Наказвате ли търговците за непрофесионализма им?

  • 4 795
  • 109
  •   1
Отговори
# 45
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Каспър, от моята партия си, мила...
Не може да плащаш лев или два или 1000 и да оставаш недоволен. Всичко трябва да си е на мястото. Ипонеже всеки (с изключение на нас 2-те, явно  Mr. Green) си мълчи, за туй сме на това дередже.
Което ме подсеща, да посетя тур агенцията Балкантурист  #2gunfire

# 46
  • Мнения: 6 206
А става ли ви неудобно, като им
прекъсвате разговора за гаджето,
детето, котето, беемвето, и ви се
ококорят, като че им искате пари?
Не, разбира се.
Аз много рядко имам проблеми с обслужването, просто защото не им давам шанс. Честно.
Никога не се притеснявам ако са нелюбезни с усмивка да им кажа, че не струват като продавачки, че не съм виновна, че днеска не им е ден. Има едно място където работят четири момичета, трите са супер мои хора, винаги усмихнати, често да ми свършат работа вършат и неща, които не са им по задълженията. Четвъртата е ужас просто, вечно начумерена, вечно сърдита. Хич не се притеснявам като влезна да я питам оцет ли е пила примерно, уж майтап ама много добре ме разбира. И сега като ме види се прави, че има друга работа.
Такива където ги прекъсвам и се кокорят хич не ме впечатляват. Май не смеят много да ми се кокорят.

# 47
  • Варна
  • Мнения: 1 306
Никакъв непрофесионализъм не може да ме спре, ако се влюбя в стоката. Пука ми за продавачката, ще си скъся панталона другаде.
Каспър, ти се сдухваш на тема професионализъм, по принцип.

# 48
  • София
  • Мнения: 62 595
Наказвам ги по най-кофтия за тях начин.
1. Правя рекламация и не се притеснявам, че изглеждам скандалджийка
2. Ако се направят на ударени или втори път се издънят, спирам да купувам от тях.
3. Използвам принципа на рекламата, но в обърнат смисъл - обикновено се познавам и с други клиенти, така че им казвам какво се е случило.

# 49
  • Мнения: 3 576
Когато става въпрос за магазин, покупка, трудно може нещо да ме откаже да не го купя.
Въобще не ми пука от отношението на продавачките - прекъсвам ги, питам ги, пробвам, докато остана доволна.
Дали ще ме гледа накриво или не, си е неин проблем - аз ще изляза от магазина, дори без да й запомня физиономията.
Не си заслужава да се ядосвам заради това или пък да се лиша от нещо, което ми харесва.
Вече в заведение е съвсем друго положението - там може и скандал да вдигна, ако нещо не ме устройва, но обикновено мъжа ми ме натиска да си мълча, т.к е много добричък и все съжалява горките недоклатени сервитьорки....

# 50
  • Мнения: 2 309
Лелелееее...ужасен дребнав клиент.
Пропускаш медицината.Там тънките моменти са изцяло потънали в мрак ooooh!

# 51
  • Мнения: 6 206
Лелелееее...ужасен дребнав клиент.
Пропускаш медицината.Там тънките моменти са изцяло потънали в мрак ooooh!

Напротив, не ме познаваш, за да ме класифицираш.
Аз съм от най-добрите клиенти, стига да ме спечелят веднъж.

# 52
  • Мнения: 3 622
Като съм недоволна от нещо си го казвам в крайна сметка съм клиент. Случвало ми се е да купя нещо от магазина и в къщи да видя, че е вкиснало и отивам и го връщам и го казвам пред всички клиенти в магазина, че тая стока е развалена. Дразня се от продавачки които са се подпрели на вратата на магазина, лапнали по един фас и държат по едно кафе и ако решиш да влезеш не можеш защото те са застанали на вратата и ти мятат такъв поглед за дето си решил да им прекъснеш приказката, че се чувстваш като натрапник

# 53
  • Мнения: 4 392
Не стъпвам повече там. Ако много са ме настъпали по мазола, казвам директно, какъв е проблемът. На повечето не им пука, разбира се. Отворили са магазин, кафене и т.н.  , за да поизперат някой лев. Sick

# 54
  • Варна, Пловдив
  • Мнения: 1 085
Правите ли компромиси като ви обслужват или ви продават нещо. Аз никога.
Държа на отношение и удобство открай до край.
Примерно вчера си харесах един панталон официален, трябваше ми за вечерта. Уж хубав магазин, уж хубави неща, уж любезни продавачки. Обаче нямат шивачка която да им скъсява нещата. И това на Главната на Пловдив, където има сигурно 30 ателиета поне. Щях да си купя две неща от тях, но не си ги купих и няма да си купя нищо повече. И им го казах защо не си купувам, просто ще отида в магазин където имат шивачка и няма да ме занимават с глупости.
 

[та те питам да не става въпрос за дика,защото за абитуриенската на сестра исках да си купя панаталон,и на мен също ми казаха че нямат шивачка, и аз бях доста ядосана,но бях на зор, а панаталона ми хареса и го взех,но и мен много ме издразни това

# 55
  • Мнения: 2 978
Дика в София имат шивач...само, че ако си отслабнал повечко, не се наемат Laughing

# 56
  • Варна, Пловдив
  • Мнения: 1 085
здрасти, Каспър да не би да става дума за дика в пловдив, защото и аз оттам си купих панталон и се останах много изненадана,че нямат шивачка, Rolling Eyes Shocked Shockedно  ми трябваше спешно официален и го взех

# 57
  • Мнения: 1 413
Точно като теб съм, Каспър!
Няма да стъпя повече във фризьорския и козметичен салон, защото след като я нямаше козметичката 2 седмици и я изчаках си записах час за след една седмица, отидох, чаках 40 минути и така и не ме взе - ами щом съм записала час значи тя трябва да си е направила графика и да ме вземе в уречения час. Фризьорката пък ми подстрига перфектно бретона, като отидох пак ме преметна за 1 минута и почти ме изгони да си говори с приятелка - ами как да отида. #Cussing out
Това е единствения начин да научим фирмите на обслужване-трябва да им посочваме изискванията си.
Аз самата работя ежедневно с клиенти, старая се много и като клиент не пропускам да отбележа ако получа добро обслужване.

# 58
  • Мнения: 1 313
Да, но не винаги. Има магазини и заведения, в които не съм стъпвала много дълго, защото не ми е харесало обслужването. Последна в списъка ми е книжарницата на Графа (по диагонал на Славйков дето се пада). Има достатъчно в района - от тази повече нищо няма да купя.

# 59
  • Мнения: 6 206
Не, не е Дика.
Но в Дика съм мерила и са ми предлагали ако искам да ми го скъсят, това по спомен, може и да бъркам.
Скъсяването беше просто пример, идеята ми беше, кога ще се научат тези хора, че щом преминеш прага на вратата им и си готов да плащаш, трябва да забравиш всякакви проблеми. Да ти вземат парите и да си излезнеш доволен. Това включва и обслужване и услуга и организация, всичко. Обслужването е най-малкия проблем, пък и винаги рибата мирише откъм главата, щом са допуснали такива хора да са им лица на бизнеса, обслужването може да е най-малката изненада.
Права е дафодил, че съм сдухана на тема професионализъм. ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт