AVON само за представители - КАМПАНИЯ 13 -Тема 34

  • 37 061
  • 715
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 3 835
Но онези от Офиса не могат ли да отговорят така, ами на всеки изпращат това писмо.

Писала съм до американския Ейвън - и там ме отрязаха по подобен начин! Вероятно фирмена политика!

# 496
  • Мнения: 10
Здравейте, момичета! Тъй като съм представител едва от няколко дни има някои неща, които все още не знам Simple Smile Бихте ли ми казали, ако питането ми не е прекалено досадно, може ли да се поръчват продукти от предходни или следващи кампании, или може само от текущата? Мерси много!

# 497
  • Мнения: 3 835
Успех в начинанието! Peace

Може да поръчваш само от текущата кампания!

# 498
  • София
  • Мнения: 4 053
Мимеиме - занимава ли ти се да пишеш направо писмо на г-н Владимир Борачев на адреса, посочен във фактурата. Писмо- копи/пейст на тази кореспонденция - лично до него да види какви хора са назначени за работа с представителите, мениджърите, зоналните и т.н. Т.е какви хора - титани на мисълта "спомагат" развитието на фирмата и оказват съдействие за работния процес, набирането и обслужването на клиентите.
Мислех, че съм изтрила писмото и няма да стане, но се оказа че в яда си съм забравила...Да взема, наистина да го пратя, пък да видим Rolling Eyes, ако не за друго поне напук Crazy Въпреки, че за съжаление Стики, май ще се окаже права Thinking

# 499
  • Мнения: 560
Може ли да вземем картата без да я ползваме?Харесва ми розовото потмоненце към и нея ,а и самата тя е красива.
И как ще докажем в банката че сме представители на AVON?

# 500
  • София
  • Мнения: 4 212
Изневиделица ми дойде, че една позната не й се занимаваше тя да пуска и ме помоли да ги пусна към моята поръчка. Само че  моята е супер малка, а с нейната + 5 парфюма (комбинирахме се) стана супер поръчка.

Между другото, на възмутителното ми писмо за брошурите без мостри ми отговориха по още по шантав начин:
!-во писмо
Здравейте!
Работим с продукти по текущата брошура за К13!
Лек ден!
Ейвън Козметикс България
След час и половина - второто:
Здравейте!
При такъв проблем /по тези въпроси/ Ви съветваме да се обърнете към Вашия
координатор или Зонален мениджър!
Лек ден!

Та това е положението! Иначе и аз се присъединявам към идеята за общо писмо, но файда няма май.

# 501
  • София
  • Мнения: 504
Момичета,моля за помощ.Има ли някои от вас,които вече са си получили поръчките и имат продукти,които са окончателно изчерпани,т.е. за тях е изписано Не поръчвай или нещо от сорта?Трябват ми още 20лв. да си пусна експресната,а не ми се набутва за глупости,нищо не ми трябва за момента Tired

Благодаря ви предварително  bouquet

Добре де,никой нищо не казва,тогава поне имате ли отзиви за пътната чанта от Лого колекцията,хвърлила съм и око и сега имам повод да си я подаря Mr. Green

Последна редакция: ср, 24 сеп 2008, 23:15 от eaven

# 502
  • Мнения: 27
благодаря ти много stella_16 за бързия отговор Simple Smile Simple Smile Simple Smile аз питах защото имам поръчани  3 - 4  комплектчета за маникюр  Simple Smile
Здравей!
Сега, от 14 кампания има спирала, на последната страница, която ще бъде с отстъпка и за нас! Нали?! newsm78

# 503
  • Бургас
  • Мнения: 6 072
Може ли да вземем картата без да я ползваме?Харесва ми розовото потмоненце към и нея ,а и самата тя е красива.
И как ще докажем в банката че сме представители на AVON?
и да не я ползваш, лихва няма да имаш, но ще имаш годишна такса - нали не ти се ще портмоменцето да ти излезе около 20-30-40 лв  Thinking /не зная колко е годишната такса  Confused

# 504
  • Мнения: 347
благодаря ти много stella_16 за бързия отговор Simple Smile Simple Smile Simple Smile аз питах защото имам поръчани  3 - 4  комплектчета за маникюр  Simple Smile
Здравей!
Сега, от 14 кампания има спирала, на последната страница, която ще бъде с отстъпка и за нас! Нали?! newsm78

мисля че да  Simple Smile за спиралата ще си има отстъпка  Simple Smile

# 505
  • USA, Steak State
  • Мнения: 2 480
Ето момичета,както обещах....Вече съм представител тук,ще пиша следобед за условията да бъдеш такъв тук,в момента съм малко уморена....
Пиша и уеб сайта,другия петък пускам поръчка по тези каталози които са в сайта... Ако има нещо на лична или на скайп профила ми Simple Smile

http://www.youravon.com/edimitrova

# 506
  • София
  • Мнения: 4 212
Момичета,моля за помощ.Има ли някои от вас,които вече са си получили поръчките и имат продукти,които са окончателно изчерпани,т.е. за тях е изписано Не поръчвай или нещо от сорта?Трябват ми още 20лв. да си пусна експресната,а не ми се набутва за глупости,нищо не ми трябва за момента Tired

Благодаря ви предварително  bouquet

Добре де,никой нищо не казва,тогава поне имате ли отзиви за пътната чанта от Лого колекцията,хвърлила съм и око и сега имам повод да си я подаря Mr. Green

Лосиона за тяло Кристал аура от специалните предложения. Още на първата поръчка ми дойде "не поръчвай", а си го исках (на тази цена)

# 507
  • Мнения: 830
а аз го имам фактуриран и много се зачудих, защото светеше в червено при поръчването, а де факто е фактуриран. Дали ще дойде-е, това е вече друг въпрос. И между другото спрея против стареене наистина не е наличен. Поне в моята фактура пише да не поръчвам.

# 508
  • Мнения: 774

Сега, от 14 кампания има спирала, на последната страница, която ще бъде с отстъпка и за нас! Нали?! newsm78
Да,ще има отстъпка,пише го в сайта.

Може ли да вземем картата без да я ползваме?Харесва ми розовото потмоненце към и нея ,а и самата тя е красива.
И как ще докажем в банката че сме представители на AVON?
и да не я ползваш, лихва няма да имаш, но ще имаш годишна такса - нали не ти се ще портмоменцето да ти излезе около 20-30-40 лв  Thinking /не зная колко е годишната такса  Confused
При нас на конференцията казаха,че лихвата започва да тече при активиране на картата, т.е. при първа изтеглена сума.

# 509
  • Мнения: 2 014
Относно кредитната карта,искам да попитам:Има ли годишна такса за обслужване,както е при другите кредитни карти или таксата са тези 2лв. на месец,които са посочени в брошурата.За 12 месеца това са 24лв.,така че е логично да няма друга такса... newsm78

Общи условия

Активация на акаунт