Отговори
# 75
  • Мнения: 1 691
Здравейте мами,

Поствам тук, за да споделя възмущението от отношение на фирма Ролпласт, на която поръчахме ПВЦ дограма за остъкляването на 2 балкона. Затова, препоръчвам на всички, които не желаят да си изгубят времето, нервите, а може би и парите да не полазват услугите на РОЛПЛАСТ.

Първо им звънях няколко пъти, докато получа примерна оферта. Със съпругът ми се спряхме на тях най-вече заради цената.

После чаках "голямата" фирма да ме включи в график за вземане на мерки на място, въпреки че им обясних, че съм бременна в 9я месец и сме притиснати от времето.

След няколко дни пристигна "специалистът" за взимане на мерки, като закъсня около час след уговорения.
Обясни ни, че трябва да изградим Shocked с итонг страничните части от П-образния балкон, защото ТЕ не правели толкова малки прозорци, въпреки че много от съседите ни са остъклили точно същите като нашие балкони, но явно от фирми, където правят толкова малки прозорци.

Като за капак, вместо да отбележи докъде все пак трябва да "изградим" с тухли, каза, че вече закъснявал за следващия обект и затова да се обадя в офиса им, за да си запиша нов част   Twisted Evil

Историята има и продължение, но настина не ми се хабят повече нерви с тях.



За тях има легенди вече в нета, не случайно се доверих на друга фирма, въпреки добрите им цени.
Вече научих, че от евтиното далече се бяга, както от фирми с  много клиенти.

# 76
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 13 470
Чудна работа, аз навсякъде си смених дограмите от Ролпласт и много съм доволна. Препоръчаха ми ги доволни приятели, да не повярваш че такъв Марко Тотев като мен веднъж е извадил късмет Simple Smile

# 77
# 78
  • Мнения: 175
 Това е поредната измама с която се сблъсках наскоро. Така наречената фирма за "професионално почистване" ,направи такива поразии в къщи,че всеки път като се сетя ми прилошава.Споделям разочарованието си за да се спре  спонсорирането на тези измамници, и да огранича техните жертви!

# 79
  • Мнения: 4 450
За кой град става въпрос?

# 80
  • Мнения: 260
коя е фирмата?

# 81
  • Мнения: 4 784
Дай малко повече подробности де. С този единствен пост все едно е удар от конкуренцията.

# 82
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
Чудна работа, аз навсякъде си смених дограмите от Ролпласт и много съм доволна. Препоръчаха ми ги доволни приятели, да не повярваш че такъв Марко Тотев като мен веднъж е извадил късмет Simple Smile
И аз съм така, но защото приятел работи там и той лично ми монтира дограмата!  Peace

# 83
  • Мнения: 3 294
.... и какви поразии ??? newsm78

# 84
# 85
  • Мнения: 21 594
Момичета, реших и тук да се оплача, дано спася поне един нещастен техен клиент. За какво става въпрос. Развали ми се хладилника - Самсунг, на не повече от три години, нон пък извън гаранция. Обадих им се, защото те са фирмения сервиз на марката и викам си - като го поправят те - по-лесно ще се снабдяват с липсващи евентуално резервни части. Идва техника в нас, естествено не работят в събота за удобство на всички нас, потебителите, мъжа ми избяга от работа, трепери и го чака. Та дошъв човека, видял хладилника и казал, че не работи, защото трябва да се размрази и след това да се включи отново. Извадил един сешуар, размразявал там, накрая взел 40 лв. (не оставил фискален документ) и казал че ако не работи отново, трабвя да се подмени...някаква платка. Пускаме го ние - след три дни хладилника сдава багажа - явно платката е за подмяна викаме си ние. Обажда му се мъжа ми по телефона - беше си оставил GSM-а, той пък бил болен, отне му три дни да се свърже със служителите отфирмата и да уточни коя точно платка е за подмяна. Казват ми - трябва да се поръча, ама за да се поръча и достави, да се плати капаро на място. Как не им се молих да я поръчат, а аз ще си я платя на техника при поставянето - не та не. Не можело така. Вдигам се аз до Околовръстното, хвърлям им цялата сума (точно 80 лв) и чинно чакам да пристигне. След около 10 дни се обаждам вече с изчерпано търпение (нямаме хладилник, а е юли!!!), ами тя била дошла "вчера". Идва техник в нас - естествено пак в работно време, монтира платката, взима още 30 лв. за извършената "услуга" и си тръгва. Познайте какво - хладилникът пак не работи. Обаждам се бясна днес в сервиза и ме мотаят цял ден. Написала съм жалба то Комисията за защит ана потребителите, само чакам да стане 17,30....след второто ми позвъняване служителката ми обеща, че до края на деня е дойде някой в нас да види за какво става въпрос, и че не могат да намерят въпросния служител който ми монтира платката. Значи иде ми да ги удуша! Сега е почки 16 и 30 и няма помен от тях, мен ме очаква още един уикенд без хладилник, платила съм за неизвършена услуга до този момент на сервиза 150 лв. и нищо! И то да беше някоя гаражна работилница, а то - Пан Сервиз. Мисля да пиша и на К К Електроникс, които са официален вносител на Самсунг и да им обясня, че никога повече няма да си купя от техен магазин марка, която се обслужва гаранционно и извънгаранционно от Пан Сервиз. Ами това е, оплаках ви се. Имайте го предвид като си купувате техника обаче.

# 86
  • MJF
  • Мнения: 9 511
а може ли да прехвърлиш това споделяне към черния списък за да има по-голяма полза. Peace

# 87
  • На небето
  • Мнения: 5 530
eli6 съчувствам ти. Аман от некадърници. Аз си знам, че на голяма фирма не може да се разчита, що се отнася за гаранционна или извън гаранционна поддръжка. Никой не поема отговорност понеже, тях ги интересува само да мине месеца и да си вземат заплатите, а фирмата и клиентите да се спасяват. Ей това най-много мразя в нашата държава, защото всеки бачка с нежелание, гледа как да избяга по-рано от работа и не му пука за просперитета на фирмата или за лоялността към клиентите. Аз скоро бях в един магазина, който работи до 7часа. Аз влизам 7 без 5 и съвсем бързичко поглеждам и влизам в пробната да пробвам нещо което съм решила да си купя. Въпросната продавачка тъкмо разкарва клиента преди мен и ми вика. Ще може ли да побързате, че затваряме. Ама, аз съм влязла по време на работното ти време и освен това не се чудя как да си отбия времето и да се шматкам из магазина, а пробвам, освен това съм постоянен клиент (най-редовно пазаря от там понеже ми е на близо, има малки неща, като за моето дупе и цените са супер), а не случаен минувач. А тя гледа да ме разкара. Питам я има ли друг номер, а тя: Не! Но дори и да е имало едва ли щеше да каже. Само дето не ме наби, че влизам в магазина в края на работния и ден.
А за въпросната фирма, ще се опитам да я запомня, ама те са толкова много вече, че.....  #2gunfire
По скоро трябва да се направи тема за коректни фирми и точен персонал. Понеже са рядкост.

# 88
  • Мнения: 2 449
И на мен ми писна от некадърници - техници, монтажници и всякакви др. майстори. Купуваш нещо, плащайки с трудно изкарани пари и идва някакъв п........т и го разваля. И после се проклинаш защо точно този или тези си избрал и повикал все едно ти си виновен. #Cussing out

# 89
  • MJF
  • Мнения: 9 511
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=217392.0
има и бял списък.
ако искаш помоли модераторите да присъединят оплакванията към черния списък

Общи условия

Активация на акаунт