Арогантен персонал в магазин ''Джъмбо''

  • 11 066
  • 55
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 2 389
Цитат
Това с тичането с каска и мечовете ме потресе.Крайно махленска постъпка.


А де,и аз това казвам,ама ГОСПОЖАТА си плаща разбираш ли,а на нас ни ги подаряват.Казвам го,защото когато бях бременна имено от такива "баровки" 'дето си плащат с отрочетата вървях с ръцете пред корема,и пак се намираше по някой плащач да ме удари.

# 46
  • Мнения: 3 453
Цитат
Това с тичането с каска и мечовете ме потресе.Крайно махленска постъпка.


А де,и аз това казвам,ама ГОСПОЖАТА си плаща разбираш ли,а на нас ни ги подаряват.Казвам го,защото когато бях бременна имено от такива "баровки" 'дето си плащат с отрочетата вървях с ръцете пред корема,и пак се намираше по някой плащач да ме удари.

   Това е въпрос на усещане.Или го имаш или го нямаш.Явно такъв и е манталилета.Как пропусна да каже какво друго е напазарила и разбира се крайната сума. Joy

# 47
НЕ ИСКАМ ДА СЪМ ДРЕБНАВА НО В ТОЗИ МАГАЗИН С НАШ ПЕРСОНАЛ Е ОПАСНО !

ГРУБИ И ТЕ ГЛЕДАТ КАТО КРАВИ НОСАЧКИ.ХЕМ ПЛИКОВЕТЕ ПРИ ПЪРВА ПОКУПКА СА

БЕЗПЛАТНИ  ХЕМ АКО ИСКАШ ГОЛЯМ СИ ГО ПЛАЩАШ  ЗАЩОТО КРАВАТА ЗАД КАСАТА КАЗВА

АМИ МАЛКА И ПОКУПКА И НЕ МОГА ДА ВИ ДАМ ГОЛЯМ ПЛИК  ВЗЕМЕТЕ СИ МАЛЪК

А СА БЕЗПЛАТНИ!  А ПРЕЗ НЯКАКВА УРЕДБА НЕПРЕКЪСНАТО ПРЕДУПРЕЖДАВАТ  ЧЕ НЯКОЙ НЕ Е

ДОШЪЛ В МАГАЗИНА ДА ПАЗАРУВА А ДА ГЛЕДА ПО ЧУЖДИТЕ ЧАНТИ!

СМЕХОТВОРНА РАБОТА ! ИМА МНОГО БОКЛУЦИ  И ПОВЕЧЕТО КИТАЙСКИ СТОКИ   -  АБЕ

ГРЪЦКА РАБОТА !

# 48
Здравейте, мами!
Търсих коментари за Jumbo и останах потресена от случващото се в магазина Shocked Предложиха ми работа от там, но след прочетеното започвам сериозно да се колебая!!! Не приемам лично изказванията, че продавачките са кифли и гледат като крави или кокошки, тъй като аз също доста често случвам на такива, но искам да кажа, че има и много любезни и интелигентни хора, които работят на тази длъжност- аз уча доста сериозна специалност в СУ, но трябва да си покривам разходите-това е единствената причина да започна като продавач- консултант, поне за момента. Моето мнение е,че КЛЕНТИТЕ ВИНАГИ ИМАТ ПРАВО и прадавачът трябва да е вежлив и отзивчив, независимо, че работата му в момента не е престижна т.е. лично аз никога не бих си позволила да се държа арогантно към хората, ето защо на този етап съм силно разколебана дали да жертвам достойнството си, попадайки на място, където персоналът е поставян  под общ знаменател, а свестните служители да понасят "отмъшенията" на недоволни от персонала клиенти... от друга страна ме озадачава фактът, че политиката на "шефа от гръцки произход" е "клиентът не винаги има право" Confused, дали това не е тактика за унижение на българския народ от страна на "гръка",пионки, в която са "изпълнителните служители", действащи под команда. Дори и да започна там ще се държа с клиентите по начин, по който искам с мен да се държат, когато аз съм в качеството си на клиент... и все пак има нещо гнило в цялата "политика на шефа" Close

# 49
  • Мнения: 3 453
    lina881 , някой хора доста преувеличават!Имаше неприятни случки и в други магазини и се оказа че потърпевшите са си били виновни.Всяка монета има две страни.Аз не мога да кажа и една лоша дума за този магазин.Просто винаги са били любезни, когато съм имала нужда.Никой не ми се е натрапвал да ме консултира или да ми забранява да пипам стоката.Прецени си удовлетворяват ли те условията на работа и заплащането и не се води по написаното във форума.

  Желая ти успех Peace

# 50
  • Мнения: 112
Стана ми интересно за "плащащата"Г-жа.Как аджаба персонала е наясно,че тя оставя големи суми  в м-на?Сигурно обслужилата я касиерка е предала на останалите,"видите ли-тук има една дето ПЛАЩА,дръжте се почтително!"те от своя страна на останалите консултанти ,които според мен в такъв голям м-н не са по-малко от стотина?И накрая явно си носят нейна снимка newsm78 за да не вземат да я объркат с някой друг-неплащащ?!?

# 51
  • Мнения: 3 453
Стана ми интересно за "плащащата"Г-жа.Как аджаба персонала е наясно,че тя оставя големи суми  в м-на?Сигурно обслужилата я касиерка е предала на останалите,"видите ли-тук има една дето ПЛАЩА,дръжте се почтително!"те от своя страна на останалите консултанти ,които според мен в такъв голям м-н не са по-малко от стотина?И накрая явно си носят нейна снимка newsm78 за да не вземат да я объркат с някой друг-неплащащ?!?
    rotfImbo newsm10 Joy Joy Joy

  Еми да!Ти пък не си ли я виждала?!Има я на входа!Лепнат е нейн плакат Wink

# 52
  • Мнения: 2 062
Живеем срещу Джъмбо и доста често ходим там.
Нямам никакви проблеми с персонала, до момента. Ходим с детето и то взима каквото си избере, евентуално ако не го одобря го връща.
При дрехите също сме си ровили за нейния размер от даден модел.

# 53
  • Мнения: 130
Момичета, адски много уважавам форума, но понякога ме потрисат коментарите в него. От къде го вадят това високомерие част от потребителите. Наистина е убидно клиента да се чувства на гости в магазина. Обсъдете това поведение на въпросните оплюти продавачки и спрете. Какво означава "много им било да взимат 400 лв - 1000лв за работата, която вършат. Поставяте етикет на отвращение върху тази професия. Всеки прави грешки в работата си. Рядко ходя във въпросния магазин, е не е истина какви клиенти съм виждала. Там са на разходка, да се разнообразят. Нормално е на част от персонала да му писне.

# 54
  • Мнения: 3 180
" Нормално е на част от персонала да му писне.'' Те са на работа-затова им се плаща, като не им харесва да я сменят. Затова Бг. е в това положение, защото се приема за НОРМАЛНО, да ти ПИСНЕ на работното място, и да не си вършиш качествено работата!!!!!! Само оправдания, за да не се работи пълноценно. Рисковете на професията, всяка една работа си има такива. Хора и клиенти всякакви, продавач-консултантите трябва да са наясно, с това. За мен да си продавач-консултант не е толкова елементарно колкото си мислят всички, иска се усет и подход към хората, да им измъкнеш с финес парите, да са доволни от покупката си. Част от клиентите незнаят какво искат да си купят, в това се изразява ролята на продавач-консултанта, да разбере и да му предложи най-подходящата за него стока, която да му е по джоба и да му харесва. Да, понякога се разхождам без конкретна цел, но ако харесвам нещо, може и да си го купя, знае ли човек..........

# 55
  • София
  • Мнения: 8 975
Момичета, адски много уважавам форума, но понякога ме потрисат коментарите в него. От къде го вадят това високомерие част от потребителите. Наистина е убидно клиента да се чувства на гости в магазина. Обсъдете това поведение на въпросните оплюти продавачки и спрете. Какво означава "много им било да взимат 400 лв - 1000лв за работата, която вършат. Поставяте етикет на отвращение върху тази професия. Всеки прави грешки в работата си. Рядко ходя във въпросния магазин, е не е истина какви клиенти съм виждала. Там са на разходка, да се разнообразят. Нормално е на част от персонала да му писне.

Същите тези клиенти, които мрънкат тук оставят след себе си свинщина в магазина, живея близо до Джъмбо и съм ходила доста пъти там. Ровят като в магазин за дрехи втора употреба, неща, които решават че не им трябват зарязани по рафтовете. Това е нормално, така ли? След като видях преди Коледа миналата година какво беше, много сме културни иначе всички във форума и много възпитани, но защо ли на обществено място не си личи?

Общи условия

Активация на акаунт