Отговори
# 180
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
Привет на вскички,
Като повечето в този полезен форум и аз правя ремонт на жилище и както момже да се очаква съм... изключително разочорован от БГ "майсорлъка".
В момента се "занимавам" с едни прекрасни девойки от Слатина( София ): Ради ( Стара Загора живее в София ) и Тина. Въпросната Ради е "по-опитния майстор". Ако се "захванете" с тях, очавайте просрочване 3-5 пъти на срока за изпълнение, искане на пари в ранен момент, НЕвдигане на телфон в 90% от обажданията и най-лошото УЖАСНО качество. Ще публикувам част от тел. номер на Ради за справка: 088XXXX658

Извода за мен е само един, че трябва да се работи с фирма, обвързана с договор и неустойки.
  hahaha, не знаех, че тези двете още се правят на майсторки. Те работиха известно време при мъжа ми като " шпакловшчички и бояджийки"  Sunglasses, но се наложи да се разделят, защото оплакванията зачестиха, а и като се наложи лично той да ходи да боядисва по нощите, за да се спази срока вече чашата преля. Ради не е лоша, но май Тина там бърка работите.
  Внимавайте на кого доверявате дома си.

# 181
  • Мнения: 139
Здравейте,
Ще ви раzкажа една история покрай мен, zа да помислите, дали бихте си порачали Щори в ДИМПЕКС Бургас.
Таzи година искахме да сложим алуминиеви вън6ни Щори в апартамента ни в Поморие. Тъй като аz живея в чужбина иzпратих баЩа ми той да ги поръча.
Тук мога да вмъкна, че той живее на 8 часа път в едната посока от там, което коства време и раzходи. Намерих zа съжаление в интернет горепосочената фирма Димпекс БаЩа ми се свърzа с тях и те успяха на другия ден оЩе да дойдат и да вzемат поръчката. Браво! До тук добре. За уговореното време кога Ще дойдат да ги монтират има6е zакъснение от 2 седмиzи, но не бе6е болка zа умиране. След 1 месец се прибрахме със семейството ми и се радвахме на 10-месеца очакваната ни отпуска. За съжаление не бе6е така светла, както си я представяхме, тъй като на второто пускане въжето на едната Щора се скъса. Е, случва се. Отидох да им се обадя. Каzаха ми, че Ще пратят човек. След 3 обаждания и 3 седмици точно престой там не успяха да си свър6ат работата. Едната иzляzла в отпуска, другата не zаписала... Ами да, то става въпрос само zа поправка в гаранция, а не zа допълнително иzкарани пари. Ха кажете ми сега, дали е нормално да поръча6 Щори zа 800€ и на 2.пускане da се скъсат, а после да те оставят да чака6 3 седмици, че и да не ги дочака6??? Сега в студовете трябва6е баЩа ми пак да се дигне да иде до Поморие и да инвестира 3 дена, zаЩото все пак ми се Ще следваЩата отпуска да я прекараме в светъл апартамент, а не в ми6а дупка
Иzвод_ ако не искате ядове вместо zдрави Щори НЕ ПОРъЧВАЙТЕ В ДИМПЕКС БУРГАС!!!

Чиколина още ти пазя съобщението и ти бях дала лична дума на която все още държа, че дори и да изтече гаранцията ти щорите ще се поправят. При положение, че ВЕЧЕ са ти поправени щорите не мисля че е нужно да Антирекламираш фирмата ни! Също така баща ти можеше да си спести идването до Поморие сега и проблема ти да се реши в удобно на Вас време. Съжалявам за причиненото Ви безпокойство, и следващия път се оплаквай от фирми, които не са си свършили работата, а не да кълвеш след като вече е свършена работата.

# 182
  • софия
  • Мнения: 25 457
Здравейте,
Ще ви раzкажа една история покрай мен, zа да помислите, дали бихте си порачали Щори в ДИМПЕКС Бургас.
.....Щори НЕ ПОРъЧВАЙТЕ В ДИМПЕКС БУРГАС!!! [/color][/size]

Чиколина още ти пазя съобщението и ти бях дала лична дума на която все още държа, че дори и да изтече гаранцията ти щорите ще се поправят. При положение, че ВЕЧЕ са ти поправени щорите не мисля че е нужно да Антирекламираш фирмата ни! Също така баща ти можеше да си спести идването до Поморие сега и проблема ти да се реши в удобно на Вас време. Съжалявам за причиненото Ви безпокойство, и следващия път се оплаквай от фирми, които не са си свършили работата, а не да кълвеш след като вече е свършена работата.
ееееее ... Срам нямате! Явно за "Вашата" фирма "дреболии" от сорта на "спазване на срок", "гаранционно обслужване", "време" и т.н. - неща, които са част от търговската етика, не са проблем. А на всичкото отгоре сте и възмутени  Sick Доколкото разбирам, Чиколина не е очаквала нищо повече от спазване на договорните отношения. А ако и "съжалението за причиненото безпокойство" е поднесено по начина, по който се включваш в темата ... 
Благодаря, Чиколина! (не, че ще ползвам услуги на фирми от Бургас, но съм учудена от отношението и реакцията)

# 183
  • На морето!
  • Мнения: 5 756
Ще имам предвид, Чиколина, на нас ни предстои да слагаме щори, обаче така като чета то не останаха фирми където да отида. Четох и за Гершман такива отзиви, сега и за Димпекс.  Confused

# 184
  • Мнения: 139

ееееее ... Срам нямате! Явно за "Вашата" фирма "дреболии" от сорта на "спазване на срок", "гаранционно обслужване", "време" и т.н. - неща, които са част от търговската етика, не са проблем. А на всичкото отгоре сте и възмутени  Sick Доколкото разбирам, Чиколина не е очаквала нищо повече от спазване на договорните отношения. А ако и "съжалението за причиненото безпокойство" е поднесено по начина, по който се включваш в темата ... 
Благодаря, Чиколина! (не, че ще ползвам услуги на фирми от Бургас, но съм учудена от отношението и реакцията)

Звънче случват се и такива работи през лятото, когато работата е най-много, а и както е споменала Чиколина доста от колежките, през които минава информацията бяха в отпуска. Чиколина се свърза с мен тук във форума, мисля, че можеше да ме уведоми лично за проблема си след като поддържахме диалог, не аз да научавам последна във фирмата, и ако беше написала 2 реда, сега нямаше да се стигне до тук. Мисля че съм отговорен човек, и след като съм поела ангажимент за нещо гледам да съм точна. Пак повтарям проблема и е решен, и не виждам смисъл да оплюва някого, който в крайна сметка си е свършил работата!
Нямам какво повече да коментирам. Няма идеална фирма - винаги има доволни и недоволни.

# 185
  • Мнения: 22 865
megata,така като чета,заслкужили сте си антирекламата
.Аз бих казала,че ми писна от фирми,фирмички,и прозиводители,които не спазват срокове,качество,времето на клиентите,но искат пари напред и измислят хиляди причини ,за да се оправдаят за несвършената работа.Никой,който си  е платил исканото,не е длъжен да търпи нечии неуредици,отпуски,некомпетентност и тн.Аман.Напоследък се сблъсках с десетки такива,защото правихме няколко ремонта.Е,скъсах си нервите,няма да давам примери,че са много..Една-единствена мебелна фирма ми свърши работата в срока,който обявиха,без да имам никакви забележки.Евалла,казах им го на хората,заслужиха си го.

# 186
  • Мнения: 163
Да разкажа и аз за моите неволи с мебелни магазини ВАЛДО - гр. Бургас

Не очаквах, че може да има такива  непрофесионалисти в 21 век, при тази конкуренция.

Поръчах си кухня при тях през м. Май с обещанието за 2 месеца да е готова,
Забавянето беше с около 2 седмици, което за мен си беше доста, понеже всичко с другите ми майстори беше изчислено до минута. Както и да е преглътнах го, но потреса ми дойде в много, когато им видях изработката, какво да ви кажа за аматьорска работа, най вероятно сглобени в час по трудово обучение, та дори и там биха положили малко повече старание. Върнах им час от нещата за корекция, чаках един месец за корекцията, която и така не се справиха, както аз го искам....... Като обещанието беше да са готови за 4- 5 дена, от момента в които ми ги взеха вратичките, никой не се обади най- малкото да се извини, да каже, че нещата ще се забавят. Аз когато им звъннех, се започваше да ме занимават, с неща, че няма кола да пътува тази седмица, че нямали хора за монтаж и такива подобни, което ме вбесяваше. В един момент просто се изморих да ги моля да ми довършат кухнята, да им звъня непрекъснато, а от тяхна страна никаква заинтересованост.
Към днешна дата още не ми е сложена една вратичка на миялната ми машина, защото отдолу блендата трябвало да бъде 15 см. а тя е 10 см. Май сега се умува как да го направят.
Най- шокиращото беше, когато ми се обади собственика на магазините Юри Обретенов, да ми иска да си оправим сметките, без дори да знае, че още чакам въпросната вратичка и едни рафтове. Държах, когато правя рекламацията той да присъства, за да види какви неща се доставят от неговите магазини. Също  и от негова старана не се получи някакво заинтересуване, какво са върнали производителите........
Естествено, че отказах всякакво плащане от моя страна и вярвате ли, че бях заплашена от сорта..... " нали знаеш как се вземат задължения "

При тях бях поръчала още една кухня, спалня, секция - за което много съжалявам..........
и те са под всякаква критика
НО съм решила въпроса да го повдигна в защита на потребителите.........

Последна редакция: пн, 15 дек 2008, 20:30 от паца–маца

# 187
  • Мнения: 20
megata, ние сме колеги и да ти кажа наистина ти влизам в полужение, просто защото знам какво се случва лятото. Ние също правим грешки и то доста, но хората те оценяват как реагираш да поправиш грешката, а не дали има грешка или не. Точно в тази тема винаги ще се намери някои да те плюе, все пак не може 100% всички да са доволни и щастливи.  Peace

# 188
  • Мнения: 22 865
хората те оценяват как реагираш да поправиш грешката, а не дали има грешка или не.
Именно Peace

# 189
  • Бургас
  • Мнения: 675
Да не би да искате да кажете че Гершман е дала назад. Трябва да кажа на жена ми май.

И ние си  купихме такива щори, сложиха ги и после след една година дойдоха да ги вземат че да ги изперат безплатно, щото така си беше в договора. Сега е време пак да се перат и да вземем да ги викнем.

При нас нямаше проблем с изработката и монтажа, но пък все още не мога да се примиря, че щорите, които сложихме не могат да бъдат изпрани. Така поне ни обясни шефката на Гершман за Бургас. В спалнята сложихме плисе с рефлекторно покритие, което според нейните думи, ако се изпере с вода, се похабява, даже ми показа мостра, наистина променена от водата. И това ми се казва, когато отидох да попитам за прането. Освен това, прозорецът е с арка и щората висна и от двете страни, но ако беше само това, щях сигурно да се примиря.  Във всекидневната сложихме японска стена. Дотук добре. Докато не дойде време за пране - когато сме поръчвали материята била нова, вярно така беше, и след около година ми се казва, че не излязла сполучлива и те  не гарантирали при прането дали ще си запази формата и цвета. Може и да пробвеаме да ги изберем, но по-добре да не опитваме. Бях, малко е да се каже, потресена. И то след като аз настоявах за щори ГЕРШМАН и мъжът ми се съобрази с мен. Добре, че не ми натяква, че иначе сигурно всеки ден ще ги споменавам не с добро.

МЕБЕЛИ КОРА в Бургас водят в моята класация за некоректни фирми. Не ми се влиза в подробности, но със сигурност никога и на никой не бих ги препоръчала. Точно обратното. Peace

# 190
  • Мнения: 19 483

ееееее ... Срам нямате! Явно за "Вашата" фирма "дреболии" от сорта на "спазване на срок", "гаранционно обслужване", "време" и т.н. - неща, които са част от търговската етика, не са проблем. А на всичкото отгоре сте и възмутени  Sick Доколкото разбирам, Чиколина не е очаквала нищо повече от спазване на договорните отношения. А ако и "съжалението за причиненото безпокойство" е поднесено по начина, по който се включваш в темата ... 
Благодаря, Чиколина! (не, че ще ползвам услуги на фирми от Бургас, но съм учудена от отношението и реакцията)


Звънче случват се и такива работи през лятото, когато работата е най-много, а и както е споменала Чиколина доста от колежките, през които минава информацията бяха в отпуска. Чиколина се свърза с мен тук във форума, мисля, че можеше да ме уведоми лично за проблема си след като поддържахме диалог, не аз да научавам последна във фирмата, и ако беше написала 2 реда, сега нямаше да се стигне до тук. Мисля че съм отговорен човек, и след като съм поела ангажимент за нещо гледам да съм точна. Пак повтарям проблема и е решен, и не виждам смисъл да оплюва някого, който в крайна сметка си е свършил работата!
Нямам какво повече да коментирам. Няма идеална фирма - винаги има доволни и недоволни.
Виж megata, крайно време бизнесът да се научи да си спазва коректно уговорките към всичките си клиенти, без да е нужно да "пишем 2 реда" и да се познаваме лично с някой от управата, а просто този някой да създаде необходимата организация за да не стават издънки. Защото какво ме интересува мен като клинт че "се случват такива работи през лятото" - вас интересува ли ви откъде съм взела пари за да ви платя например, или ако нямам пари, да ми сложите щори, а пък аз да ви платя когато имам пари"защото се случват еди какви си работи и банките видите ли ..." Коя фирма се интересува от паричните затруднения на клиента си и му прави услугата , после го чака 10  и повече месеца - и правилно - нали има договор. А ние трябва да "ви влизаме в положението" и да слушаме нелепи обяснения - защо. За да съм напълно коректна към Вашата фирма трябва да кажа, че не съм била Ваш клиент, но сърбам попарата на други такива като вас, които ме засипват с обяснения, които не ме интересуват. След като се изисква от клиента да заплати някаква стока или услуга - тя трябва да бъде свършена, иначе се дължи неустойка или разваляне на договора....

# 191
  • Мнения: 19 483
Да не би да искате да кажете че Гершман е дала назад. Трябва да кажа на жена ми май.

И ние си  купихме такива щори, сложиха ги и после след една година дойдоха да ги вземат че да ги изперат безплатно, щото така си беше в договора. Сега е време пак да се перат и да вземем да ги викнем.

При нас нямаше проблем с изработката и монтажа, но пък все още не мога да се примиря, че щорите, които сложихме не могат да бъдат изпрани. Така поне ни обясни шефката на Гершман за Бургас. В спалнята сложихме плисе с рефлекторно покритие, което според нейните думи, ако се изпере с вода, се похабява, даже ми показа мостра, наистина променена от водата. И това ми се казва, когато отидох да попитам за прането. Освен това, прозорецът е с арка и щората висна и от двете страни, но ако беше само това, щях сигурно да се примиря.  Във всекидневната сложихме японска стена. Дотук добре. Докато не дойде време за пране - когато сме поръчвали материята била нова, вярно така беше, и след около година ми се казва, че не излязла сполучлива и те  не гарантирали при прането дали ще си запази формата и цвета. Може и да пробвеаме да ги изберем, но по-добре да не опитваме. Бях, малко е да се каже, потресена. И то след като аз настоявах за щори ГЕРШМАН и мъжът ми се съобрази с мен. Добре, че не ми натяква, че иначе сигурно всеки ден ще ги споменавам не с добро.

МЕБЕЛИ КОРА в Бургас водят в моята класация за некоректни фирми. Не ми се влиза в подробности, но със сигурност никога и на никой не бих ги препоръчала. Точно обратното. Peace
За Гершман е направо възмутително това, като имам предвид на какви цени работят. Аз също имам техни щори плисе, но могат да се перат, само че не ми е ясно как ще гисвалям - уж ми показаха, но за секунда и нищо не разбрах. А за един малък прозорец сумата беше към 380 лв....

# 192
  • София
  • Мнения: 114
Искам в тази тема да разкажа за отношението и ненормалните търговски практики на магазин "Signo" - "Най-големият... за банята".

Червена лампа трябваше да ни светне още с поставянето на условието да платим 30 лв. за изготвяне на визуален проект за банята ни, които не се приспадат от общата сметка, ако купиш плочките от тях, макар че на повечето други места правят именно така. Както и да е, много харесах плочките, платихме плочки за баня и коридор и зачакахме доставката. В определения ден пристига техен колега, който ратоварва плочките, но количеството на тъмните е по-малко от количеството на светлите - т.е. объркали са поръчката. Оказва се, че всъщност самата поръчка е съставена погрешно - но ние няма как да знаем буквено-цифрените кодове на кой точно цвят отговарят. Така. Отделяме още половин ден, за да получим доставката на новите плочки (тъй като това не е апартаментът, в който живеем). Започва да работи майсторът, обажда се един ден и казва, че не му достигат 3 (три) бройки плочки за коридора. От Signo имаха архитектурния проект и ни бяха уверили, че са сметнали ОК нещата, дори с малко аванс. Сега ни казаха, че можем да платим в събота трите плочки, но ще ги получим чак в понеделник (който е работен ден). Не можело в един ден и плащане, и доставка. Навиках се по телефона и стигнахме до варианта да ми пратят проформа фактура, да платя по банков път три плочки (!) и да можем да ги вземем в събота. В крайна сметка майсторът успя с наличното количество да покрие пода на парчета (понеже е в ниша за гардероб, няма да се вижда), та не се наложи да пиша платежни.

Като стигнахме до банята, стана ясно, че един кашон тъмни не достигат за сметка на един кашон светли в излишък. Цели кашони, от една серия, неотваряни. ОБАЧЕ, не могат да ги заменят. Трябвало просто да си докупим нужните. Нито управители, нито някакви други отговорни лица можаха да направят нещо по въпроса.  Close

С две думи, като най-долни мошеници на дребно, Signo успяха да изкарат ей-така 70-тина лева в повече от нас - за проект и за допълнителните плочки. Ние не обедняхме, но останахме с кофти чувство и загубено време. Те спечелиха този постинг в този форум. Дано го прочетат повече хора им пожелавам. Twisted Evil

# 193
  • Мнения: 1
здравейте,добре е че има такъв форум за некоректни майстори,защото всякакви идиоти се
пишат за майстори от които си патим.такива са фирмите профистрой и съюз на професионалните бояджии или bulpajnters. първите ни правиха банята и както се сещате
накрая ни одрусаха 600лв отгоре при цена 1500лв при започването.дане говоря че 1 година
след ремонта едната стена се наду и трябваше наново да сменяме плочките.колкото до
така наречените професионални бояджии-няма такива идиоти.дойдоха едни келеши дето
явно ги събират на импровиста от улицата и направо си оставиха ръцете.уж правиха финна
шпакловка а стените и таваните изглеждат все едно съм ги минавала с рендето.да не говоря
че тотално осраха новата дограма и гранитогреса.опитали се след като им вдигнах луд скандал
да ги изчистят с шкурка-представятели си-и нали се сещате какъв е резултата.когато отказах да
им дам остатъка от парите-800 от 1600лв ме заплашиха с мутри.слава богу намерихме едно
момче което макар и бавно оправи всичко перфектно, и при това на наполовина по ниски цени
така че не ползвайте услугите на БУЛПАЙНТЕРС.магазина им е някъде по несторов.

# 194
  • Мнения: 48
Да добавя и аз моето премеждине и към списъка фирма Карабулев ООД - уж големи производители на мебели - пуснах тема а сега открих че има такава за това давам препратка иии хора да си нямате вземане даване с тия "професионалисти"

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=365561.0

малко дълго, ноооо съжалявам дано имате търпение

Общи условия

Активация на акаунт