Английски в детската градина

  • 3 074
  • 53
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 105
моето дете също е записано, не защото ще научи английски, а просто, защото е ангажиран през това време.
принципно ходи с нежелание

# 16
  • Мнения: 417
Моето дете ходи на английски от тази година (ІІ-ра група) миналата не искаше, а тази пожела и го записах. Не мисля, че ще научи много, но като има желание не искам да го разубеждавам. Госпожата е много мила с децата, всичко преминава под формата на игра, вмъкват движение с ръце крака, като танц и им раздават лепенки за поощрение. Затова може би му харесва и всеки ден ме пита дали ще има английски. Научил е само 10-12 думи от градината, но редовно вечер в къщи ме пита за нови, които го интересуват и запомня и  така интересът му за езика расте. Не съм имала амбиции просто следвам желанието на детето си.

# 17
  • Мнения: 7 947
Лепенки  ooooh!...ето от какво били - вечер се връщаше с малки лепенчици, които не знаех от какво са, а то било наградка  Joy

# 18
  • Мнения: 14 905
В нашата градина дават картинки за награда Simple Smile

# 19
  • Мнения: 33 625
Момичета, може ли да ви попитам да ме насочите към школа където има английски език за много малки деца под 3 години. Линк или каквото се сетите все ще ми е от полза. Търсих, но не знам къде. Благодаря. Hug  bouquet

# 20
  • Мнения: 7 947
Методът на Хелен Дороти http://bulgaria.helendoron.com/  Peace
Преди време имаше тема - там бях извадила няколкото места, предлагащи език за най-малките.
За мен обаче под 3 няма причина да се записва, нито би имало особен резултат. Ако самата ти знаеш език - занимавай го ти под формата на игри, песнички, стихчета, музика.

# 21
  • Мнения: 33 625
Намерих темата благодаря ти много.  Hug  bouquet

# 22
  • Мнения: 827
Методът на Хелен Дороти http://bulgaria.helendoron.com/  Peace
Преди време имаше тема - там бях извадила няколкото места, предлагащи език за най-малките.
За мен обаче под 3 няма причина да се записва, нито би имало особен резултат. Ако самата ти знаеш език - занимавай го ти под формата на игри, песнички, стихчета, музика.
Зависи какъв резултат очаква човек. Ходихме миналата зима на курсове в Хелен Дорон и съм с прекрасни впечатления - не защото има речник от 500 думи, а защото и до сега иска да слушаме песните в колата, иска да си разглежда учебните тетрадки, т.е. успяха да насочат естественото й детско любопитсво към нещо конкретно, което, надявам се, да не се случи така в годините, че друг учител да развали. Освен това - ХД е още една възможност за децата да са в друга среда, да получат по-различен опит, което смятам, че може да носи само плюсове.

densi, ХД мисля, че е чудесен начин детето да се запознае с езика. Стига да имаш възможност, не се колебай Simple Smile

Последна редакция: ср, 25 ное 2009, 15:29 от Ити

# 23
  • Мнения: 7 947
Първо това е подходящо за деца, които не ходят на градина, тоест имат време и им липсват контакти и среда. Едно дете, което ходи на градина и е в колектив и имат обучителни процеси дори по език - много по-лесно би се включило в процеса там и онова, което ти изреждаш - ще е факт също. Друг е въпроса дали учителката в детската ще намери подход.
Не че не приемам обучението извън градината/училище, но при малките деца мисля, че имат значение някои фактори.

# 24
  • Мнения: 827
Първо това е подходящо за деца, които не ходят на градина, тоест имат време и им липсват контакти и среда. Едно дете, което ходи на градина и е в колектив и имат обучителни процеси дори по език - много по-лесно би се включило в процеса там и онова, което ти изреждаш - ще е факт също. Друг е въпроса дали учителката в детската ще намери подход.
Не, изобщо не смятам, че ходенето на градина има нещо общо тук. Изобщо не говоря за липса на контакти или среда, а че това там е друга, различна среда. Не смятам, че на тази възраст (1-2-3 годишни деца) има особено значение дали имат "обучителни процеси". Факт е, че когато дъщеря ми ходеше, не беше много активна в заниманията там, но както подчертах, за нея е оставило толкова силен отпечатък, че сега - година по-късно, все още слушаме всяка сутрин английски в колата и не слизаме преди да е свършила песничката. Имаше деца, които се включваха много по-активно от дъщеря ми, както и такива, които изобщо пък не желаеха да влизат в някакви общи игри/ситуации - предвид че родителите са там, естествено е децата да се държат по-различно отколкото в градината/яслата. Но пък за мен и това е много ценен опит, защото на мен самата ми показаха интересни начини да я забавлявам, да й показвам нещата (дали думички, или нещо от заобикалящата ни среда - няма значение), т.е. получих съвсем реална педагогическа подготовка.
А за учителката в градината - естествено, че всичко зависи от това дали ще намери подход, аз просто, от моя опит, твърдя, че в ХД е налице именно този подход към децата.

# 25
  • Мнения: 7 947
Има, има общо - защото в градината пак казвам - може да получи детето всичко онова, което ти изписваш като предимство на частни уроци  Peace

# 26
  • Мнения: 827
Има, има общо - защото в градината пак казвам - може да получи детето всичко онова, което ти изписваш като предимство на частни уроци  Peace
Нещо съвсем не се разбираме - едното не замества другото, нали прочете, че напр. родителите са с децата си по време на часовете в ХД, за какво общо си говорим от тук насетне?! Иначе да - все за английски става дума... Нямам намерение да споря за каквото и да е, това е моето мнение, мисля достатъчно ясно написано.

Да споделя все пак, че засега съм много доволна и от учителката й в градината, така че от моя гледна точка е полезно изучаването на чужд език в ДГ.

# 27
  • София
  • Мнения: 561
И аз съм много доволна от учителката в градината. Дребната много бързо учи думички, пее песнички и й е много интересно. Заслугата разбира се е на госпожата. Връща се в къщи с наградки - картинки, лепенки, печатчета. Явно й е интересно в часовете.

# 28
  • Мнения: 33 625
Първо това е подходящо за деца...
Не, изобщо не смятам, че ходенето на градина има нещо общо тук. Изобщо не говоря за липса на контакти или среда, а че това там е друга, различна среда. Не смятам, че на тази възраст (1-2-3 годишни деца) има особено значение дали имат "обучителни процеси". Факт е, че когато дъщеря ми ходеше, не беше много активна в заниманията там, но както подчертах, за нея е оставило толкова силен отпечатък, че сега - година по-късно, все още слушаме всяка сутрин английски в колата и не слизаме преди да е свършила песничката. Имаше деца, които се включваха много по-активно от дъщеря ми, както и такива, които изобщо пък не желаеха да влизат в някакви общи игри/ситуации - предвид че родителите са там, естествено е децата да се държат по-различно отколкото в градината/яслата. Но пък за мен и това е много ценен опит, защото на мен самата ми показаха интересни начини да я забавлявам, да й показвам нещата (дали думички, или нещо от заобикалящата ни среда - няма значение), т.е. получих съвсем реална педагогическа подготовка.
А за учителката в градината - естествено, че всичко зависи от това дали ще намери подход, аз просто, от моя опит, твърдя, че в ХД е налице именно този подход към децата.
Много благодаря за споделеното. Моето дете не ходи на детска градина, но живот и здраве и това предстои. Искам да получа точно това което описваш различна среда, контакти, запознаване с определени правила, дадени от друг човек и спазването им. Както също и моята подготовка за разнообразие на игрите и забавленията. Не ме интересува да знае много думи, а да опознае различни неща и да получи интерес към езиците.
Вече се обадих в ХД и сега ще чакам сформирането на подходящата за нас група. Дано е бързо, обещаха ми и детето да се чувства добре там. Може ли когато имаш необходимото време да ми разкажеш още на лични за тази програма. Heart Eyes
 Благодаря още веднъж. Много ми помогнахте. Hug  bouquet

# 29
  • Мнения: 764
Аз в началото бях много скептична и не исках да го записвам (синът ми е първа група). Мислех си, че нищо няма да научи. Оказах се тотално неправа обаче. Понеже на първия урок ги бяха завели всичките деца, независимо от това кой се е записал и кой не, и като отидох д го взема следобеда, първото нещо, което ми каза беше, че днес са учили  английски. Цяла вечер ми повтаряше разни думички, така че аз не можех да повярвам, че има такова значение. На другия ден веднага го записах и до ден днешен той е доволен от това и всяка сутрин ме пита дали днес ще имат английски.

Общи условия

Активация на акаунт