LaRedoute.fr - 103 - Поръчките от намалението ЗАКЪСНЯВАТ! Без паника!

  • 90 770
  • 1 561
  •   1
Отговори
# 1 155
  • Мнения: 1 763
Здравейте момичета,
закъсненията са и от тяхна страна,
за поръчка от 22.01 едва на 16.02 ми пускат рембурсемент, аз сега го видях.
Това значи, че колета е напуснал Франция най рано на 18.02, по4ти месец след поръ4ката Shocked

# 1 156
  • Стара Загора
  • Мнения: 347
Ето това ми пише: Mode de remboursement: Note d'avoir
Добре де, нали вчера ти отговорихме на този вьпрос...  Rolling Eyes

# 1 157
  • Варна
  • Мнения: 2 036
BBella, ще ти пратят ваучер, в преден пост са ти отговорили.

# 1 158
  • Мнения: 1 803
В описанията на тези 2 якета не виждам да пише,че са подплатени.Но карираното ме се вижда с подплата все пак.Моля, ако някой от вас ги има, да сподели как са като качество.Още не съм си използвала кода 20 от 33евро и уж реших да ги отсвиря,докато не си получа поне една поръчка,ама...(и аз чакам от 9.01  Crossing Arms)


я дай линк плииис  Grinning

# 1 159
  • Мнения: X
Момичета, като ви слушам, страх ме хваща. Аз чакам първата си поръчка от 10 февруари. Вие, които сте от София и други по-големи градове, сте недоволни, че ви ги няма колетите, че че нещо все закъсняват, а аз дето съм от Кърджали (Чукарландия), какво ми остава да кажа, към края на 21 век нещата ми може и да пристигнат, ако въобще пристигнат. Че и бая суми са ми двете поръчки. Опазил Господ, незнам какво да мисля... smile3518
Та какво ли означава това: Mode de remboursement: Note d'avoir
Начин на възстановяване: Забележка за, това ми преведе гугъла?!?

Хайде сега няма да се притесняваш предварително. Има време, ще дойде, а това, че си от друг град не значи, че едва ли не няма да си получиш колета. И аз чакам, като всички тук от 08.01, от 16.01- също, то и за нея изтекоха 6-те седмици вече...Ще се чудя за коя поръчка по напред да ги питам. А за връщане на парите, не се съмнява, всеобщо мнение е, че връщат всичко.

# 1 160
  • София
  • Мнения: 267
ProstoAz, Persia, може ли да дадете размери на панталончето номер 34

# 1 161
  • Мнения: 5 140
Момичета,а често ли се случва да не пристига колет (нямам наблюдения от минали намаления Sad )  ... и ако не пристигне - връщат ли парите винаги?     С две думи   -  случва ли се човек да ... пие една студена водица или Ларедутци са коректни?

При мен от миналите летни намаления не ми пристигна един колет... след като си писахме неуморно с ларедутци 2 месеца, ми пратиха ваучер със стойността на колета. Според мен те са коректни - върнаха ми пари, без аз да мога реално по някакъв начин да докажа, че наистина не съм получила поръчката си. Моето обяснение е, че някъде по веригата (със сигурност в БГ) някой е решил да си свие колета... Иди го търси кой е... Peace

Аз пък си мисля, че франсетата са много наясно кога се е получил колета и кога не. Според мен те могат да си проследяват пратката, но просто не дават тази възможност на нас. При запитване от наша страна, проследяват и виждат как стоят нещата; според това и отговора  Peace Това са си мои разсъждения, де  Simple Smile Но фактът, че на едно запитване за поръчка от 9.01. примерно, отговарят - "изпратена е едикога си, търсете я в пощата", а на друго от същата дата - "пратката е загубена, ще ви пратим чек/ваучер", какво ви говори  newsm78

че отговарят автоматично без да проверят, може би Rolling Eyes Embarassed или бъркам

# 1 162
  • Варна
  • Мнения: 2 036
При мен вече е излязла разликата от 2 - та % като ваучер в Ме Рембурс...., за 0,24 евро. Mr. Green Сега остана и да им пиша да ми пратят номера по мейла... Joy

# 1 163
  • Мнения: 3 316

Аз пък си мисля, че франсетата са много наясно кога се е получил колета и кога не. Според мен те могат да си проследяват пратката, но просто не дават тази възможност на нас. При запитване от наша страна, проследяват и виждат как стоят нещата; според това и отговора  Peace Това са си мои разсъждения, де  Simple Smile Но фактът, че на едно запитване за поръчка от 9.01. примерно, отговарят - "изпратена е едикога си, търсете я в пощата", а на друго от същата дата - "пратката е загубена, ще ви пратим чек/ваучер", какво ви говори  newsm78

че отговарят автоматично без да проверят, може би Rolling Eyes Embarassed или бъркам

Мне...По мое мнение си проследяват пратката и виждат дали е получена, дали пътува или се губи по трасето...Оттам и отговора...Ако отговаряха автоматично, за всички отговорът би бил един и същ; нещо от сорта на "Колетът ви е изпратен и пътува; търсете си го"   Simple Smile  Пак подчертавам, че това са си мои разсъждения  Peace

# 1 164
  • Sofia
  • Мнения: 273
http://www.laredoute.fr/vente-housse-de-tete-de-lit-velours-vitt … &numberpage=7

Какво включва комплекта, и мерките които са дадени на какво са? Извинявам се за може би глупавия въпрос, но до сега не съм поръчвала друго освен дрехи...Благодаря предварително!

# 1 165
  • Бургас
  • Мнения: 114
Аз пък си мисля, че франсетата са много наясно кога се е получил колета и кога не. Според мен те могат да си проследяват пратката, но просто не дават тази възможност на нас.
Аз съм имала пък следния случай - за една поръчка от миналата година, която се забави доста, им пуснах запитване и ми отговориха, че е загубена и да попълвам бланка за възстановяване на сумата. А тя поръчката взе, че дойде на следващия ден  Shocked

# 1 166
  • Бургас
  • Мнения: 3 158
Здравейте момичета,
закъсненията са и от тяхна страна,
за поръчка от 22.01 едва на 16.02 ми пускат рембурсемент, аз сега го видях.
Това значи, че колета е напуснал Франция най рано на 18.02, по4ти месец след поръ4ката Shocked
Вие, обаче, упорито отказвате да четете и това си е ooooh!
Не, не значи, че колетът е напуснал Франция тогава.  Датата на отразяването на липсващ артикул в суивито няма връзка с датата на изпращане на колета. Написахме го вече сигурно 27000 пъти Tired Получавала съм колет в същия ден, в който са ми отразили липсата на артикул от него в сайта.

# 1 167
  • Мнения: 17
Включвам се само да кажа на тези които се оплакаха че кошовете им са празни да пробват през друг браузър. При мен се получава така, влизам през Мозила и кошът ми е празен , влизам през експлорер и е пълен  Peace

# 1 168
  • Мнения: 3 316
Аз пък си мисля, че франсетата са много наясно кога се е получил колета и кога не. Според мен те могат да си проследяват пратката, но просто не дават тази възможност на нас.
Аз съм имала пък следния случай - за една поръчка от миналата година, която се забави доста, им пуснах запитване и ми отговориха, че е загубена и да попълвам бланка за възстановяване на сумата. А тя поръчката взе, че дойде на следващия ден  Shocked

Знам, че има и такива случаи, да...Но все пак се чудя как решават, че пратката е загубена, а на други, чакащи от същата дата отговарят да си я търсят  newsm78

# 1 169
  • Бургас
  • Мнения: 114
Имам чувството, че ако настояваш, че ти я няма и накрая каталясват  Mr. Green
Сега някой недобросъвестен да не вземе да се възползва, алчността води до двойни загуби, да знаете Naughty

Общи условия

Активация на акаунт