Отговори
# 435
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
ИСТИНАТА ИМА ВИНАГИ ДВЕ СТРАНИ Peace
И обикновено и двете страни са прави по своему....
Според мен просто всичко е въпрос на гледна точка!  Peace

# 436
  • Мнения: 0

Господине, защо карате Sea Dream да се представи официално като, както виждам, много добре я познавате и знаете за какво става дума? Обадете и се и си уточнете нещата, явно, след като сте си разменяли оферти си знаете мейлите и телефонния номер. Форумът е за обмяна на мнения, не се задължава никой да ги приема за чиста монета.  Ако някой иска да анализира фирмата ви и да ви наеме, ще отиде в търговския регистър, в строителната камера, при ваши доставчици, ще види ваши обекти, ще разгледа форума ви  и препоръките и ще ви даде 80 лева за количествената сметка ако не може да си  сметне директно цените от страницата ви. Лек ден и повече усмивки!

Как се прави проверка в търговския регистър и строителната камера? За какво трябва да се гледа? За търговците май няма друга проверка, освен мнението на опарените клиенти. Скоро купихме апартамент и ни чака ремонт.  Трябва да търсим майстори, после и обзавеждане.
Чак се плаша, като чета как фирми, майстори и продавачи дебнат по форумите и се разравят тук с клиентите си, позволили си да изкажат негативно мнение.
Забелязах, че сте се регистрирали днес, за да напишете това мнение...
Разберете, отворен съм за всякакъв дебат! И съм тук за да защитя името си от клевети и обиди!
Предполагам на никой няма да му е приятно да бъде наричан измамник?! Също така предполагам, че всеки един нормален човек ще иска да се защити и да отговори на подобни обвинения?!

ПП. Има голяма разлика между негативно мнение и клевета придружена с лъжа и обида!

Последна редакция: сб, 03 дек 2011, 10:47 от SHL

# 437
  • Мнения: 0
Забравила съм си старата регистрация. Аз обичам фирми и магазини, които се съгласяват с клиентите  Grinning. За мен важи 'Клиентът винаги е прав', доволните клиенти водят нови клиенти. Поне при мен е така. Не ми се водят дебати.  Grinning Grinning Grinning
А като гледам клиентите не са доволни, когато не са получили качеството и сроковете, за които са платили - примери в тази теми и в такива за големи фирми като Виденов колкото искаш. Нормално е да се чувстват измамени и излъгани. За стоките пак има някакъв шанс да си получиш парите обратно, но за услугите - нищо. И на мен ми се е случвало, но не е било за големи суми и не ми се връща към това. Сега за ремонта ми е важно обаче.
Нямам желание да се разправям с някой тук . Искам да знам за просто за повече източници за проверки на фирми, че да не ми се налага да споделям и аз после опит тук за майстори.

Искам да питам препатилите с майстори - каква схема на плащане препоръчвате, така че да накрая да не сме изгоряли с много пари за нищо. Казват да се плаща чак на свършена работа и да не се дава нищо предварително. Така ли е?

Последна редакция: сб, 03 дек 2011, 11:45 от Gossip Mom

# 438
  • Мнения: X

Разберете, отворен съм за всякакъв дебат! И съм тук за да защитя името си от клевети и обиди!
Предполагам на никой няма да му е приятно да бъде наричан измамник?! Също така предполагам, че всеки един нормален човек ще иска да се защити и да отговори на подобни обвинения?!

ПП. Има голяма разлика между негативно мнение и клевета придружена с лъжа и обида!
SHL,
Самата аз съм Ви препоръчвала въз основа на снимковия материал,
който сте постнали на Ваши обекти в "Направи сам" и във сайта Ви.
Адмирам и темите Ви, в които детайлно сте описали порядъка на
процесите на различни видове ремонт!  Peace
Защо във Вашия сайт не пуснете тема за този обект със снимков
материал и калкулацията като там да "вървят" дебатите?
/ Тук са много малко специалистите като хора със занаят в тази сфера-
тук са специалисти като потребители (клиенти)/
С най-добри чувства и нека да се стигне до примирие, без
да има хора материално или емоционално ощетени!  Peace

# 439
  • Мнения: 0
SHL,
Самата аз съм Ви препоръчвала въз основа на снимковия материал,
който сте постнали на Ваши обекти в "Направи сам" и във сайта Ви.
Адмирам и темите Ви, в които детайлно сте описали порядъка на
процесите на различни видове ремонт!  Peace
Защо във Вашия сайт не пуснете тема за този обект със снимков
материал и калкулацията като там да "вървят" дебатите?
/ Тук са много малко специалистите като хора със занаят в тази сфера-
тук са специалисти като потребители (клиенти)/
С най-добри чувства и нека да се стигне до примирие, без
да има хора материално или емоционално ощетени!  Peace
За момента се въздържам от пускането на снимковият материал по простата причина, че клиента не желае да се пуска нищо от това, което е направено. Поне засега се съобразявам с желанието и. Иначе отдавна да съм пренесъл темата в моя форум с необходимите линкове към тази тема.
Въпроса е, че както виждате, аз си говоря сам, или с вас и останалите потребители! SeaDrim тотално отказва да се включи, въпреки че чете темата и следи постовете всеки ден - убеден съм в това! Мисля, че е от особено значения тя да се включи в дебата, който започна и ясно и точно да изкаже позицията си! Несериозно ще бъде от моя страна да седя и да убеждавам публиката говорейки си сам, без SeaDream да участва. След подобни постове от нейна страна, мисля че би било редно да отговори, а не да мълчи!? Тя също има какво да сподели и покаже, но не го прави! Защо ли?


SHL,
Самата аз съм Ви препоръчвала въз основа на снимковия материал,
който сте постнали на Ваши обекти в "Направи сам" и във сайта Ви.
Адмирам и темите Ви, в които детайлно сте описали порядъка на
процесите на различни видове ремонт!
Благодаря за което! Simple Smile

# 440
  • Мнения: 723
Недоволни клиенти винаги ще има - хора разни. SHL, не виждам смисъл да си разяснявате нещата по този начин. След като жената не желае да отговори на публикациите Ви в този форум, публикувайте си снимките и разясненията на Вашия сайт, дайте линк към тази тема и нещата приключват. Не разбирам защо губите време, нерви и енергия да се борите с вятърни мелници? Последните страници стават много мелодраматични и предполагам скоро ще се намеси модератор. Това го казвам с най-добри чувства  Peace

# 441
  • Мнения: 0
Недоволни клиенти винаги ще има - хора разни. SHL, не виждам смисъл да си разяснявате нещата по този начин. След като жената не желае да отговори на публикациите Ви в този форум, публикувайте си снимките и разясненията на Вашия сайт, дайте линк към тази тема и нещата приключват. Не разбирам защо губите време, нерви и енергия да се борите с вятърни мелници? Последните страници стават много мелодраматични и предполагам скоро ще се намеси модератор. Това го казвам с най-добри чувства  Peace
Напълно съм съгласен! За момента ще направя пауза и ще си подготвя материала за моя сайт! Безсмислено е да продължавам по този начин.

Желая на всички успехи в работата и щастие в дома! Simple Smile

# 442
  • Мнения: 0
Изчакайте верно. Може жената, да не е видяла отговора Ви.

# 443
  • Мнения: 21
Забравила съм си старата регистрация. Аз обичам фирми и магазини, които се съгласяват с клиентите  Grinning. За мен важи 'Клиентът винаги е прав', доволните клиенти водят нови клиенти. Поне при мен е така. Не ми се водят дебати.  Grinning Grinning Grinning
А като гледам клиентите не са доволни, когато не са получили качеството и сроковете, за които са платили - примери в тази теми и в такива за големи фирми като Виденов колкото искаш. Нормално е да се чувстват измамени и излъгани. За стоките пак има някакъв шанс да си получиш парите обратно, но за услугите - нищо. И на мен ми се е случвало, но не е било за големи суми и не ми се връща към това. Сега за ремонта ми е важно обаче.
Нямам желание да се разправям с някой тук . Искам да знам за просто за повече източници за проверки на фирми, че да не ми се налага да споделям и аз после опит тук за майстори.

Искам да питам препатилите с майстори - каква схема на плащане препоръчвате, така че да накрая да не сме изгоряли с много пари за нищо. Казват да се плаща чак на свършена работа и да не се дава нищо предварително. Така ли е?

Gossip Mom,

Предлагам ти няколко варианта за проверка на фирми и майстори

за ремонтни фирми


Търговският регистър е публичен и по името на фирмата може да проучиш нейното досие, кога е регистрирана, капитал, дейност, финансови отчети, евентуални запори. Камерата на строителите в България има също регистър на фирмите от бранша. От страницата на фирмите може да научиш повече за техните доставчици и може да провериш как са с плащанията. Това може да ти даде около 15% информация. Най добрият вариант е да посетиш поне 3 от техните предишни обекти и лично да се видиш и да поговориш с клиентите. Важно е и впечатлението от огледа, там ти стават ясни няколко параметри като професионализъм, отношение към клиента, адаптация и нови идеи.  Повечето фирми на пазара предлагат безплатен оглед, платените огледи не са гаранция за качество. Обърни  специално внимание и на количествената сметка, сериозните и стабилни фирми ти я дават подробно описана с цени за труд и материали.  Проблемът е, че всички фирми искат предварително плащане за материали, няма как да стане плащането накрая, важното е да се смъкне % предварително плащане до минимум. И после всичко е късмет и риск, пак нямаш гаранция. Мненията по форумите понякога помагат и могат да дадат някои допълнителни сламки за успех.

ако са отделни майстори

тук вече е желателно да са познати и рискът е по малък, просто ако не ти харесва един го гониш и го сменяш с друг. С фирмата е по трудно, тъй като обхваща всички дейности по ремонта и ви свързва договор. Внимателно проучи пазара и цените, някои от познатите майстори са и по скъпи от фирмите.

Зависи от времето което имаш и нервите. И много, много късмет.

# 444
  • София
  • Мнения: 1 306
Проверката в търговския регистър едва ли ще даде много информация за качеството на работата. Посещение на обекти на фирмата - добре е, но аз лично не бих се съгласила някой да идва и да оглежда вкъщи. Най добре е препоръка от познати.
Аз пак бих искала да подчертая, съм безкрайно доволна специално от тази фирма. Случайно попаднах на SHL, наложи се да оправят погрома оставен от предишни "майстори". Правили са ни ремонт на абсолютно целия апартамент поетапно и никога не съм имала проблеми. На сайта на фирмата има снимки. Даже гаранция са давали за всеки ремонт. Не сме имали пробреми с доплащания нито със срокове и т.н. - каквото е договорено това е било. Препоръчвала съм я на познати - оставали са доволни и те. С две думи - аз препоръчвам тази фирма  Peace

# 445
  • Мнения: 0
Изчакайте верно. Може жената, да не е видяла отговора Ви.
Обърнете внимание на датата и часа на първият ми пост и на датата и часа на последното влизане на SeaDream. Ще разберете.

Препоръчвала съм я на познати - оставали са доволни и те. С две думи - аз препоръчвам тази фирма  Peace
Благодаря за подкрепата!  newsm03

# 446
  • Мнения: 0
Във връзка със вратите "Tunador" пълни некадърници,обслужването под всякаква критика,голями лъжци.Поръчах си интериорна врата чакам я вече 3 месец,като последният е в непрестана лъжа,постояно се изготвят списъци кога тази врата ще излезе от завода,последната седмица уж беше излязла,насрочиха ми монтаж за този понеделник,имали ПТП,после ми насрочиха монтаж за следвашият ден,чаках ги цял следобяд никой даже не ми се обади.Днес ги потърсих,били ме забравили на въпроса кога в крайна сметка ще имам врата,те ми обясниха че ще имам врата другата седмица във вторник. ooooh! Така че прецених и ги дадох на Агенция Защита на потребителите,ще видя резултата....

# 447
  • Мнения: 0
Желая и аз да се оплача от мебели VANNI.Поръчах си гардероб с плъзгащи врати и спалня с две нощни шкафчета от тях.Гардеробът беше с огледални врати.Монтираха ми мебелите и след като си платих сумата видях ,че огледалната врата ми е със пукнато огледало,и едната врата не се движеше,а също и на нощните шкафчета не бяха ми кантирали детайли.Звъннах в магазина им и след няколко дни търсене най-накрая успях да се свържа с въпросната г-жа Миглена Стринска.Попитах я кога може да дойдат ,за да си поправят вратата от там тя ми отговори ,че нямали монтажи в София в близкия месец и не знаела кога може да стане.Минаха вече 2 месеца и продължава да ни върти,че даже спря да вдига телефона.Не зная вече съществува ли тази фирма или е затворила магазина.Ходих и на място 2 пъти,но все няма никой.Беше изключително любезна,когато поръчвахме ,а сега когато се обаждаме за рекламация не може да реагират.
Оплаквам се с цел да няма повече клиенти,който да се опарят от тях.
Това е една от некоректните мебелни фирми.Бягайте от тях.

# 448
  • Варна
  • Мнения: 2 026
Ще купувам някои мебели и за да не си изпатим заповам да следя темата.

# 449
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 772
Желая и аз да се оплача от мебели VANNI.Поръчах си гардероб с плъзгащи врати и спалня с две нощни шкафчета от тях.Гардеробът беше с огледални врати.Монтираха ми мебелите и след като си платих сумата видях ,че огледалната врата ми е със пукнато огледало,и едната врата не се движеше,а също и на нощните шкафчета не бяха ми кантирали детайли.Звъннах в магазина им и след няколко дни търсене най-накрая успях да се свържа с въпросната г-жа Миглена Стринска.Попитах я кога може да дойдат ,за да си поправят вратата от там тя ми отговори ,че нямали монтажи в София в близкия месец и не знаела кога може да стане.Минаха вече 2 месеца и продължава да ни върти,че даже спря да вдига телефона.Не зная вече съществува ли тази фирма или е затворила магазина.Ходих и на място 2 пъти,но все няма никой.Беше изключително любезна,когато поръчвахме ,а сега когато се обаждаме за рекламация не може да реагират.
Оплаквам се с цел да няма повече клиенти,който да се опарят от тях.
Това е една от некоректните мебелни фирми.Бягайте от тях.
Пиши до КЗП Peace

Общи условия

Активация на акаунт