AVON само за представители - КАМПАНИЯ 13 -Тема 34

  • 37 056
  • 715
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 994
Нямам факс,но знам,че може с имейл.Не помня мейла на който се пращаха обаче Thinking
Дали е изтрита-май да,никъде я няма,има само написано Задържана поръчка и стойността и,в последни поръчки я няма.Значи,трябва да я изпратя пак,si?

Мерси за скоростните отговори на stella_16 и sisi_mi6i  Hug
не с маил не става със сигурност,искат факс,аз даже съм питала дали не може на маил да сканирам вносната бележка,но не я фактурират  ooooh! Ако ти е изтрита и я няма я пусни наново  Peace

# 466
  • София
  • Мнения: 4 053
И аз знам, че не може с E-mail, за съжаление. Rolling Eyes

# 467
  • София
  • Мнения: 504
не с маил не става със сигурност,искат факс,аз даже съм питала дали не може на маил да сканирам вносната бележка,но не я фактурират  ooooh! Ако ти е изтрита и я няма я пусни наново  Peace
Странно,преди около година пак ми се беше случило така и пратих точно на мейл.Не бяха много любезни,но пък координаторката ми се намеси тогава ThinkingМоже би затова стана.Както и да е,ако не стане,ще чакам утре да ми нулират баланса и ще пускам експресни,после изключвам телефона да съм неоткриваема от клиентките и обявявам бойкот на Ейвън за известно време Joy

# 468
  • Мнения: 742
Ако ти е до утре срока сутринта преди 10 им прати факс от някоя книжарница вземат около 50-60ст. номерът е:02/974 36 11

# 469
  • Мнения: 1 259
Хайде и аз да се оплача - във фактурата ми пише Мостра Ungaro for him, а имам Ароматна картичка, все пак не е същото. Досега, когато съм имала Ароматна картичка, така е било отразено във фактурата, а не като мостра... Не че е толкова важно, но все пак Crossing Arms
И при мен е точно такова положението - във фактурата пише мостра, а в кашона ароматни картички.

И при мен така #Cussing out

# 470
  • София
  • Мнения: 504
Ако ти е до утре срока сутринта преди 10 им прати факс от някоя книжарница вземат около 50-60ст. номерът е:02/974 36 11
О,не,няма да се лишавам от сън,защото от Ейвън се мислят за много важни и имейлът не важи за тях.Пък и срока ми беше до днес сутринта Mr. GreenЩе действам с експресна,не ми стигат точно 20лв,но ще измислим нещо Flutter

Мерси за интереса и предложенията,много ми помогнахте  bouquet

# 471
  • Перник
  • Мнения: 20
,

Последна редакция: ср, 24 сеп 2008, 00:33 от elsii

# 472
  • Перник
  • Мнения: 20


Хайде и аз да се оплача - във фактурата ми пише Мостра Ungaro for him, а имам Ароматна картичка, все пак не е същото. Досега, когато съм имала Ароматна картичка, така е било отразено във фактурата, а не като мостра... Не че е толкова важно, но все пак Crossing Arms

и при мен е така и много пъти се е получавало така.
А каталозите ми всички са с мостри

Последна редакция: ср, 24 сеп 2008, 00:35 от elsii

# 473
  • Перник
  • Мнения: 20
За к-та за маникюр от розовата серия имах поръчан на първа дата не са се оплаква ли за сега Simple Smile а сега го имам поръчан пак. Надявам се да е сполучлив.

и на мен поръчаха 2, днес им ги дадох и още нямам отзиви

Последна редакция: ср, 24 сеп 2008, 00:36 от elsii

# 474
  • София
  • Мнения: 4 212
Странно - при мен на Акумулирани продажби има число, което е с около 200лв. повече от оборота ми в К13. Откъде ли са се взели?!

При вас има ли сума на Акумулирани продажби?
При мен също има сума на акумулирани продажби, но сумата не е такава, каквато трябва да бъде.  Laughing

P.S. При мен сумата е същата като остатъка, който ми трябваше до следващото ниво в клуб на представителя в предишния куотър.

При мен това е точно сумата, с която се класирах за топ клуба от последното тримесечие.

# 475
  • Мнения: 363

susikata, явно са оправили количествата, защото червения светофар за гривната Zое, вече е зелен, така че поръчвай смело Peace
Колието Julie също вече е зелен светофар, а колието Hyacinth все още е жълт.
Надявам се утре вече да успея да се видя с координаторката ми и да си взема парфюмите U by Ungaro и ще споделя впечатления и за чантите.

На мен си ми пишеше, че ще е ароматна картичка.

1000
Мерси за инфото! АЗ обаче я пуснах като поръ4ка при моята координаторка...сега утре ще се разбере ще дойде ли или не...

# 476
  • София
  • Мнения: 212
Момичета , имам въпрос: в календарчето ми за поръчки пише, че трябва да направя поръчка до 10ч на 25.09 , а в страницата ми пише 24.09. Сега последно кога ми е последния срок. Става дума за зона 005, ако има някой от тази зона моля да ми каже кога си пуска поръчката.  Благодаря предварително   bouquet

# 477
  • Мнения: 304
triffy, не съм от твоята зона, но според мен можеш да правиш поръчка през интернет до 10 h на 25ти. При мен също показва така, просто датите са ми различни. Все пак по-опитните момичета да кажат също Peace

# 478
  • София
  • Мнения: 1 914
Това е предимството на интернета- времето за поръчка ти е удължено.
Аз съм 005, гледам си винаги календарчето. Пускам предимно на втора дата, винаги сряда вечер. Т.е.- можеш да пуснеш до 10ч. на 25-и.  Wink

# 479
  • София
  • Мнения: 4 053
Вижте сега момичета, тези от "ПИШЕТЕ НИ", как ми отговарят Joy Joy Joy, жестоки са:
(Това е Copy/Paste на писмото им)
ххх@abv.bg
22.09.2008 14:20
 To contact_avon.bulgaria@avon.com 
cc 
Subject Работа с клиенти (Account Nr: 1120705 Request ID: 12479587) PROD

Здравейте, пиша относно мострите на дневен и нощен крем за очи ANEW. При поръчан комплект от 5 броя, пристигна само един брой, а сега при обещаните към всяка брошура за К/14 няма нито една. Бихте ли ми казали дали ще бъда компенсирана по някакъв начин? Моля да ми отговорите конкретно, а не с молба да се обърна към координатора си. Благодаря.   

И отговора им:
Здравейте!
При такъв проблем /по тези въпроси/ Ви съветваме да се обърнете към Вашия координатор или Зонален мениджър!
Лек ден!
Ейвън Козметикс България




Общи условия

Активация на акаунт