в Бг, но ме върти на автоматично меню без успех за връзка с оператор.
Та въпроса: не съобразих и купих 10кг кабинен багаж, а осъзнах че искам да е чекиран. Мога ли чрез кол центъра, багажа от Приоритито да го сменя на чекиран безплатно и билета да си ми е стандартен, без Приорити(аз и без това го ненавеждам и не ползвам)? Някой дали е имал подобен случай.

# 85
  • Мнения: 12 770
Това само през кол-центъра могат да ти го оправят, но може да не е безплатно, ами да ти струва повече от колкото ако добавиш допълнително багаж за чекиране.

# 86
  • Мнения: 167
Споделям моя опит, но не съм сигурна дали е така за други летища. Пътувам често между Варна и Лутън. И на двете летища съм чекирала приорити багажа си без допълнително заплащане и без никакви проблеми. Никога дори не са ми задавали въпроса, защо искам да го чекирам.

# 87
  • Мнения: 341
Когато Раянеър стачкуват, Уизеър не стачкуват. Smile Условията им на работа са доста различни - на Раян мизерни (сестра ми работи няколко години като наземен персонал на Раян на мадридското летище и от нея знам).
Наземният персонал на Раян в Мадрид не е ли Azul Handling? т.е. не работи към Раян

# 88
  • София
  • Мнения: 596
Благодаря за отговорите.
Lucky in Love това е идейно! При мен летището ще е Fiumicino в Рим.

# 89
  • Мнения: 4 315
Преди няколко години Раян отказаха на един човек да чекират безплатно. Имайте едно на ум.

Общи условия

Активация на акаунт