Fragrancex.com - аромати и доставки- 9 тема

  • 46 253
  • 750
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 239
Момичета, поръчала съм на 2 декември и пратката я няма още, което разбира се не е новост за никого и не се оплаквам.Платила съм през Paypal.Бих искала да ви попитам кога точно изтича 40 дневния период за диспут?Не съм се занимавала досега с такава процедура.
Благодаря   bouquet

veka, мисля, че срока за диспут е 45 дни от датата на плащане Peace

# 631
  • София
  • Мнения: 4 289
Момичета, поръчала съм на 2 декември и пратката я няма още, което разбира се не е новост за никого и не се оплаквам.Платила съм през Paypal.Бих искала да ви попитам кога точно изтича 40 дневния период за диспут?Не съм се занимавала досега с такава процедура.
Благодаря   bouquet

veka, мисля, че срока за диспут е 45 дни от датата на плащане Peace

Аз им писах да видя първо какво ще ми отговорят и ще реша какво да правя Peace

# 632
  • виртуално
  • Мнения: 3 003
Наистина не знам как е в ЮК, но и тук до 150 евро не се плаща мито, това което въведоха над 15 евро е ДДС  Peace

Принципно и с 20% ДДС козметиката пак ще е по-изгодна и бих ги плащала, но поне процедурата да е максимално лесна.

Някъде прочетох, че за ЛУКСОЗНИ стоки ( като парфюмите влизат в тази категория) се плаща и МИТО, освен ДДС.

Като за луксозни стоки /парфюми и др./ освен ДДС и мито се начислява и акциз.  ooooh!

# 633
  • Мнения: 2 550
Днес си получих пратка от 20ти Октомври.
Гифтсет и парфюм, доста над 30лв.
Взех си ги от пощата, минах между капките май този път  Simple Smile

# 634
  • Мнения: 276
Момичета пристигна ми парфюма от преди 3 месеца.
Парите ми бяха върнати сега какво да правя....

# 635
  • Мнения: 758
А на мен вече ми намаляха парфюмите и все още ми го няма парфюма от 6.11,след колко време горе долу връщат парите,че не съм запозната,а пък май ще се наложи друг да вземам

# 636
  • Мнения: 1 354
Момичета пристигна ми парфюма от преди 3 месеца.
Парите ми бяха върнати сега какво да правя....


Три месеца? Според мен с право трябва да си задържиш парите като обещетение  Grinning Според мен никой няма да те "закача". На мен от друг сайт са ми пращали повторно артикул и идвал 2 пъти  Peace

# 637
  • Мнения: 1 354
Относно промените в закона, искрено се надявам, че пратките до 2 кг ще си отиват в пощите и няма да имаме проблем. Преди когато ограничението беше 45 или 50 евро съм поръчвала парфюми за над 100 долара, но са били под 2 кг и съм ги взимала  без проблем, но веднъж бяха над 2 кг и тогава трябваше да плащам ДДС. Та се надявам сега да е по същия начин!Иначе промените в този закон са апсолютна глупост! ДОЛУ ГЕРБ

Не че защитавам ГЕРБ или ББ и  Дянков, но това са правила за целия ЕС. Моята приятелка в Холандия изпищя още декември месец  Peace

Разбира се, разликата е, че те отиват в пощата, плащат си на гишето и си взимат пратката, а не като тук да се губят часове в митницата  ooooh!

Абе ние може ли да се сравняваме с Холандия и с ЕС като цяло??? ПО цяла Европа текат огромни намаления,а тук кирливите Тера Нова са само на прилични цени. Да не говорим парфюмите и козметиката - всички знаем....Когато изравнят цените на качествени стоки,тогава да спират "свободния достъп на стоки".

# 638
  • Мнения: 4 202
Относно промените в закона, искрено се надявам, че пратките до 2 кг ще си отиват в пощите и няма да имаме проблем. Преди когато ограничението беше 45 или 50 евро съм поръчвала парфюми за над 100 долара, но са били под 2 кг и съм ги взимала  без проблем, но веднъж бяха над 2 кг и тогава трябваше да плащам ДДС. Та се надявам сега да е по същия начин!Иначе промените в този закон са апсолютна глупост! ДОЛУ ГЕРБ

Не че защитавам ГЕРБ или ББ и  Дянков, но това са правила за целия ЕС. Моята приятелка в Холандия изпищя още декември месец  Peace

Разбира се, разликата е, че те отиват в пощата, плащат си на гишето и си взимат пратката, а не като тук да се губят часове в митницата  ooooh!

Абе ние може ли да се сравняваме с Холандия и с ЕС като цяло??? ПО цяла Европа текат огромни намаления,а тук кирливите Тера Нова са само на прилични цени. Да не говорим парфюмите и козметиката - всички знаем....Когато изравнят цените на качествени стоки,тогава да спират "свободния достъп на стоки".

Бе ние и за ЕС не сме, ма не му е тук мястото  Wink

# 639
  • Мнения: 13 755
Днес си получих пратка от 20ти Октомври.
Гифтсет и парфюм, доста над 30лв.
Взех си ги от пощата, минах между капките май този път  Simple Smile
Бяха ли ти върнали парите? Аз чакам една поръчка от 21-ви октомври, но така и дойде...
Парите вече са ги превели обратно.

# 640
  • Мнения: 6
Наистина не знам как е в ЮК, но и тук до 150 евро не се плаща мито, това което въведоха над 15 евро е ДДС  Peace

Принципно и с 20% ДДС козметиката пак ще е по-изгодна и бих ги плащала, но поне процедурата да е максимално лесна.

Някъде прочетох, че за ЛУКСОЗНИ стоки ( като парфюмите влизат в тази категория) се плаща и МИТО, освен ДДС.

Като за луксозни стоки /парфюми и др./ освен ДДС и мито се начислява и акциз.  ooooh!

Не съм съгласна с последното твърдение!
Всичко е много относително.
Има Митн.тарифа, където всичко е описано, и освен това МНОГО зависи от коя страна идва!

За последната ми поръчка на парфюм от Щатите, но не от този сайт, ми казаха, че ще мине през Митница, защото ст-стта на парфюма е над 15 Е, но няма да плащам МИТО, нито АКЦИЗ, а САМО ДДС, и такса на DHL.

Друг е въпросът, че при Fragrancex-а май наистина може да се мине между капките с БГПощи, когато е <2кг!

Последна редакция: пт, 08 яну 2010, 23:17 от Jadena

# 641
  • Мнения: 1
Момичета, да попитам с риск да се повторите за н-ти път с отговора си, но бих искала да разбера точно какво да правя.
Поръчах на 5 дек. парфюм от този сайт, изпратен е на 6 дек., но все още не съм го получила. От Плевен съм. Писах им директен имейл преди 1 седмица(не през пейпол), отговориха ми да изчакам, че пратката е изпратена и имало забавяне по митниците. За да не изпусна и срока за диспут през пейпол ( платила съм чрез пейпол), който вече знам, че е 45 дни от датата на плащането, искам да ви попитам как точно да процедирам? Чета, че на доста от вас са им върнали парите, но как точно? Чрез директна комуникация със съпорта на фрагрансекс или задължително чрез диспут в пейпол? Пратката ми е с безплатна доставка, т.е. без тракинг номер. В пейпол четох, че защитата им за купувача важи за покупки от ибей, никъде не прочетох, че важи и за покупки от други сайтове. Моля ви, споделете вашия опит. Благодаря много предварително.
За информация - не съм получила и друга непрепоръчана пратка от Великобритания от 18 дек от ибей, но продавача ми писа преди малко, че ще ми прати отново продуктите без да съм повдигала диспут или нещо друго. Просто му писах, че още ги няма , той отговори, че вече би трябвало да са пристигнали и затова ще ми ги прати отново препоръчани този път.

# 642
  • Мнения: 5 790
Момичета, да попитам с риск да се повторите за н-ти път с отговора си, но бих искала да разбера точно какво да правя.
Поръчах на 5 дек. парфюм от този сайт, изпратен е на 6 дек., но все още не съм го получила. От Плевен съм. Писах им директен имейл преди 1 седмица(не през пейпол), отговориха ми да изчакам, че пратката е изпратена и имало забавяне по митниците. За да не изпусна и срока за диспут през пейпол ( платила съм чрез пейпол), който вече знам, че е 45 дни от датата на плащането, искам да ви попитам как точно да процедирам? Чета, че на доста от вас са им върнали парите, но как точно? Чрез директна комуникация със съпорта на фрагрансекс или задължително чрез диспут в пейпол? Пратката ми е с безплатна доставка, т.е. без тракинг номер. В пейпол четох, че защитата им за купувача важи за покупки от ибей, никъде не прочетох, че важи и за покупки от други сайтове. Моля ви, споделете вашия опит. Благодаря много предварително.
За информация - не съм получила и друга непрепоръчана пратка от Великобритания от 18 дек от ибей, но продавача ми писа преди малко, че ще ми прати отново продуктите без да съм повдигала диспут или нещо друго. Просто му писах, че още ги няма , той отговори, че вече би трябвало да са пристигнали и затова ще ми ги прати отново препоръчани този път.

Отваряй диспут в ПейпАл.
Влизаш си в акаунта, намираш си транзакциите и кликаш срещу плащането към ФрагрансХ. Има опция "Resolve a problem" или нещо подобно.

# 643
  • Мнения: 1
Момичета, да попитам с риск да се повторите за н-ти път с отговора си, но бих искала да разбера точно какво да правя.
Поръчах на 5 дек. парфюм от този сайт, изпратен е на 6 дек., но все още не съм го получила. От Плевен съм. Писах им директен имейл преди 1 седмица(не през пейпол), отговориха ми да изчакам, че пратката е изпратена и имало забавяне по митниците. За да не изпусна и срока за диспут през пейпол ( платила съм чрез пейпол), който вече знам, че е 45 дни от датата на плащането, искам да ви попитам как точно да процедирам? Чета, че на доста от вас са им върнали парите, но как точно? Чрез директна комуникация със съпорта на фрагрансекс или задължително чрез диспут в пейпол? Пратката ми е с безплатна доставка, т.е. без тракинг номер. В пейпол четох, че защитата им за купувача важи за покупки от ибей, никъде не прочетох, че важи и за покупки от други сайтове. Моля ви, споделете вашия опит. Благодаря много предварително.
За информация - не съм получила и друга непрепоръчана пратка от Великобритания от 18 дек от ибей, но продавача ми писа преди малко, че ще ми прати отново продуктите без да съм повдигала диспут или нещо друго. Просто му писах, че още ги няма , той отговори, че вече би трябвало да са пристигнали и затова ще ми ги прати отново препоръчани този път.

Отваряй диспут в ПейпАл.
Влизаш си в акаунта, намираш си транзакциите и кликаш срещу плащането към ФрагрансХ. Има опция "Resolve a problem" или нещо подобно.

Големи благодарности  Hug . За произношението на pal- коректното е пол, а не пал.   Embarassed

# 644
  • Мнения: 5 790
Една английска филология имам зад гърба си.  Wink
Пол щеше да е, ако се пишеше Paul.

Общи условия

Активация на акаунт