По телефона

  • 5 429
  • 79
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 740
"Джингов, Гугински, Кючуков и Величков, добър ден, еди-кой-си на телефона" - е това обаче всеки път като го чуя ме напушва смях...

 hahaha hahaha hahaha наистина ли има такава фирма?

# 31
  • Мнения: 411
Винаги след задължителното "Ало" казвам и "Добър ден!",после продължавам така "Бихте ли...",накрая казвам "Дочуване".Мисля,че е въпрос на възпитание.

# 32
  • Мнения: 480
hahaha hahaha hahaha наистина ли има такава фирма?

Съвсем наистина! И са едни от Големите адвокати.  Peace  Grinning

# 33
  • Мнения: 3 447
Е, вкъщи не вдигам с "Дом Едикоиси, добър ден"  Grinning

# 34
  • Мнения: 740
Досетих се, че е кантора, но не разбирам защо мъчат така секретарката. И този който се обажда, дали накрая на излиянието помни защо е звъннал Joy

По темата - ужасно мразя когато звънна, кажа добър ден, представя се и направя малка пауза за да чуя отсреща поздрав някакъв, а вместо това ме застрелват с едно рязко КАЖИ!
Подивявам  Twisted Evil

# 35
  • Мнения: 6 029
На служебния телефон не се представях, казвах името на фирмата. Следваше го "добър ден", разбира се.
Вдигам телефона веднъж, рецитирам си квото там трябва. Отсреща мъж. Алоо, кой се обажда? И аз  Shocked, помислих малко и му казах, че той ми се обажда, не аз на него  Laughing

И още се сетих, от офиса на мъж ми. Търсят по телефона колежката им, която в момента е в отпуска. И онзи моли да дадат мобилния й телефон. Ми ще ви го дам, казва служителят Х. Момент, да си взема нещо за писане. Да, няма проблем, пишете ли? Ми телефона й е Самсунг, от онези с двата дисплея, не помня модела. Ало, чувате ли ме? Simple Smile

Обожавам някой да ми иска мобилните на колеги. Обожавам да не ги давам.

# 36
  • Мнения: 502
  Лисо,имала си късмет че изобщо са ти вдигнали телефона.Аз се обаждам често в НОЙ,защото ми бавят майчинството,но ми се е налагало да звъня с часове.На въпроса ми "Защо не вдигат телефона?",ми отговарят нагло-"Аз да не съм телефонист?Знаете ли колко хора звънят!"А това да се представи,да каже"Добър ден!"-е,стига сега и ти,прекаляваш значи! Mr. Green

# 37
  • Мнения: 1 763
Аз вдигах с името на фирмата, после казвах "Добър ден", после се представях. Но името на фирмата е едно дълго, моето име също и понякога като видя, че звънят от мобилен телефон ги изстрелвах много бързо, за да не набутвам обаждащия се. В отговор често чувах "Какво, какво?".

# 38
  • Мнения: 3 447
В интерес на истината, когато си изстрелят името в началото, така или иначе не го запомням. Смятам, че името на фирмата/организацията е достатъчно за първоначално представяне.

# 39
  • София
  • Мнения: 4 868
Аз се обаждам често в НОЙ,

Никога не ми е хрумвало, че мога по телефона да разговарям с НОЙ  Wink

# 40
  • Мнения: 107
Аз се обаждам често в НОЙ,

Никога не ми е хрумвало, че мога по телефона да разговарям с НОЙ  Wink

 Joy Всичко е възможно с повече въображение Simple Smile

По темата-представям се и ми се представят. Не знам, може би съм късметлийка и попадам на учтиви хора в София.
Или може би важи поговорката "Каквото повикало, такова се обадило."

# 41
  • Мнения: 604
Ами  аз чак сега разбирам защо
гледах странно когато дойдох в
испанско-абе то няма сърдити
служители нито ядосани работници!
Всички едни такива усмихнати
и услужливи чак да им се чуди човек newsm78!
Изгежаше ми чак нереално !

# 42
  • Мнения: 7 002
Поради естеството на работата, няма как да не кажа фирмата и името си. Не всички клиенти обаче се представят.

Ако лично аз си звъня по личен въпрос някъде - представям се и се държа любезно. Май ми е професионално изкривяване.
Пак обаче не винаги от отсрещната страна казват коя е службата и с кого говоря. Дразнещо е, все си мисля, че бъркам телефона и трябва да питам "С еди коя си служба/фирма говоря" ...

# 43
  • Мнения: 8 999
Когато се обаждам в някой офис, служба, учреждение, не смятам, че е необходимо да знам с кого точно разговарям, нито пък вдигналият телефона се интересува от моето име. Особено, ако искам някоя справка - какво е работното време, кога има приемен час еди кой си, къде се подават молби, къде се подават жалби и т.н. Това са служебни взаимоотношения, които не предполагат близост. Интересува ме само, когато вдигнат слушалката, да си кажат името на фирмата, за да съм сигурна, че не съм набрала грешно и да не се налага да питам дали те са онези, които търся.
При по-продължително общуване с някой служител, който се ангажира лично с моята житейска трагедия, държа да се представя и да знам и неговото име. Или в случаите, когато предполагам, че ще обаждам повече от веднъж.
Както когато вляза в някой магазин, изобщо не се интересувам от името на продавачката, а само от стоката, която се предлага. Питам за име, ако реша да правя рекламация за нелюбезно или некомпетентно  отношение за служител пред шефа му.

# 44
  • Мнения: 502
Аз се обаждам често в НОЙ,

Никога не ми е хрумвало, че мога по телефона да разговарям с НОЙ  Wink
  Леле,чак сега зацепих! hahaha Joy

Общи условия

Активация на акаунт