Пазаруване от Best Secret- Тема 5

  • 6 669
  • 79
  •   4
Отговори
# 60
  • някъде там
  • Мнения: 1 565
Здравейте,
Да попитам и аз относно връщането! Разпечатах вички документи, залепих етикета и отидох в офис на Спиди. От там отказаха да ми приемат кашона, защото нямало телефон. Забранено им било да приемат пратки без телефон. Моля Ви обяснете как порцедирате с връщането, защото не са малко парите и сега имам ботуши, които са ми големи и се оказва, че нямало как да ги върна.
ОТИДЕТЕ В ДРУГ ОФИС НА СПИДИ

# 61
  • Мнения: 8 967
Не съм имала такъв проблем до сега. Наистина опитайте в друг офис. Явно тези са нови. Трябва само да сканират баркода. Даже не залепяте нищо. Те си разпечатват тяхна товарителница.

# 62
  • София
  • Мнения: 506
Здравейте момичета,
Следя едни боти, които ми харесват и сутринта гледам същите, но малко по ниска цена.
Каква е разликата, дали са по стар модел или какво?
Есинственото което веждам е разлика в общата височина 23 и 25.

# 63
  • Мнения: 12
Не съм имала такъв проблем до сега. Наистина опитайте в друг офис. Явно тези са нови. Трябва само да сканират баркода. Даже не залепяте нищо. Те си разпечатват тяхна товарителница.
Благодаря Ви! Ще пробвам и в другия офис в града, но за съжаление сме малък град и предполагам, че и там ще е пълна мъгла! Но ще пробвам, нищо друго не ми остава!

# 64
  • Мнения: 2 184
Джиджи, виж описанието. Материали, едно друго.

# 65
  • Мнения: 646
Здравейте момичета,
Следя едни боти, които ми харесват и сутринта гледам същите, но малко по ниска цена.
Каква е разликата, дали са по стар модел или какво?
...

Единият модел е зимен (Winter) с по-топла пухеста вътрешна подплата. Другият е по-скоро пролетно-есенен модел с текстилна плоска подплата.

# 66
  • Мнения: 341
Здравейте, пуснах поръчка от Best secret на 2 артикула,но за единия артикул пише,че няма наличност и ще бъде изпратен само единия артикул? Дали ще ми върнат парите ,никъде няма информация?

# 67
  • София
  • Мнения: 4 515
Здравейте, пуснах поръчка от Best secret на 2 артикула,но за единия артикул пише,че няма наличност и ще бъде изпратен само единия артикул? Дали ще ми върнат парите ,никъде няма информация?

Ще Ви ги върнат, много ясно!

# 68
  • Мнения: 165
Днес направих поръчка, като за адрес на доставка по подразбиране ми беше кварталния офис на Спиди. След като направих поръчката обаче, видях, че адресът за доставка и за фактуриране са едни и същи - домашният ми адрес. Та въпросът ми е с коя куриерска фирма БС доставят до домашен адрес, за да знам дали да анулирам поръчката?
За София става въпрос.

Последна редакция: чт, 02 окт 2025, 11:18 от avalancha

# 69
  • Мнения: 341
В какъв срок възстановяват?
Здравейте, пуснах поръчка от Best secret на 2 артикула,но за единия артикул пише,че няма наличност и ще бъде изпратен само единия артикул? Дали ще ми върнат парите ,никъде няма информация?

Ще Ви ги върнат, много ясно!

# 70
  • Мнения: 795
Днес направих поръчка, като за адрес на доставка по подразбиране ми беше кварталния офис на Спиди. След като направих поръчката обаче, видях, че адресът за доставка и за фактуриране са едни и същи - домашният ми адрес. Та въпросът ми е с коя куриерска фирма БС доставят до домашен адрес, за да знам дали да анулирам поръчката?
За София става въпрос.

И при мен скоро стана така.
Със Спиди доставят. Получих известие за пратка от тях и я пренасочих към автомат, тъй като нямаше да бъда на адреса за получаване.

# 71
  • Мнения: 8 967
Спиди ще ти пратят имейл или смс предния ден. Можеш веднъж да пренасочиш безплатно в зависимост къде ще си. Имай предвид, че няма да е на следващия ден, а на по-следващия. То може би в линка за пренасочване ще ти пише дата за доставка.

# 72
  • Мнения: 19
Здравейте,

Някой да има код за намаление? Благодаря предварително 🌞

# 73
  • Мнения: 8 967
Кодовете са персонални. Или са отгоре на банер, или имаш заредени ваучери (примерно 10% от комисионна).

# 74
  • София
  • Мнения: 2 103
Получих имейл с предложение за 10 % отстъпка при първа поръчка
през приложението им. Свалих приложението, натиснах бутона за
използване на ваучера, изписа ми, че успешно е добавен. След което обаче,
той не се вижда в Моите ваучери и там пише, че нямам неизползвани ваучери.
Някой друг с подобен проблем?

Общи условия

Активация на акаунт