Плюсове и минуси на кварталите в София - тема 19

  • 12 434
  • 275
  •   1
Отговори
# 30
# 31
  • София
  • Мнения: 9 418
https://www.airbnb.com/ 😀Ето това просто аз съм го написала както си го чувам😆

# 32
  • София
  • Мнения: 8 692


1. Синя зона - 2 евро/час, зелена зона - 1 евро/час, жълта зона -0,5 евро/час
2. Работно време на синя зона - всеки ден от 9 до 21 ч., зелена зона - от понеделник до събота от 9 до 21ч.

Бонев твърди, че е прието вече в СОС. Очаквам и официално потвърждение.

Как оценявате? Плюс или минус?

# 33
  • София
  • Мнения: 9 418
Кое се обособява като жълта зона? Всичко останало ли?

# 34
  • София
  • Мнения: 8 692
Кое се обособява като жълта зона? Всичко останало ли?
Доколкото разбрах засега в жълта зона влиза само Банкя, само в почивни дни и без да важи за живущите там.

# 35
  • Мнения: 2 212


1. Синя зона - 2 евро/час, зелена зона - 1 евро/час, жълта зона -0,5 евро/час
2. Работно време на синя зона - всеки ден от 9 до 21 ч., зелена зона - от понеделник до събота от 9 до 21ч.

Бонев твърди, че е прието вече в СОС. Очаквам и официално потвърждение.

Как оценявате? Плюс или минус?

За мен лично е плюс защото регулира безобразно спиращите и паркиращи автомобили, спиращи на тротоари и в кръстовища, блокиращи гаражи и тн.

"Парите от паркирането, платени от живущите в синя и зелена зона, ще се инвестират на 100% в техните квартали за паркинги, кални точки, ремонта на улици, осветление, тротоари и т.н. Половината от парите ще се разходват директно от районните кметове, а другата половина - от кмета на Столична община. "

Ако горното се случи наистина, то това има потенциал да подобри в кратки срокове плачевното състояние на публичната инфраструктура. И най-вероятно и други квартали ще поискат. Ако се продължи както досега, тоест парите от зоните отиват да запълват дупки във финансирането на градския транспорт, масово хората ще са против. Някак си не им вярвам да са готови за такава стъпка, градска мобилност да се откаже лесно от машината за пари..

# 36
  • Мнения: 4 357
Повече пари, повече корупция. Просто тея пари ще отидат на някой в джоба и пак ефект зироу. Къде ще ги построят тея паркинги и гаражи? На главата ми ли? Иначе съм съгласен за зониране и такси. Ганьо трябва да се научи, че не може да има по 2-3 коли, особено ако са паметници на пътя.
Дори и да имаме по-хубава инфраструктура от Албания, извинете, но ние сме в ЕУ. Дадени са ни милиарди, които вместо в инфраструктура са отекли в нечий джоб. Парите са разходени, втори път няма да ни дадат. Албания ако влезе в ЕУ и си изхарчи парите по предназначение, ще е в пъти по-напред от нас. Как ще се отрази това на стандарта и цените на имотите в БГ?

# 37
  • Мнения: 6 162
Жълта зона има районът около Трета градска. Отдавна там има табели.

# 38
  • Мнения: X
Хубаво, но са много странни тези дати.

Трябваше първо да започнат със Студентски град, Изгрев, Изток и Гео Милев, чак после Дианабад, и след това Хаджи Димитър, Стефан Караджа и Сухата Река. В Изгрев, Изток, Гео Милев има повече офис площи от другите изброени квартали и като напаркират прииждащи става по-голям проблем, от колкото в квартали като Сухата река и другите два около нея.

# 39
  • Мнения: 77


Здравейте!

Днес на прибиране с метрото, реших да снимам картата на София, с изобразени транспортните връзки на нея.

Направи ми впечатление, че кварталите Манастирски ливади (изток,запад), Кръстова вада (изток,запад), Витоша са доста лошо транспортно уредени.

Чудя се, дали е възможно картата да е стара или (уви) е актуална?

# 40
  • Мнения: 22 297
За мен лично е плюс защото регулира безобразно спиращите и паркиращи автомобили, спиращи на тротоари и в кръстовища, блокиращи гаражи и тн.

За мен е голям плюс и това, че най-накрая ще бъдат разкарани всякакви гниещи таралясници, последно припалвани преди ковид.
Личен проблем с паркирането нямам, но на ниво град има много какво да се направи, за да бъдат облекчени трафикът и паркирането.

# 41
  • Мнения: 11 385
Току-що по ТВ-то дадоха данни за приходите от зоните за  първите 9 месеца на тази година - 33 млн. лв. без ДДС.
Районните кметове да почерпят - едни пари сега ще им се изсипят, едни обществени поръчки за тротоари ще почнат да пускат, благодат.
В центъра, баш центъра при това (примерно Солунска от Витошка до Христо Ботев), тротоарите са в окаяно състояние, поне 50 години не са ремонтирани. Безобразни са.  И не, не съм съгласна, че пари нямало по малките общини.

Тази дъвка за "калните точки" също много я мразя - глупости на търкалета. При мен в центъра кал от натрупал се прах по ненивелираните улици (обикновено на пресечките по ъглите), размекнат от дъжд, не е от строежи. Миналата година, при годишното миене на улиците, беше само за отбиване на номера. Предишни години минаваха първо да почистят шахтите, след това и с лопати изриваха калта точно по ъглите. А сега само минаха и поляха с маркучите.

# 42
  • Мнения: 1 839
Някой има ли запознат, ако се абонирам за зона в Ст град, за целия ст град ли ще ми важи зоната?

На мен ми е чудно, хора с бизнеси, на които се налага да спират, примерно за 5 часа някъде на зона, примерно за да правят ремонт, или пък си извикал плочкаджия с кола, дето трябва да паркира по цял ден за цял месец, как точно ще се случва със зона във всички квартали. Някой ако има обяснение, ще се радвам.

Винаги съм го твърдял, най-големите радетели на зоните само маат крачолите и не са преместили една карфица от А до Б. Някой друг осигурява доставки на стока, ремонти. А те дори не се сещат, че е за благото на всички.

# 43
  • Мнения: 22 297
Щом куриери, доставчици и пр. целодневно извършващи дейност в зоните успяват, явно има начин нещата да се случват Wink

# 44
  • Мнения: 1 839
Всички куриери и доставчици спират нелегално, като заради надписите вероятно не ги глобяват.
Учудвам се, че има хора, които не го знаят.
Но това подкрепя моята теза, че има хора, които не знаят какво се изисква да доставяш стоки и пратки.

Но доставчиците спират за по 5 минути. Ако правиш ремонт, може да се наложи да спреш за 5 часа.

Общи условия

Активация на акаунт