Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как се прави хелиране с помощта на устройство?
Какво е мнението за уреда за детоксикация?
Какви са алтернативите на кравето масло и маргарина?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как се прави хелиране с помощта на устройство?
Хелирането с помощта на устройство се извършва чрез биорезонансна диагностика. Устройството сканира органи и системи, хранителни непоносимости, аминокиселини, тежки метали, токсични натоварвания и други. След сканиране се генерира диаграма, която показва състоянието на органите. След процедурата се предлагат чайове. Важно е да се отбележи, че този метод не е признат от официалната медицина за лечение, предпазване, излекуване или диагностициране на заболявания.
-
Какво е мнението за уреда за детоксикация?
Мненията относно уреда за детоксикация са разнообразни. Някои хора съобщават положителни ефекти, като усещане за подобрение след процедурата. Други изразяват съмнения относно неговата ефективност, като го определят като поредната „магия“, която не е доказала успех в лечението. Важно е да се отбележи, че производителят на уреда не твърди, че той може да лекува, предпазва, излекува или диагностицира заболявания.
-
Какви са алтернативите на кравето масло и маргарина?
-
Какво представлява маслото и какви са неговите съставки?
-
Какви са методите за борба със стереотипните движения при децата?

Но тя винаги е проявявала голям интерес към буквите. С писането не се справя добре, а и няма желание. Но аз се страхувам най-много от математиката. И друг път съм го казвала. Изобщо не схваща събирането и изваждането. За нея е прекалено абстрактно.
Мисля, че това е най-важното.
Но няма смисъл да правим подобни сравнения. Това е все едно да сравняваме нашите деца с тези в норма.
Пожелавам ви много здраве,много усмивки и успешна нова година!!!
Всички в час седят и пишат,а само твоето се разхожда.И не защото е глупаво ,а защото не може да се концентрира.На повечето рисунките са закачени тук и там ,а на твоето рисунката е недовършена и изглежда сякаш я е рисувало дете на 3-4 г.,защото просто няма търпение да я довърши.Няма отговорността да седне и да си напише домашните и да си нареди раницата само просто защото още не е дорасло да носи отговорност.И понеже не може съвсем добре да се изразява или заеква съучениците му се присмиват,че е бебе.И всъщност знае страшно много,обаче показва страшно малко,защото липсата на концентрация и неспирането на едно място,импулсивността и бурята от емоции му пречат да покаже това на което всъщност е способно.И това е много жалко защото всички го приемат за много странно дете и много малко хора разбират същността на проблема му.Е,дано не прозвуча много черногледо,но всички ние ще продължаваме да се борим,защото наистина трябва да ги вмъкнем в това общество,защото в противен случай децата ни цял живот ще бъдат самотни и изолирани.А ние искаме те да са щастливи,нали?
Никакви лекарства не сме давали. Положението с училището е същото(аз съм писала много пъти в темата за първолаците, за това колко му е безинтересно и колко е разсеян...). На вас какво ви каза невролога да предприемете?