AVON само за представители - КАМПАНИЯ 11 -Тема 48

  • 39 978
  • 783
  •   1
Отговори
# 585
  • София
  • Мнения: 4 209
Аз взимам 20, като понякога един-два ми остават. Но пък 20 са ми на цената на 15 и затова - за член на топ клуба те са на 50% .

# 586
  • София
  • Мнения: 780
Аз в началото се дърпах за тези каталози,един ми стигаше,но веднъж поръчах 5,раздадох ги,останах доволна,защото наистина повечето ми клиентки си ги разглеждат на спокойствие вкъщи,и поръчват повече неща,та,сега 5 каталога не ми стигат,но пък не ми се дават пари за 10 Rolling Eyes

# 587
  • Мнения: 774
Аз винаги оставям каталог на клиента.Много пъти  се е случвало някой да поръча и друг .Съседка,приятелка или колежка видяла каталога и хоп още един клиент LaughingИкономии от каталози не правя!

# 588
  • плевен
  • Мнения: 671
И аз винаги оставям каталог,защото наистина така се правят по-големи поръчки.Искам да ви попитам откъде мога да намеря информация за продуктите Liiv Botanicals че една клиентка иска подробно как да използва например перлите им и някой други продукти.Имам козметичния справочник но в него не пише нищо,в сайта също няма при информация за продукти?Моля ви помогнете ми че незнам какво да й кажа Praynig Praynig Praynig

# 589
  • Мнения: 37
Аз взимам 20, като понякога един-два ми остават. Но пък 20 са ми на цената на 15 и затова - за член на топ клуба те са на 50% .

като си член на топ клуба като си поръчаш 2 комплекта по 10 брошъри на каква цена ти идват, кажи го от опит?

# 590
  • Мнения: 826
Аз си получих кашона, но ми липсва парфюма Малка бяла рокля. Фактуриран е, но пък имам извинително писмо, че не е в наличност и ще ми бъде доставен следващата кампания на цената на тази...Та незная какво да правя, тъй като координаторката ми я няма в момента, пък и аз съм извън града. Ако някой може да помогне, ще му бъда безкрайно благодарна  bouquet

# 591
  • Мнения: X
Аз си получих кашона, но ми липсва парфюма Малка бяла рокля. Фактуриран е, но пък имам извинително писмо, че не е в наличност и ще ми бъде доставен следващата кампания на цената на тази...Та незная какво да правя, тъй като координаторката ми я няма в момента, пък и аз съм извън града. Ако някой може да помогне, ще му бъда безкрайно благодарна  bouquet
 
не разбрах проблема, нали ще дойде със следващата поръчка?

Ако някои може да ми даде линк към пълномощното, ще съм много благодарна!

# 592
# 593
  • Мнения: X
Благодаря, тъкмо и аз го намерих все пак.   bouquet

Чудя се какво да правя със Спиди - поръчката ми е със статус "Предадена на куриер за разнасяне", а би трябвало да си я взема от офис на Спиди. Когато я пусках, избрах опция "Доставка до пункт на Спиди". Сега къде да я чакам?!  newsm78 Вкъщи няма кой да я получи и без това...

# 594
  • Мнения: 37
търси си я в офиса на спиди щом е пусната до там
можеш да си провериш какво си изпратила от сайта дам където е проследяване на поръчката, и ако си задала офис на Спиди , там си търси кашона

# 595
  • Пловдив
  • Мнения: 237
Благодаря, тъкмо и аз го намерих все пак.   bouquet

Чудя се какво да правя със Спиди - поръчката ми е със статус "Предадена на куриер за разнасяне", а би трябвало да си я взема от офис на Спиди. Когато я пусках, избрах опция "Доставка до пункт на Спиди". Сега къде да я чакам?!  newsm78 Вкъщи няма кой да я получи и без това...
Не гледай какво пише на сайта, трябва да е в офиса. И при мен така беше, с такъв статус, а майка ми като отиде, кашона си беше там.  Peace

# 596
  • Мнения: 37
момичета все пак куриерште носят отговорност за тези пакети и затова и "дадена на куриер за разнасяне",т.е раздават ги в офиса на Спиди
или се обади на тела на спиди и по номер на товарителница ще ти кажат дори в кой офис е кашона ти

# 597
  • София
  • Мнения: 3 581

Чудя се какво да правя със Спиди - поръчката ми е със статус "Предадена на куриер за разнасяне", а би трябвало да си я взема от офис на Спиди. Когато я пусках, избрах опция "Доставка до пункт на Спиди". Сега къде да я чакам?!  newsm78 Вкъщи няма кой да я получи и без това...
аз имам това от Спиди като обяснение - и на мене статуса ми беше :Предадена на куриер за разнасяне, абеше то техен офис. Ето и писмото им

"Подателя на пратката, а именно Ейвън Козметикс БГ са подали параметрите за доставката на кашона. По подадените параметри пратката е за доставка в нашия офис в гр.София на адрес ул.Йерусалим бл.141, до поискване. Във връзка с това Вашата пратка е предадена за разнос на наш служител в офис и всеки ден е със статус „неуспешен разнос”, тъй като не е потърсена в офиса

Вашата пратка е била за доставка на 08.08.2009г и от 08.08.2009г е в нашия офис на Спиди.

Междувременно искам да Ви информирам, че поради промените в сайта на Ейвън се получава разминаване между подадената от Вас информация към Ейвън и информацията, която на нас ни е предоставена от Ейвън. За допълнителна информация по тези въпроси можете да се обърнете към Ейвън Козметикс, за да Ви окажат съдействие."

# 598
  • Мнения: X
Благодаря, момичета, аз знам в кой офис трябва да е, ще го търся там.

# 599
  • София
  • Мнения: 4 053
Аз си получих кашона, но ми липсва парфюма Малка бяла рокля. Фактуриран е, но пък имам извинително писмо, че не е в наличност и ще ми бъде доставен следващата кампания на цената на тази...Та незная какво да правя, тъй като координаторката ми я няма в момента, пък и аз съм извън града. Ако някой може да помогне, ще му бъда безкрайно благодарна  bouquet
Гадовете са ти го фактурирали сега, за да не влезе в промоцията за портмонето следващите кампании... хитри хиении newsm48

Общи условия

Активация на акаунт