Някой който разбира от реклама може ли да ми обясни...

  • 3 502
  • 59
  •   1
Отговори
# 30
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Аз като зрител да ти кажа, че изобщо не съм обърнала внимание на бутилката. В съзнанието ми е останало само марката. Точно това е и целта на тази реклама. Ако не беше ти да ми кажеш, че се набляга на бутилката, нямаше да се замисля изобщо.
Между другото Загорка си е хубава бира, но много силна заради спирта, за да има по-голям срок.
По същия начин е и рекламата на Шшшшшуменско. Едва ли някой е искал да рекламира шума на отваряне на бутилката, просто ти набиват в съзнанието марката, а другото е баластра, пълнеж.

# 31
  • Мнения: 502
  Стига бе,с мъжът ми пием само "Загорка"!Супер си е бирата!При Борето май е някаква липса на местен патриотизъм.То и аз "Пиринско пиво"не пия де...

# 32
  • Мнения: 4 187
Нищо особено. Като няма нов продукт или нова концепция измислят нова опаковка. Така хем напомнят за съществуването на продукта, хем потребителят остава с впечатлението за нещо ново.


А също така, продуктът в опаковката е толкова добър, че просто няма какво да му се променя или подобрява!

# 33
  • Мнения: 25 826
Я, каква интересна темичка!  Party
Откакто "Загорка" наблегнаха на амбалажа и зарязаха качеството на бирата си, в Стара Загора вече "Загорка" не се пие - факт!
Преди години също имаше такъв отлив от местната марка, символ на града ни, заради влошено качество. Беше временно явление. Дано това в момента да не остане за постоянно, че е срам и позор за производителя!

# 34
  • Мнения: 117
  Помниш ли приказката за пепеляшка, тя е най- прекрасното момиче на света, но няма шанс принца да я забележи докато тя е пред огнището с окъсаната си домашна роба, когато се предрешва като принцеса ситуацията се променя.
 Производителите на Загорка са убедени, че произвеждат съвършенната бира и понеже ТИ освен биропиец си и естет, са се погрижили да ти осигурят това стъклено бижу, и така бирата им е наслада за всички сетива.
Аз не разбирам от реклами, мразя реклами, обичам бира и пия Загорка.

# 35
  • Мнения: 287
Така.
Въпросната нова бутилка ако не се лъжа е категория Магнум, което е практика за пластмасовите опаковки над 1л.
 Бирата с марка Загорка, както и тази с марка Ариана  са собственост на гиганта Кока-Кола. Както можете да се досетите за тази компания рекламните послания винаги са отговорен фактор за продажбите. В рекламните отдели се инвестират изключително много пари. Рекламните клипове винаги са измислени и изработени от най-добрите екипи в бранша.
 Моето предположение, за това, че сега има такава рекламна кампания, за да се представи новата опаковка е следното - първо в Магнум бутилка с удобен захват бе представена Ариана, по-евтината марка на компанията. Знаете, че опаковките от 1л. са особено предпочитани сред младите хора, пийващи бира из паркчета и градинки. По-големия литраж също. Ако продажбите на Ариана са скочили и надвишили тези на Загорка заради новата опаковка - това явно е печелившото решение, което компанията е взела за да подобри пласирането и на по-скъпата марка. Вкусът тук не е решаващ.

# 36
  • Мнения: 25 826
Продажбите на Ариана не са скочили заради новата бутилка, а заради по-ниската цена.
Може да е много учудващо за някои, но има хора, които като не могат да си купят пасти, си купуват обикновен хляб. Особено пък, когато и пастите са с почти същия вкус...  Whistling

# 37
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Ти си едно от най-големите мрънкала, които съм срещала напоследък.

Ако ти продават Загорка в тетрапак опаковка за 50 ст. и до нея Загорка в стъклена бутилка за 1 лв. кое ще си купиш?

Ако си от хората, за които няма значение качеството - рекламата очевидно не търси теб.

# 38
  • Мнения: 1 212
Следя темата от снощи ... 
Едно е факт- на Борето темите или се заключват още в разгара си, или удрят някакъв таван по брой страници  Laughing .... / Руската тема се сещам /
Умее момчето да предизвиква внимание  Wink , пък не разбирал от реклама , казва .....   Whistling ...  Grinning
Не заключвайте темата, засега върви гладко  Praynig Grinning

# 39
  • Мнения: 984
Обаче тази "напомняща" реклама е безсмислена, защото:
1. хората, които пият "Загорка" я пият и без рекламата;
2. хората, които не харесват "Загорка", в каквато и бутилка да им  я сложиш, пак нема си я купят;
3. хората, които пийват бирица навън по заведенията предпочитат "Туборг", "Хайнекен", "Стела" и ако ги има в менюто заедно със "Загорка", никога няма да си я поръчат.

И така...какъв е смисълът от тази реклама? Никакъв. Simple Smile

Последна редакция: нд, 13 юли 2008, 14:36 от Мишона

# 40
  • Мнения: 9 865
Ъ, добре, Магнум бутилката не е ли старата реклама...

Ево сад:

1. Новата реклама за стъклената бутилка
http://www.vbox7.com/play:c2ef7f8a

2. Старата, за пластмасовата Магнум бутилка
http://www.vbox7.com/play:41cf9425

Да не си говорим ей така...

# 41
  • Насред хаоса
  • Мнения: 5 464
Борисе, някои мъже се женят заради опаковката, ти за бирата си седнал да се тревожиш.  Mr. Green

 Joy Joy  hahaha

# 42
  • Мнения: 28
Борисе,

много едностранно поглеждаш на рекламата. Тя не е нито само текст, нито само картинка /клип/. Обикновено посланието на рекламата се носи както от текста, който чуваш /четеш/, така и от самия клип. Символика на знаците има и в езика, и в невербалните знаци. Ако текста представя бутилката, то останалата част представя другата информация.

П.П. Следващият път гледай рекламата без звук и ще разбереш и останалата част от посланието.

# 43
  • Насред хаоса
  • Мнения: 5 464
Това си е рекламна стратегия, Борисе - като за момента не се сещат с какво да подобрят бирата, подобряват опаковката и се надяват бираджиите да не мислят като теб. Тоест, да погъделичкат безграничното човешко любопитство - "Брей, нова опаковка! Я да си я купя да видя каква е бирата в нея, може и тя да е по-хубава!"

# 44
  • Мнения: 677
Съгласен съм с маркетинговите гурота Мишон и Борис. Тия от Загорка са мега зле. Горките.

Общи условия

Активация на акаунт