Наистина ли е възможно да стана клиент на банка изцяло дистанционно?

  • 119
  • 9
  •   4
Отговори
  • Мнения: 428
Наистина ли е възможно или има някакви уловки? И коя от двете банки бихте препоръчали (заради неадекватно обслужване искам да сменя банката, която ползвам - имам разплащателна сметка с дебитна карта и малък кредит, както и ползвам мобилното и онлайн банкиране, затова и е важно на новата банка и те да са добри).
https://ubb.bg/individual-clients/smetki-i-plashtaniya/otkrivane-smetka-digitalno
https://www.fibank.bg/bg/chastni-lica/bankirane/distancionno-ban … nk-izcjalo-onlajn

# 1
  • Мнения: 659
Наистина може. Аз лично съм много доволна от ОББ.

# 2
  • София
  • Мнения: 38 005
Аз лично съм много недоволна от обб.

Ползвам ПИБ като основна банка дълги години и съм супер доволна от обслужването и онлайн банкирането.
Такси имат всички.

# 3
  • Мнения: 6 501
За конкретните не знам, аз също съм клиент на ПИБ и съм доволна, въпреки таксата. ТБИ имат същата опция, но не ползвам основно картата, заради множеството проблеми с он лайн банкирането и картата. Последните нямат такса.

# 4
  • Мнения: 2 014
И на двете може, тествано е.
А може да погледнете и Прокредит - https://www.procreditbank.bg/bg/individualni-klienti/smetki-i-ra … a/smetka-standart
Без такса, безплатни преводи, плюс кешбек ако се прави достатъчно оборот.

# 5
  • Мнения: 428

Е, да сигурно е така Simple Smile
Май по-скоро трябваше да бъде ''Възможно ли да съм клиент на банка изцяло дистанционно без проблеми?'' Satisfied

ТБИ само открих и веднага се почна с напълно неадекватен съпорт след като попитах някои неща....
И отказването е в офис... При ОББ и ПИБ може ли да се прекрати дистанционно?


Аз лично съм много недоволна от обб.
Може ли конкретни примери защо?

# 6
  • София
  • Мнения: 18 490
Изцяло дистанционно може да станеш клиент само на ТБИ банк.
Лично изпитано лятото. ММ си счупи крака и се наложи да ползва болнични. Преди това не е имал дебитна карта или сметка в никоя банка. Гипсираха го, връчиха му болничния и го изписаха. Счетоводителката на фирмата напиняше веднага да и занеса болничния и № на сметка. Обаждах се по тел. и в ПИБ, и в ДСК, и в Уникредит,  и в ОББ/от последната съм недоволна/ нямаше начин. Трябваше все в един момент да се яви - я да вземе пластиката, я пин кода, я да попълни нещо. Да, ама все са стълби, няма как на гръб да го влача. Накрая на шега го регистрирах в ТБИ, изпълнихме  всички изисквания и след 2 дни куриер донесе картата  на адреса. Даже не пожала да влезе при лежащия болен - връчи ми плика и бяга бързо.
Не сме имали проблеми и забавяне с обслужването. Превеждат болничния,  прехвърлям парите в моя карта и плащам всичко с нея.
 

Последна редакция: вт, 25 ное 2025, 20:48 от Aisha

# 7
  • София
  • Мнения: 38 005
Ликвидация на фронт офиси, дълга и безполезна комуникация с чат- ботове, некомпетентно онлайн обслужване, просто защото няма друго, кански мъки при закриване на банкова сметка на починал родител, кански мъки при закриване на лична банкова сметка.

# 8
  • Мнения: 244
Клиент съм и на двете банки. Категорично препоръчвам ПИБ - отлично обслужване, мобилно приложение и удобни локации на офисите /това последното е много субективно/.

ОББ от своя страна имат изключително лошо мобилно приложение, на което не може да се разчита. Таксите им също са по-високи в сравнение с ПИБ.

# 9
  • Мнения: 6 501
Изцяло дистанционно може да станеш клиент само на ТБИ банк.
Лично изпитано лятото. ММ си счупи крака и се наложи да ползва болнични. Преди това не е имал дебитна карта или сметка в никоя банка. Гипсираха го, връчиха му болничния и го изписаха. Счетоводителката на фирмата напиняше веднага да и занеса болничния и № на сметка. Обаждах се по тел. и в ПИБ, и в ДСК, и в Уникредит,  и в ОББ/от последната съм недоволна/ нямаше начин. Трябваше все в един момент да се яви - я да вземе пластиката, я пин кода, я да попълни нещо. Да, ама все са стълби, няма как на гръб да го влача. Накрая на шега го регистрирах в ТБИ, изпълнихме  всички изисквания и след 2 дни куриер донесе картата  на адреса. Даже не пожала да влезе при лежащия болен - връчи ми плика и бяга бързо.
Не сме имали проблеми и забавяне с обслужването. Превеждат болничния,  прехвърлям парите в моя карта и плащам всичко с нея.
 
Така, така, ама превеждате във Вашата сметка.

Общи условия

Активация на акаунт