Дзен, или изкуството да поддържаш компютър - II

  • 95 892
  • 1 903
  •   1
Отговори
# 930
  • Мнения: 6 029
И като кликнеш уеб хелп?

# 931
  • някъде там
  • Мнения: 1 563
Дава ми да ъпдейтна , правя го и неще
По интересното е че ми върви Биг Брадърот друг сайт , но от този в сайта нещеНа БТК съм и днес до към 15 часа гледах без проблем newsm78

# 932
  • Карлово
  • Мнения: 4 034
Има ли начин да се премахне съобщението, което излиза, че не е легален уиндоуса, Windiws Genuine Validation?

Има  Grinning
как Laughing
сега съм си регната вече, ако е нещо нередно, може и на лс

# 933
  • Мнения: 6 029
Сега ще ти пратя ЛС, не ми се искаше да го изплющявам тук.

# 934
  • София
  • Мнения: 1 231
Здравейте,
от вчера като се опитам да си отворя пощата (yahoo) ми излиза непрекъснато следното съобщение:

Ooops. Yahoo! Mail can't load
Loading Yahoo! Mail failed due to a client side error

You might try going into your firewall settings, and disabling "Ad blocking". If that doesn't work, please contact customer care.

 
Try clearing your browser cache
Try clearing your browser cookies
Taking too long? More info
If you received an ActiveX warning, please enable ActiveX
Check your email in Yahoo! Mail Classic
Switch back to Yahoo! Mail Classic
by opting out of Yahoo! Mail
Click here to try again
 

Нищо не съм пипала да променям където и да било....изчистих си "cache" и "cookies", но проблема си ми остава. Моля за някакъв съвет  Rolling Eyes

# 935
  • Galaxy 13197853088
  • Мнения: 2 393
Здравейте,
от вчера като се опитам да си отворя пощата (yahoo) ми излиза непрекъснато следното съобщение:

Ooops. Yahoo! Mail can't load
Loading Yahoo! Mail failed due to a client side error

You might try going into your firewall settings, and disabling "Ad blocking". If that doesn't work, please contact customer care.

 
Try clearing your browser cache
Try clearing your browser cookies
Taking too long? More info
If you received an ActiveX warning, please enable ActiveX
Check your email in Yahoo! Mail Classic
Switch back to Yahoo! Mail Classic
by opting out of Yahoo! Mail
Click here to try again
 

Нищо не съм пипала да променям където и да било....изчистих си "cache" и "cookies", но проблема си ми остава. Моля за някакъв съвет  Rolling Eyes


с какъв браузер си?

# 936
  • София
  • Мнения: 1 231
Здравейте,
от вчера като се опитам да си отворя пощата (yahoo) ми излиза непрекъснато следното съобщение:

Ooops. Yahoo! Mail can't load
Loading Yahoo! Mail failed due to a client side error

You might try going into your firewall settings, and disabling "Ad blocking". If that doesn't work, please contact customer care.

 
Try clearing your browser cache
Try clearing your browser cookies
Taking too long? More info
If you received an ActiveX warning, please enable ActiveX
Check your email in Yahoo! Mail Classic
Switch back to Yahoo! Mail Classic
by opting out of Yahoo! Mail
Click here to try again
 

Нищо не съм пипала да променям където и да било....изчистих си "cache" и "cookies", но проблема си ми остава. Моля за някакъв съвет  Rolling Eyes


с какъв браузер си?

Internet Explorer

# 937
  • Русе
  • Мнения: 12 203
sparkk

Включи си Yahoo! Mail Classic

# 938
  • София
  • Мнения: 1 231
sparkk

Включи си Yahoo! Mail Classic

Да, с класическия вариант се получава, но с този другия "Mail Beta" не стават нещата. Странното е, че от време на време ме пуска и "бета" версията, но се случва 1:20 примерно (ползвам я от доста дълго време и не съм имала досега такива проблеми).

Последна редакция: ср, 26 ное 2008, 15:18 от sparkk

# 939
  • някъде там
  • Мнения: 1 563
Моят проблем от вчера си продължава Confused
Ето това ми излиза в хелпа...
Windows Media Player Error Message Help

You've encountered error message C00D11B1 while using Windows Media Player. The following information might help you troubleshoot the issue.
Cannot play the file

Windows Media Player cannot play the file. You might encounter this error message for one of the following reasons:

    *

      Your sound device, such as a sound card or sound controller, requires an updated driver. To determine if an updated driver is available, see Windows Update at the Microsoft Web site, or see the sound device manufacturer's Web site.
    *

      Your sound device is not functioning properly. Try using Device Manager to check the status of your sound device.
       To check the status of your sound device
         1.

            Do one of the following:
                o

                  If you are running Windows XP, click Start, right-click My Computer, and then click Manage.
                o

                  If you are running Windows Vista, click Start, right-click Computer, and then click Manage.
         2.

            In the pane on the left, click Device Manager.
         3.

            In the pane on the right, expand Sound, video and game controllers, and then look for the name of your sound device.
         4.

            Do one of the following:
                o

                  If your sound device is listed but the icon includes a red "X," the device has been disabled. To enable the device, right-click the icon, and then click Enable.
                o

                  If your sound device is not listed, in the pane on the right, expand Other devices. If Multimedia Audio Controller appears in the list, right-click the icon, and then click Update Driver or Update Driver Software. Follow the on-screen instructions to find and install the driver software.

                  If you are not able to find and install the correct driver software, see your computer manufacturer's or sound device manufacturer's Web site for further assistance.
    *

      You do not have a sound device installed on your computer. Install a sound device, and then try to play the file again. For details, see your computer manufacturer's or sound device manufacturer's Web site.
    *

      You are trying to play a file on the Internet and the server might be temporarily unavailable or there might be a network issue. Try again later.
    *

      You are trying to play an MP3 file that contains compressed ID3 headers. The ID3 header is a portion of the file that stores the song's album information (for example, the song name, artist name, album name, and genre). This information is sometimes called a "tag."

      To fix the problem, make a copy of the file and then use a non-Microsoft ID3 tag editing program to remove or reset the file's ID3 headers. After you remove the ID3 headers, Windows Media Player should be able to play the MP3 file.

      Attempting to remove ID3 headers might damage the file and make it unplayable. Therefore, always make a copy of the file before you edit it.

      If this solution does not resolve the problem, the file might be corrupted.

Правих ги тея неща и пак неще да тръгва.Вече нямам пикакво обяснение.Даже и компа върнах 2  дни назад и така пак не тръгна живото предаване...

# 940
  • Мнения: 18
Това се случва само от един сайт или само от едно единствено предаване от сайта? На останалите предавания как е?
Според мен те използват по нов кодек за предавания онлайн и по специално за звука. Защо наистина не провериш във форума на сайта, предполага се, че не си единствената с подобен проблем.

# 941
  • Мнения: 2 336
Що се почесваш, прочети какво пише в тоя линк, де  Laughing
нищо не направих  Embarassed

# 942
  • някъде там
  • Мнения: 1 563
Това се случва само от един сайт или само от едно единствено предаване от сайта? На останалите предавания как е?
Според мен те използват по нов кодек за предавания онлайн и по специално за звука. Защо наистина не провериш във форума на сайта, предполага се, че не си единствената с подобен проблем.
Не е от кодеците , слагах последните.Четох по чужди форуми и нищо....Просто нямам обяснение newsm78

# 943
  • Бургас
  • Мнения: 384
ами ако деинсталираш Windows Media Player и после отново го инсталираш дали няма да се оправи newsm78

в съобщението пише:
Вашето добро устройство, като например карта, звук или звук контролер, изисква актуализиран драйвер. За да определите дали актуализиран драйвер е на разположение, вижте Windows Update на Microsoft уеб сайт, или вижте стабилното устройство на производителя на уеб сайт.

# 944
  • някъде там
  • Мнения: 1 563
Деинсталирах , инсталирах , ъпдейтвах и нищо Confused

Общи условия

Активация на акаунт