AVON само за представители - КАМПАНИЯ 13 -Тема 50

  • 41 170
  • 761
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 0
Не говорех за езика или цените,а за продуктите...Но няма значение

# 646
  • София
  • Мнения: 5 245
Почти еднакви са, много рядко има нещо, кото да се разминава.  Peace

# 647
  • Мнения: 37
давам пример нагледан

К14 в БГ- http://ig2k.com/gallery2/v/12-2009/AVON142009/avon_14+002.jpg.html

ето и руския - http://www.avon-forum.ru/4images/details.php?image_id=9628


но пък нетните -са много различни

пример
нетна БГ 14 -http://ig2k.com/gallery2/v/AVONNetna142009/netna_14.jpg.html
нетна руска 14- http://www.avon-forum.ru/4images/details.php?image_id=9624

случайно 1 ден се загледах какво да очаквам и съм се настойла,и се разочаровах,така че според мен няма смисъл да ги пускате в началото на темата(мое мнение)

# 648
  • Мнения: X
Ох, в събота си платих предишната поръчка, в неделя пуснах нова и сега, естествено, е задържана за кредит чек.
Дали ще я задържат до утре, когато ще имат данните за превода, или ще я изтрият?  newsm78
Нямам възможност да изпратя платежното.

# 649
  • Мнения: 37
до 24 часа ще ти я изтрият  Sad

можеш да пробваш да си скенираш вносната бележка, да се обадиш в кол центъра и да се разбереш и да я пуснеш отново утре поръчката си

иначе превода ще се отрази на 3-тия работен ден -сряда сутринта

# 650
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 711
Ако поръчката е експресна, пращането на платежно няма смисъл. Не го зачитат за платено задължение.  Crossing Arms Само ако е платено с Avon MasterCard тогава зачитат плащане.  Confused

# 651
  • Мнения: 37
тя да си пита,защото става
поне аз така предната кампания пуснах в последния ден ескпресна и на 2-рия възможен ден редовна, а бях със старо задължение
нека опита

# 652
  • Мнения: X
до 24 часа ще ти я изтрият  Sad

можеш да пробваш да си скенираш вносната бележка, да се обадиш в кол центъра и да се разбереш и да я пуснеш отново утре поръчката си

иначе превода ще се отрази на 3-тия работен ден -сряда сутринта

Събота беше работен ден, не би ли трябвало във вторник да се отрази?
Ще пробвам във всеки случай, мерси.   bouquet

# 653
  • Мнения: 4
до 24 часа ще ти я изтрият  Sad

можеш да пробваш да си скенираш вносната бележка, да се обадиш в кол центъра и да се разбереш и да я пуснеш отново утре поръчката си

иначе превода ще се отрази на 3-тия работен ден -сряда сутринта

Събота беше работен ден, не би ли трябвало във вторник да се отрази?
Ще пробвам във всеки случай, мерси.   bouquet

През празниците Ейвън работеха, а в събота вече почиваха. Мисля, че няма да е лоша идея в сайта да вписват работното си време по празници и т.н.

# 654
  • София
  • Мнения: 1 914
Да бе, и аз това установих. Нали уж беше работен ден събота, ама не и за Ейвън.  Crossing Arms
По въпроса за набрания крем, който липсваше във фактурата ми отговориха неясно- че някои продукти били отпаднали от бланката, но не знаели кои. И че имало объркване с  крема и ексфолианта със захар, които аз исках. При поръчването на 1 код, идвало все ексфолиант. Тъпо. Да бяха предупредили.

 
При плащане с кредитната карта, няма нужда да пращаш факс. Те веднага виждат, че са постъпили средства, т.е. "очаквано плащане" и можем да си пуксаме нови поръчки без проблем. Поне така ми обясниха на мен като питах.  Peace

А за набедения ни нов колега- според мен си е различен човек. Личи си по правописа.  Grinning

# 655
  • Мнения: 4
Точно пък ти, най-критичната, ще даваш некомпетентното си мнение за колегата, о Боже, опази ни.  Joy

# 656
  • София
  • Мнения: 1 914
Мнението ми дали е компетентно или не, не е твоя работа да определяш. И съм казала вече- не желая комуникация с теб! Губене на време и мозъчни клетки, айде нЕма нужда!  topicclosed

# 657
  • София
  • Мнения: 4 053
... Реших да попитам девойката дали правилно съм разбрала условията за ползването на картата и тя се оказа по-незапозната и от мен.  ooooh! Не и се отавих да ме дообърква!  Flutter ...Praynig
И аз днес, си взех картата. Положението със служителката беше същото Simple Smile.
Сега ще си ми седи, като паметник, докато не я активирам, нали?

п.с. Пак се е вдигнало настроението, а?! Риторичен въпрос.

# 658
  • Мнения: 2
Здравейте!Vesi vas,не съм нов представител,но много отдавна не съм пускала поръчка(можеби повече от 1 година).Основно майка ми се занимава,а аз понякога.А иначе 10 години се занимаваме.Ще се радвам ако ми помагате от време на време Wink

# 659
  • София
  • Мнения: 5 245
Да, ще си седи, докато не я активираш. А един въпрос ме мъчи. Относно месечната такса - тя за календарен месец ли е или за отчетен период( от 20то до 20то число)?  newsm78 Това, което мъчи чичо Скрудж( мен  Mr. Green), е дали, ако платя с картата си днес /утре ще имам такса и за месец Септември или да изчакам 1ви? Някой?
Цитат
п.с. Пак се е вдигнало настроението, а?! Риторичен въпрос.
Хахахах, да. Joy

Общи условия

Активация на акаунт