Работа, CV-та, HR-и, съвети - 102

  • 18 178
  • 740
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 18 210
продала 8 часа от работния ден на фирмата. Могат да ти уплътняват времето.
Мен въпросът ми е по-скоро как да се остане в тези 8 часа и с допълнителните задачи.
Когато започнах, имаше един обем работа, свикнах да го изпълнявам бързо, писала съм и тук, че съм симулирала дейност в ексел, защото имаше неуместни коментари. Обаче сега обемът работа е много по-голям и въобще не мога да си представя как бих вършила още нещо. Разполагам с броени минути за притичване до двете нули между задачите, не с часове за допълнителни такива. А гледам, че доста хора , особено нагоре по йерархията, си въобразяват как просто си седя на бюрото и чакам някой да ми поиска нещо. И ако възроптаеш, отговорът е в духа да се организираш по-добре.

# 586
  • Мнения: 2 764
Малечка Палечка, всички мнения са ми много полезни. На Слънчезара ги чета с особено внимание също.
Не съм срещала подобни обяви за Пловдив за заведения, особено с такава заплата.
Иначе дори и да си налягам парцалите засега, до няколко месеца ще се наложи вече наистина да се махна. Лошото е, че имам повече претенции, отколкото компетенции.

# 587
  • Melmak
  • Мнения: 9 502
Нарциса, вярвам ти, че е така. В старата ми фирма като напуснахме 4 човека от 10, то 6 поеха и нашите неща. А ние не смогвахме още като бяхме пълен екип. Масово се седеше овъртайм безплатно от колегите, аз не, защото не работя за без пари. Обаче другите оставаха често. Понеже аз не смятам за нормално ежедневно да работя без обедна и по поне час на ден овъртайм след 18 ч, мои неща оставаха. То и работата беше много свързана с клиента и се налагаше да ги търсим много, да ги преследваме, системи падат, не работят, буквално не знаеш дали днес като си пуснеш лаптопа системата ще тръгне. И ако 4 часа нямаш система, то работата ти изостане с половин ден. Та, така … изсипваха нови задължения и забатачвахме. Мениджмънтът виждаше, ама не го интересуваше. Преди имахме едни таргети, които бяха изпълними. Фирмата се продаде, сложиха нови, агресивни таргети и нямаха стигане.
В сегашната ми фирма не са оптимизирани колегите, ще трябва да наместят и моите клиенти. А и при нас работа отпада. Едно е задължение днес, след половин година вече го няма, взели сме друго.

# 588
  • Мнения: 9 518
Малечка Палечка, всички мнения са ми много полезни. На Слънчезара ги чета с особено внимание също.
Не съм срещала подобни обяви за Пловдив за заведения, особено с такава заплата.
Иначе дори и да си налягам парцалите засега, до няколко месеца ще се наложи вече наистина да се махна. Лошото е, че имам повече претенции, отколкото компетенции.

Ако сегашната ти фирма обяви фалит, не трябва ли да ви съкратят и така да отидете на пълна борса? Ще имаш месеци, в които да си починеш и спокойно да намериш нещо по-добро

# 589
  • Мнения: 1 899
За една фирма в която работих преди, колегите ми казаха, че един ден просто им казали да не идват повече на работа и последната заплата не им я дали. Не знам как са го извъртяли да е законно, но явно има начини.

# 590
  • Мнения: 18 210
То има начини, но основно разчитат, че хората няма да си търсят полагаемото. И по-странното е, че масово хората наистина не го търсят.

# 591
  • Мнения: 2 764
VaniaK, не знам какво са вариантите . Шефът е малко с голямо его, така че не знам.

# 592
  • Melmak
  • Мнения: 9 502
Е, той няма как да ви махне без никакво обезщетение. Може да ви притиска по взаимно съгласие, много хора се плашат и в паниката се съгласяват. Може да ви съкрати с право на борса и пак ще взимаш нещо, но зависи кога и дали си ползвала и колко стаж имаш.

В crypto ли беше, един ден отишли на работа и вече нямат достъп. Директно съкратени след това.

# 593
  • Мнения: 35 855
Хората не си търсят неплатените заплати, най-малкото понеже се ходи по мъките около две години, вкл. се минава през съд, ако не ти я изплати доброволно.

# 594
  • София
  • Мнения: 22 647
В crypto ли беше, един ден отишли на работа и вече нямат достъп. Директно съкратени след това.
Което също е незаконно. Поредността.

# 595
  • Мнения: 52 145
Хората не си търсят неплатените заплати, най-малкото понеже се ходи по мъките около две години, вкл. се минава през съд, ако не ти я изплати доброволно.

Именно, баланс на усилия спрямо печалба. Ако са и на минимална основна може би не си струва.

# 596
  • Melmak
  • Мнения: 9 502
А, кеч, не споря дали е законно, ама факт, случи се.

# 597
  • Мнения: 9 518
VaniaK, не знам какво са вариантите . Шефът е малко с голямо его, така че не знам.

Егото си е за него. Редно е да ви съкрати и да отидете на борсата. Със сигурност ще опита да извърти нещата в негова полза, но ще си търсиш правата. Разбира се, дано намериш друго и да нямаш такива драми със съкращенията.

# 598
  • София
  • Мнения: 1 547
Шефът Антонио, сега се сетих нещо.
А мислила ли си за работа като личен асистент?

И преди да ми кажеш, че нямаш манекенска визия, споко - за такава позиция може и хич да не ти е нужна.

Какво прави личния асистент:
Оптимизира календара и графика на един или няколко мениджъра, като се стреми да няма застъпване, мести срещи, свърза се с хора, търси слотове по календари - обикновена поща.
Прави презентации и репорти - за присъствени дни, може за отпуски, за разходи, пътувания по зададен темплейт.
Понякога - например ако аз съм възпрепятствана, я пращам да иде вместо мен на срещата и да слуша и да записва, а после да ми разкаже. Това, разбира се, се случва много рядко и обикновено когато съм във въздуха и наистина няма как.
Организация на командировки, пътувания, бизнес вечери и респективно отчетите за разходите.
Да иде до някой в другата сграда и да събере документи, книги и да ми ги донесе да ги подпиша, при много натоварен график. Това не се прави в дъждовно или много студено време, защото и тя е човек и не е редно да мръзне.
Организация на фирмени събития - например, да поръча пици и да изчака доставчика, да пише на колеги мъже, които да ѝ помогнат да ги качи.
Ей такива неща, както и други подобни задачи, които се случват в рамките на работното време. За извънработно - само ако има възможност и най-често е да чекира 4-5 човека за полет от къщи и да пусне бордните карти по мейла или да изчака такси и да насочи чужденци към изхода. Разбира се, подкрепа при поръчката на таксито.

И така нататък..

Със сигурност е динамична и интересна работа, заради това, че се иска високо ниво на конфиденциалност и поверителност не е съвсем зле планено и е на топло. Не зная дали би ти допаднало, но е по-добре от продавач.

# 599
  • София
  • Мнения: 22 647
Да кажа под секрет, че изброените неща на много места ги прави джуниър проджект мениджър (неправилно пришита длъжност, разбира се). Без частта с пиците.

Поне при нас джуниър ПМО-то точно това прави - урежда срещи, слотове, обажда се наляво и надясно, води minutes, попълва някакви репорти.

Общи условия

Активация на акаунт