Мнения за 125 СОУ "Боян Пенев", Младост 1

  • 121 121
  • 1 037
  •   1
Отговори
# 870
  • София
  • Мнения: 75
Имам странното чувство, че се връщам в едно друго време и в един друг строй...  Thinking
Това чувство го имам още от самото начало...

# 871
  • Мнения: 2 298
Аз като възпитаник на 125 ЕСПУ „Д-р Иван Пашов”, сега 125 СОУ „проф.Боян Пенев”, мога да потвърдя, че дори в онзи строй и комунистически режим, имахме избор между няколко модела на прословутата руска униформа – няколко модела гадни кафяви рокли, няколко модела на престилки, отделно бели за празник, черни за всекидневие. Също така дори тогава, униформата можеше да се купи от всеки квартален магазин за детски дрехи, ЦУМ, РУМ, ГУМ, а не само от кооп Бонита.
Същото важеше и за червените шорти и белите тениски по физическо. Цветовете бяха важни, а не модела.  Mr. Green Mr. Green Mr. Green

# 872
  • Мнения: 36
От доста време чета коментарите за това училище и се чудя дали съм се ориентирала правилно.
Моето дете учи в друго училище. Тази седмица предстои изпитът за математическите паралелки в 125 СОУ и много се надявам да го издържи успешно. Обаче от нататък изникват няколко въпроса пред мен:
1. Дали ще случи на добри учители-професионалисти в 5 клас.
2. Поддържат ли се добри отношения между децата и учителите работят ли в тази насока.
3. Ако има толериране на определени деца, в каква степен и на каква основа е.
Вероятно ще имам и още въпроси, но ще бъда благодарна на първо време ако ми отговорите на тези.

Последна редакция: вт, 03 юни 2014, 00:03 от Hope_54

# 873
  • София
  • Мнения: 1 508
От доста време чета коментарите за това училище и се чудя дали съм се ориентирала правилно.
Моето дете учи в друго училище. Тази седмица предстои изпитът за математическите паралелки в 125 СОУ и много се надявам да го издържи успешно. Обаче от нататък изникват няколко въпроса пред мен:
1. Дали ще случи на добри учители-професионалисти в 5 клас.
2. Поддържат ли се добри отношения между децата и учителите работят ли в тази насока.
3. Ако има толериране на определени деца, в каква степен и на каква основа е.
Вероятно ще имам и още въпроси, но ще бъда благодарна на първо време ако ми отговорите на тези.

1. Да.
2. Да. Проблемите между децата се решават още в зародиш, преди да се е стигнало до по-сериозни неща.
3. Не, няма.

Успех на изпита!

Последна редакция: вт, 03 юни 2014, 00:57 от Jarrita

# 874
  • София
  • Мнения: 75
От доста време чета коментарите за това училище и се чудя дали съм се ориентирала правилно.
Моето дете учи в друго училище. Тази седмица предстои изпитът за математическите паралелки в 125 СОУ и много се надявам да го издържи успешно. Обаче от нататък изникват няколко въпроса пред мен:
1. Дали ще случи на добри учители-професионалисти в 5 клас.
2. Поддържат ли се добри отношения между децата и учителите работят ли в тази насока.
3. Ако има толериране на определени деца, в каква степен и на каква основа е.
Вероятно ще имам и още въпроси, но ще бъда благодарна на първо време ако ми отговорите на тези.

Ако детето влезе в математическата паралелка, ще случи на много добър учител по математика и класен ръководител - Димитров. Строг, взискателен, но много добър. Децата, които сега завършват седми клас при него, го обичат страшно много.
За мен останалите учители са посредствени. Ще дам един много показателен пример - в 5-ти клас една "госпожа" беше преподавател по Изобр. изкуство, от 6-ти обаче стана преподавател по История. Чете урока от учебника. Санкционира децата ако са прочели нещо странично и са проявили интерес. Мога да посоча поне четирима учители, които поставят добри оценки на симпатичните им деца, а други са нарочени за "лоши".
Ако трябва да обобщя - за мен училището е прехвалено, но пък не е и лошо. Бих поставила средна оценка. Във вашия случай си заслужава напълно заради г-н Димитров. Желая успех на детето!

# 875
  • Мнения: 1 431
От доста време чета коментарите за това училище и се чудя дали съм се ориентирала правилно.
Моето дете учи в друго училище. Тази седмица предстои изпитът за математическите паралелки в 125 СОУ и много се надявам да го издържи успешно. Обаче от нататък изникват няколко въпроса пред мен:
1. Дали ще случи на добри учители-професионалисти в 5 клас.
2. Поддържат ли се добри отношения между децата и учителите работят ли в тази насока.
3. Ако има толериране на определени деца, в каква степен и на каква основа е.
Вероятно ще имам и още въпроси, но ще бъда благодарна на първо време ако ми отговорите на тези.

Ако детето влезе в математическата паралелка, ще случи на много добър учител по математика и класен ръководител - Димитров. Строг, взискателен, но много добър. Децата, които сега завършват седми клас при него, го обичат страшно много.
За мен останалите учители са посредствени. Ще дам един много показателен пример - в 5-ти клас една "госпожа" беше преподавател по Изобр. изкуство, от 6-ти обаче стана преподавател по История. Чете урока от учебника. Санкционира децата ако са прочели нещо странично и са проявили интерес. Мога да посоча поне четирима учители, които поставят добри оценки на симпатичните им деца, а други са нарочени за "лоши".
Ако трябва да обобщя - за мен училището е прехвалено, но пък не е и лошо. Бих поставила средна оценка. Във вашия случай си заслужава напълно заради г-н Димитров. Желая успех на детето!

Подкрепям, но не мога да се съглася на 100% с това за Димитров. Не сме в негов клас, но заради него всички останали са трета глуха...

# 876
  • София
  • Мнения: 75
От доста време чета коментарите за това училище и се чудя дали съм се ориентирала правилно.
Моето дете учи в друго училище. Тази седмица предстои изпитът за математическите паралелки в 125 СОУ и много се надявам да го издържи успешно. Обаче от нататък изникват няколко въпроса пред мен:
1. Дали ще случи на добри учители-професионалисти в 5 клас.
2. Поддържат ли се добри отношения между децата и учителите работят ли в тази насока.
3. Ако има толериране на определени деца, в каква степен и на каква основа е.
Вероятно ще имам и още въпроси, но ще бъда благодарна на първо време ако ми отговорите на тези.

Ако детето влезе в математическата паралелка, ще случи на много добър учител по математика и класен ръководител - Димитров. Строг, взискателен, но много добър. Децата, които сега завършват седми клас при него, го обичат страшно много.
За мен останалите учители са посредствени. Ще дам един много показателен пример - в 5-ти клас една "госпожа" беше преподавател по Изобр. изкуство, от 6-ти обаче стана преподавател по История. Чете урока от учебника. Санкционира децата ако са прочели нещо странично и са проявили интерес. Мога да посоча поне четирима учители, които поставят добри оценки на симпатичните им деца, а други са нарочени за "лоши".
Ако трябва да обобщя - за мен училището е прехвалено, но пък не е и лошо. Бих поставила средна оценка. Във вашия случай си заслужава напълно заради г-н Димитров. Желая успех на детето!

Подкрепям, но не мога да се съглася на 100% с това за Димитров. Не сме в негов клас, но заради него всички останали са трета глуха...
Да, не съм се изразила ясно. Ако детето влезе в математическата паралелка, Димитров ще е класен ръководител най-вероятно и това е добре. За останалите, на които не е класен ръководител, нямам информация.

# 877
  • София
  • Мнения: 90
Малко извън дискутираните в последно време теми, искам да попитам по колко паралелки на випуск са учениците след 8-ми клас.
Т.е. колко 9-ти класа има, колко 10-ти и така до края.
Благодаря Ви предварително за отговора   bouquet

# 878
  • Мнения: 1 431
Една, максимум две паралелки. По спомен имаше и една нулева година.

# 879
  • София
  • Мнения: 90
Една, максимум две паралелки. По спомен имаше и една нулева година.

Мерси.

# 880
  • Мнения: 2 298
Завършват по 1-2 класа в последните години.
Стартират по 6 паралелки в начален курс, от 5ти до 7ми клас се увеличават на 7 заради математическата паралелка и от 8ми клас остават по 1-2 класа само.
Причините вероятно са много, но е основание за размисли за силните и слаби страни на училището в различните степени и за репутацията на училището като цяло.  Wink

Последна редакция: вт, 03 юни 2014, 14:50 от shrekie

# 881
  • София
  • Мнения: 449
Завършват по 1-2 класа в последните години.
Стартират по 6 паралелки в начален курс, от 5ти до 7ми клас се увеличават на 7 заради математическата паралелка и от 8ми клас остават по 1-2 класа само.
Причините вероятно са много, но е основание за размисли за силните и слаби страни на училището в различните степени и за репутацията на училището като цяло.  Wink

Защо чак пък размисли!?! Повечето деца кандидатстват след 7-и клас. Затова не остават в училището, няма нищо странно.

# 882
  • Мнения: 2 298
Завършват по 1-2 класа в последните години.
Стартират по 6 паралелки в начален курс, от 5ти до 7ми клас се увеличават на 7 заради математическата паралелка и от 8ми клас остават по 1-2 класа само.
Причините вероятно са много, но е основание за размисли за силните и слаби страни на училището в различните степени и за репутацията на училището като цяло.  Wink

Защо чак пък размисли!?! Повечето деца кандидатстват след 7-и клас. Затова не остават в училището, няма нищо странно.

Това е факт, но има място за размисли, защо в 'елитното' 125то в момента има 1 паралелка 8кл., докато в 'обикновенното' 81во, което стартира също с 6 паралелки в 1ви клас, в 8ми имат 2 класа.
Очевидно няма "търсене" дори и сред оставащите в Младост деца, некандидатствали или неприети в други езикови и профилирани гимназии след 8ми клас. Славата на 125то просто не е заради горен курс. Та има място за размисли, но не е моя работа, а на ръководството.  Peace

# 883
  • Мнения: 390
Активни сте, знаете правата и на децата, и на родителите. Защо не сте членове на това пусто УН, за да работите ефективно в полза на децата и да защитавате правата на децата.

Въпрос на лично решение, но никога не е късно да станем  Grinning . Аз съм обяснила назад в темата какво ме е отвратило още в 1 клас, след направено от мен дарение (не онези ежегодни 20-30 лв.)

Когато нещо те отвръщава и искаш да го промениш, не бягаш назад и не казваш "майната им, да се оправят", а се бориш, защото от това зависи комфорта И на твоето дете. Ставаш активен и променяш нещата. Същото е и с гласуването, но това е друга тема
Трапче, аре по-полека с активностите и борбата, щото е видно до къде я е докарало УН с комфорта... Laughing на деца и родители  bowuu

Ееее...
Браво на мама Саня, че прави нещо толкова активно. Само че повечето тука анатемосаха УН, подкрепят мама Саня (май повече във форума) и й стискат палци, викат Браво и дотук. Като не ви харесва това УН, ами вземете, че влезте да правите нещо там. Ей това казвам. Не да плюем само във форумите. Може пък и да не съм и да изтървам някой друг активист, но освен мама Саня, друг май не е направил нещо. Евала й, че върви напред и ВИ УВЕДОМЯВА.
Ама като истаке да работи системата и сте активни, ами влезте в таз система.

За учителите - от 5 до 7 клас са посредствени учителите по всичко, с изключение на тези по математика САМО в математическите паралелки. Другите не стават. Не знам, но си мисля, че и в другите училища преподавателите точно в периода 5-7 клас са най-посредствените. Затова си караме на "паралелно" образование у дома и се стремим да не се ядосваме на тъпите оценки. И без друго ни трябват само по БЕЛ и МАТ и то само в 7ми клас

# 884
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 536
trapa , някои хора не искат, други не стават за обществена работа. Не това е основният въпрос. Нищо не може да оневини сегашното УН, че в момента съвсем съзнателно бездейства. И аз разговарях и други от темата са разговаряли с активните членове на УН. Остави, че до момента нищо не са/сте свършили по въпроса с униформите. Защо не уведомяват родителите? Някой много правилно беше написал доста стр. по-назад, че са просто една проекция на училищното ръководство. Никакъв коректив! Без никакво извинение, но никой от УН не смее дори да пръдне срещу тези безобразия.
Нам кво си била казала д-ката и край, нищо обективно не съществува. Ами те като не смеят, все ще се намери кой да й натрие перчема на тая гарга. И не се боря сама, доста хора в темата не бездействат.

Общи условия

Активация на акаунт