Пей Пал - помощ

  • 36 888
  • 741
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 5 790
Милена, само да уточня - когато платиш общо 100 евро от картата си /независимо еднократно или на 2-3-4 пъти/, картата ти ще бъде блокирана и няма да можеш да плащаш с нея в Пейпал. Т.е общата сума на всички плащания като стане 100 евро.

# 676
  • Мнения: 53
Здравейте, момичета! Случайно да знаете на новия изглед къде се сменя опцията да смята по курса на банката, не по пейпалския курс   bouquet

# 677
  • Мнения: 269
Милена, само да уточня - когато платиш общо 100 евро от картата си /независимо еднократно или на 2-3-4 пъти/, картата ти ще бъде блокирана и няма да можеш да плащаш с нея в Пейпал. Т.е общата сума на всички плащания като стане 100 евро.

Ок. Благодаря.

# 678
  • Плевен
  • Мнения: 1 094
Здравейте,да ви попитам като ми върнат пари в Пей Пал сметката къде мога да ги видя? newsm78иначе имам съобщение в пощата,а в reseived нищо....  bouquet

# 679
  • Мнения: 685
Елифанта, в сметката си можеш да ги видиш, най-много два-три дни по-късно, моите ги върнаха на 06.08, но в банкиренето на ПИБ, защото ми е само МайФиБанк, не "истинско банкиране", отчита ден по-късно, затова чак вчера видях вече наличната сума (събота,неделя не ги броя).
А в ПП акаунта ти трябва да има ред с:
дата Refund From   кой връща   Completed   Details Refund     € сумата, която се връща EUR

# 680
  • Плевен
  • Мнения: 1 094
anny_ Благодаря Hugотзивчива ,както винаги  bouquet
Сега го видях....е,върнали са ми вместо 1.10 1евро,ама няма да се занимавам...то и за едно кафе няма да им стигнат Joy
Благодаря на всички,които помагат и пак Благодаря anny_   bouquet  bouquet  bouquet

# 681
  • Мнения: 53

  Четох в темата назад, това което разбрах е че при плащането избирам да е по курс на банката. Правилно ли съм разбрала?   Благодаря предварително на отзовалите се  Peace

# 682
  • Мнения: 5 790

  Четох в темата назад, това което разбрах е че при плащането избирам да е по курс на банката. Правилно ли съм разбрала?   Благодаря предварително на отзовалите се  Peace

Зависи къде плащаш и каква ти е картата.
В Ибей можеш да избереш в момента на плащането.
За другите сайтове - трябва да си настроиш акаунта.
Но това става само за някои карти.
За останалите карти курсът си е определен от обслужващата те банка.

# 683
  • Мнения: 53
сатава въпрос за плащане в ЛаРедут, а картата е дебитна на Райфайзен   bouquet

# 684
  • Мнения: 1
Питанка и за Виза на ЦКБ - мога ли да избера кой курс, как и КОЙ Simple Smile  newsm78  bouquet

# 685
  • Мнения: 685
Питанка и за Виза на ЦКБ - мога ли да избера кой курс, как и КОЙ Simple Smile  newsm78  bouquet
Преди време ползвах това:

-> My Account
-> Profile
-> Financial Information
-> Recurring Payments
-> Edit Funding Options
-> Conversion Options
-> Bill me in the currency listed on the seller's invoice.
-> Submit

Сега не гарантирам, че е същото, но при мен и Визата на ЦКБ се получи.
Пак да благодаря на момичето, което го сподели с нас   bouquet че съм си го записала най-съвестно и дори го разпространявам  Grinning

# 686
  • Пловдив
  • Мнения: 3 853
Същото и за РББ,а ПИБ автомотично си плаща по нейния курс

# 687
  • Сливен
  • Мнения: 485
здравейте,и аз с въпрос.
имам поръчка от 09.07. за 10.03евро   Laughing  в ларедут.неизтеглена,вече статуса и е експиред(така ли се пише  newsm78).не съм и я получила все още/предполагам че парите ще ми ги върнат,но се питам все пак   newsm78 дали да пускам диспут за неполучена стока.всъщност при положение че вече е експиред има ли смисъл от такъв диспут.  newsm78
имам още две които са с такъв статус,но не мога да разбера дали са ми освободили парите,звъних до банката веднъж,но служителя нещо  не схвана,кое е блокирано ,кое не  newsm78 .дали да не звънна пак се чудя  Rolling Eyes .

пуснах и едни диспути за несъответсвие на поръчката или нещо такова,всъщност са ми отказали след фактуритрането артикули и са ми ги задраскали от фактурата ръчно и после в сайта е отразено,но са ми писали че ми пращат ваучери.обаче досега никой не ми е отговорил нищо по диспута.та се чудя вдругиден ми изтича срока,да ескалирам ли  newsm78  Rolling Eyes
  bouquet

Последна редакция: ср, 11 авг 2010, 21:37 от milena hristova

# 688
  • Мнения: 5 790
Милена, не виждам причина да пускате диспут.
Диспут се пуска в два случая:
- платили сте и не сте получили стоката /във вашия случай, парите въобще не са теглени от Ла Редут и реално вие не сте платили. Парите са само и единствено блокирани. Зависи от вашата обслужваща банка кога тези пари ще бъдат освободени. Сроковете са различни, но до 45 дни, ако търговецът не предяви претенции към тях, вие ще разполагате в картата си със сумата. Винаги може да поискате банката да ги освободи, но повечето не се съгласяват.
- получили сте артикул, който не отговаря на описанието /в този случай винаги е по-добре да се разберете с търговеца. Ако той откаже да разреши създалата се ситуация, тогава пускате диспут. В случая с ЛаРедут, не мисля, че ще имате проблем и въобще се е налагало да пускате диспут. Просто е трябвало да им пишете на мейла в 1-вия пост на другата тема, за да ви пратят номерата на ваучерите по мейла. С което въпросът щеше отдавна да бъде приключен.

Също бих ви посъветвала /вас и всички останали/ да не злоупотребявате с диспутите, защото всичко се записва в "досие" на всеки клиент. И при много диспупи в един момент може Пейпал /в пълното си право, пише го в споразумението им/ да не удовлетворят претенциите ви. Нещо като приказката за Лъжливото овчарче...

# 689
  • Сливен
  • Мнения: 485
Благодаря   Алекс1    bouquet
и аз мисля да  ги оставя така

Общи условия

Активация на акаунт