Онлайн магазин ТЕМУ (Temu) за България – Актуална тема за Септември 2025 (Тема 9)

  • 31 917
  • 720
  •   3
Отговори
# 645
  • София
  • Мнения: 812
Експрес Уан са трагични, защото имат малко персонал. Поне това ми споделиха веднъж между другото. Аз си повярвах, че ще ми доставят пратка в едно малко село. Не разбирам само защо не кажат веднага, че биха могли да доставят пратката в офис на техен партньор. Ем, не може да ми звъннат и да кажат, че след 3 минути ще са на адреса, а преди това ни дума. Но грешката беше и моя - мислех (без да проверя), че доставят в пощата и най-спокойно си бях написала софийския адрес за доставка. Пратката беше от amazon.

# 646
  • Бургас
  • Мнения: 9 152
Някой купувал ли е прахосмукачка робот?

# 647
  • Мнения: 35 415
Оф, пак с Експрес Уан. Дори и пощите са ми по-предпочитани.

# 648
  • Мнения: 237
Написах отрицателен отзив за Експрес уан  в графа отзиви за куриери на Тему и въпреки това  отново ми пращат с тях. Поне знам че идват на последната възможна дата .А отрицателния отзив е поради  отворен плик с липсващи части.

# 649
  • Асеновград
  • Мнения: 581
Получихте ли такова писмо? Как да разбирам това почерненото и подчертаното. Не можем да се оплакваме ли?
Скрит текст:
Уважаеми потребител на Temu,
Представяме Ви вълнуваща нова функция, създадена да Ви улесни при откриването на продукти, които по-добре отговарят на Вашите интереси, като популяризира и подобрява видимостта на определени продукти на нашата платформа. Бъдете сигурни, че ще запазите контрола върху начина, по който продуктите Ви се показват, и можете да коригирате настройките си за поверителност по всяко време.
За нас е важно да пазим Вашата информация в безопасност и да улесним Вашето разбиране за това как я използваме. С тази цел актуализираме нашата Политика за поверителност, за да Ви предоставим по-голяма яснота относно тази нова функция. Ние също така актуализираме нашата Политика за поверителност, за да Ви предоставим най-актуалната информация за това как използваме Вашата информация и допълнително да изясним основанието за обработка и предпазните мерки, които прилагаме, за да защитим информацията Ви. Актуализираната Политика за поверителност ще влезе в сила от 11 октомври 2025 г. Можете да прочетете актуализираната Политика за поверителност тук. Вашето по-нататъшно използване на услугите на Temu ще се счита за потвърждение, че приемате нашата актуализирана Политика за поверителност.
Освен това актуализираме и нашите Условия за ползване, за да уточним допълнително условията за ползване на нашите услуги, включително (i) прекратяването на Европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове, както се изисква по закон, и как могат да се разрешават спорове; и (ii) как и защо ще актуализираме Условията за ползване занапред. Актуализираните Условия за ползване ще влязат в сила от 11 октомври 2025 г. Можете да прочетете актуализираните Условия за ползване тук. Вашето по-нататъшно използване на услугите на Temu ще се счита за потвърждение, че приемате нашите актуализирани Условия за ползване. Ако не сте съгласни с тези промени, можете да спрете да използвате услугите, преди тези промени да влязат в сила.
Както винаги, благодарим Ви, че сте потребител на Temu.
Екипът на Temu
А тук са пълните условия:
https://www.temu.com/privacy-and-cookie-policy.html?region_id=32 … il&_cmsg_biz=9005

# 650
  • Мнения: 41 724
Условията ми изглеждат нормални, като за такъв тип магазин, но не знам какво трябва да означава това, че вече не важат правилата на европейската платформа - дали ще приемат рекламации по-трудно...

# 651
  • Мнения: 3 350
Публикуваните от ianpav условия засягат само обработването на лични данни. В нея не се предоставя информация за отказ от права при рекламация, свързани с компетентността на европейски регулаторни органи. Аз не съм получавала такова съобщение.

# 652
  • Мнения: 12 668
Каква е логиката веднага да се получават парите обратно при връщане на продукти? Thinking Ами ако не си върнал всички неща, които си заявил за връщане? Как тъй китайците се съгласяват да връщат пари преди да са си получили стоката обратно?

# 653
  • Мнения: 17 025
Връщах два пъти с бокс Ноу получени неща, които не ни станаха. Парите ги преведоха веднага с уговорката, че ако не получат стоката ще си ги дръпнат от картата. За две рекламации - един панталон, който не харесах и не бях уцелила размера ш една счупена котешка играчка върнаха парите без да искат продукта. А с последните две поръчки се отказах от един от продуктите в кошницата, но преди да са ги събрали и изпратили.

# 654
  • София
  • Мнения: 8 749
Ще си ги дръпнат ако има от къде да си ги дръпнат😁Моята карта например не седи запазена вътре умишлено

# 655
  • Мнения: 215
Ще си ги дръпнат ако има от къде да си ги дръпнат😁Моята карта например не седи запазена вътре умишлено

Хората погрешно си мисля, че им връщат пари по карта, съответно "ще ги дръпнат" по нея. Не, прави се допълнителна транзакция вързана към първата с която минават подобни неща. Така че няма значение дали сте си запазили или не картата, ако има направена транзакция. Пак казва, не ползва номера на картата, а само номера на първата транзакция, така че няма как да се ползва картата за неоторизирани транзакции.

# 656
  • Мнения: 35 415
Добре, де, не е ли по-лесно човек да е коректен и да си връща, което не му харесва (още повече напълно безплатно и без да трябва да дава причина), отколкото да мисли как да излъже системата, на не върне, да прецака някого, да не му дръпнат парите, които трябва.....е, те такива неща...?!?

# 657
  • София
  • Мнения: 8 749
Аз не съм казала, че ще мамя системата😃Казвам, че не запазвам карти никъде нито тук нито в Алито нито в други сайтове.

# 658
  • Мнения: 1 210
Нищо ,че не е запазена картата,те ще си дръпната от сметката,която стой за нея.Ако няма пари там,ще бъдете на минус.

# 659
  • Мнения: 35 415
Запазването на картата е за удобство на клиента. Парите ще си ги дръпнат без да е запазена картата.

Общи условия

Активация на акаунт