Booking.com – 12

  • 7 797
  • 84
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 6 229
Здравейте! Начинаеща по отношение на резервациите. Искам да направя за Брашов. Избирам и колко сме - 3 възрастни и 2 деца 17 и на 10 г. и периодично търсачката елиминира малкото. Когато въведа и него в избран адрес и веднага ми скачат парите и прибавят още стаи. Не мога ли да резервирам просто един апартамент без да посочвам още едно лице? Т.е. да сме 3 възрастни и 1 дете на 17?

Така ще ви показва стаи за четирима и няма да има легла за 5. Сложете си всички. Нормално е да няма много стаи за петима и да ви настанява в две стаи.

# 16
  • Мнения: 128
Здравейте, някой изпадал ли е в подобна ситуация? Имаме резевация за Истанбул, която е потвърдена и парите са удържани. Ррезервацията е без право на отмяна и възстановяване на сумата. Преди няколо дни установих, че апартаментът е свален от платформата. Самата резервация, обаче се вижда в профила. Свързахме се със собственика по ел.поща и той потвръди, че всичко е наред. Аз обаче не съм много уверена, че е така. Ще пътуваме и с деца и се притеснявам да не останем без място за спане и отделно да изгорим с едни пари. Резервацията не съм я правила аз иначе вече да съм писала на букинг.

# 17
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 5 082
Аз имах такъв случай наскоро. Направена резервация 3-4 седмици преди престоя, но имах и някакъв срок за безплатна анулация. Парите ми бяха изтеглени от Букинг.
Апартаментът беше нов и имаше само 2-3 отзива, съответно бях нащрек. Като наближи датата на престоя, си прегледах отново резервацията и забелязах, че мястото вече не се предлага  в Букинг.
Веднага се свързах с оператор от платформата и той ми потвърди, че вече не предлагат този апартамент, като не каза по какви причини. Предложи ми да си анулирам резервацията, но аз поисках той да го направи, като обеща, че ще ми върнат парите. Така и стана, върнаха ги след около 2 седмици.

# 18
  • Мнения: 99
Искани ли са ви, след резервация, сканирани документи за самоличност, които да изпратите в платформа, която е оторизирана да обработва лични данни?
Винаги сме представяли на място, при пристигане, паспорти или ЛК.

# 19
  • Мнения: 9 868
Да, искани са ни.

# 20
  • Мнения: 99
Благодаря 💐

# 21
  • Варна
  • Мнения: 207

И на нас. Особено, когато оставят ключовете в сейф.

# 22
  • Мнения: 157
Здравейте!Разглеждах хотели за Приморско за 2026 год.
Възможно ли е , през букинг да ми дава цена 83 лв .за нощувка , при положение , че сега цената на апартамента е 176 лв.
Притеснявам се да нее измама нещо, то трябва да платя чак на 12 юли 2026 , и може би преди това да се свържа със собственици да питам дали имам резервация или то първо е плащането ? Обърках се , тоя букинг ми е съмнителен. Пък и догодина в евро, тази цена сега ще си я превалутират в евро сигурно. В друга тема ми пишат това да не е цена в евро, но то си пиши лева.

# 23
  • Мнения: 6 229
Възможно е да има истинска ниска цена. Възможно е и да са я объркали и като резервирате да се усетят и да ви променят цената. Няма как да ви кажем така наизуст. Риск печели, риск губи.
За България, не вярвам да се минат Joy

# 24
  • Мнения: 9 868
Възможно е да са пропуснали да си “стопират” всички бъдещи дати и това да е нещо въведено като са се регистрирали. Не бих приела цената за реална.

# 25
  • Мнения: 157
Възможно е да са пропуснали да си “стопират” всички бъдещи дати и това да е нещо въведено като са се регистрирали. Не бих приела цената за реална.
Направих резервация на тази цена , имам си номер всичко.
Срок на плащане до 12,07,2026 ще видим тогава:grinn:

# 26
  • Мнения: 75 350
Аз бих звъннала и в хотела да попитам всичко наред ли е с резервацията ми.
Дали е отразена при тях...абе да съм спокойна. Simple Smile

# 27
  • Мнения: 6 229
Абе тя е отразена. Въпроса е, че примерно 2 седмици преди престоя може да погледне цената че е много ниска и ще каже "имаме наводнение, не можем да ви настаним"

# 28
  • Мнения: 143
Аз резервирам някъде октомври за море за следващата година. Само с един хотел в Гърция съм имала проблем. Анулираха резервация, уж защото е дублирана и после качиха апартаментите под друго име и на доста по-висока цена.
Алармирах боокинг и "новите" им обекти изчезнаха от платформата.
С останалите не е имало проблем и сме плащали цената по резервацията.

# 29
  • Мнения: 157
Абе тя е отразена. Въпроса е, че примерно 2 седмици преди престоя може да погледне цената че е много ниска и ще каже "имаме наводнение, не можем да ви настаним"
и аз така си мисля:smiles:

Общи условия

Активация на акаунт