гръмна ни стъклото на фурната горение

  • 52 078
  • 173
  •   1
Отговори
# 30
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
PAV1 - мерси. Признах те.  Grinning

# 31
  • Варна
  • Мнения: 343
Явно доста издънки имат Горенье.Нашия нов неизползван аспиратор се оказа дефектен.Добре че от сервиза реагираха веднага,дойдоха на другия ден,почакахме доста за дефектната част,както и ни предупредиха.От сервиза съм много доволна,но за марката си имам едно наум,не бих си купила нищо вече.

# 32
  • Мнения: 1 047
Евалла.  bouquet  bouquet  bouquet Аз сега имам сходна одисея с ТМ Ауто.

...незнам какво да я правя сега...
Най-евтин, лесен и сигурен начин е ако не те притеснява, че няма да имаш видимост в печката да си сложиш лист неръждаема ламарина.

# 33
  • Sofia
  • Мнения: 783
А вместо толкоз много да я съветвате какво ли не, как една не й каза, да си прочете Гаранционната карта, но внимателно и с разбиране. Пък там всичко си пише.
И ако изрично е упоменато, че стъклените изделия не се гарантират, какво ще й помогне КЗП-то?  newsm78

Направо отивай на ул. Вежен 25 и си носи на бележка сер. номер, марка и модел на изделието и се моли стъклото да го има в наличност. Ако ли не, трябва да си го поръчаш.
Късмет  Peace

Ако нещо ме вбесява ама наистина ме вбесява е наглото и абсолютно незаинтересовано (отделно несъобразено със закона) поведение на някакви хора, които получават заплата защото има такива като мен да им се обаждат по телефона. Също абсурдността на това, да отричаме очевидното - пишело в гаранцията, че не се поемали стъклените части - та това е АБСУРДНО!

Абсурдно е първо защото ораничаването на отговорноста в някакъв си лист хартия няма никакво значение, никаква правна сила и търговеца/производителя не може да се позовава на това ограничение, тъй като има императивни разпоредби на закона, определящи отговорността за дефектна стока, стандарти за безопастност и т.н.
Нали разбирате, че ако на някакъв си лист, който се дава с покупката търговеца напише, че не отговаря ако стоката причини смърт, отровна е, има неразрешени съставки, счупи се, пвореди се, колелцата, стъкълцетата, бла бла бла и каквото там му хрумне това няма как да отмени императивните разпоредби на закона.

Из Закона за защита на потребителите:
Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.


И второ ето това е гаранцията която горение дават в България:
, в нея никъде не пише, че производителя не отговаря за стъклата на фурната.

Отделно от това, общите гаранционни условия на групата на горение, нямат никакви абсолютно никакви ограничения по отношение на гаранционното обслужване.

Днес по телефона ми казаха, че никога не съм можела да докажа, че това, което се е случило било от дефект на стъклото, а че не сме го причинили ние. И аз се чудя, тези хора в Танзания ли живеят, къде се мислят че се намират??? И ако са те сложили да вдигаш телефона в сервиз, осигуряващ гаранционно осблужване, не следва ли поне елементарна подготовка да имаш.. да си прочел закона, основната практика на КЗП??? Какво ви става на всички бе хора?? Защо не разсъждавате цивилизовано, какво има да доказвам на стъкло пръснало се на двата хиляди парчета???? че съм го счупила с чук?! нарочно.

Да съм имала бележка, фактура, нам къв номер, нам към друг номер, простотия! Но аз съм сигурна, че това не са правила за работа на групата Горение, понеже те имат съветници и юристи, които им казват какво може и какво не може, кое е законно и кое не, за кое ще ги осъдят, ще им направят ревизия на цялата партида, ще ги расипят от призовавания насам на там, ще се развали реномето на марката и това ще им струва толкова пари, колкото да си наемат 100 мили служителки, които ще казват на хората че много съжаляват, че се е пукнало стъклото, това е недопустимо, горение не прави така, веднага ще оправят проблема и ще се молят на клиента да им повярва, че това не е заради марката а най най най случайно е станало.

А не тази неграмотна кифла, която вдига телефона т.к. не може да прави нищо друго и тъй като е израснала в общество, което няма никакви права, никаква защита, никакви потребители, никакви закрили, никакви комисии, никаква конкуренция, никаква потребителски дела в публичен интерес.

Ужасно  #Crazy

Радвам се, че повечето от вас пишещи тук са съгласни с мен, че това нещо е недопустимо. Благодаря ви за подкрепата и извинявайте за дългия пост.

В четвъртък ще дойде майстора на оглед  newsm78
ще ви държа в течение как се развива нашата сага с фурната горение Mr. Green




# 34
  • Мнения: 353
Момичета, искам да споделя че днес ми смениха тая капачка на вентилатора, без да ме питат и разпитват, много светкавично реагираха хората от сервиза Peace Стискам палци и на авторката на темата за положително развитие на нейния проблем  Simple Smile

# 35
  • Мнения: 419
Явно доста издънки имат Горенье.Нашия нов неизползван аспиратор се оказа дефектен.Добре че от сервиза реагираха веднага,дойдоха на другия ден,почакахме доста за дефектната част,както и ни предупредиха.От сервиза съм много доволна,но за марката си имам едно наум,не бих си купила нищо вече.

Би ли казала какъв беше проблема с аспиратора?

Направо съм изумена от темата!  Shocked  Ние също си купихме фурна, плот и аспиратор на Горение и още не сме ги ползвали. Във всички други теми за уреди горещо се препоръчва тази марка, а и тя е с най-добро съотношение екстри/цена. Доверихме се и на марката. Дано да имам късмет с уредите.  Praynig

# 36
  • София
  • Мнения: 863
Мимоза, и аз съм същият случай като тебе - с фурна, котлони и аспиратор Горенье Confused Още не съм ги ползвала и изпадам в ужас, само като чета тук какво пишат момичетата #Crazy

# 37
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
Кифлата си е кифла.. нея има кой да я кльопа. Wink

Но Miho_She , пак те питам: ти прочете ли си внимателно Гаранционната карта? Ама много и старателно четене се изисква... По-специално на т.3.
Моля, направи го и тогава вдигай шум. НЕ си в правото си.

И пак да си кажа (молитвата), пък който иска да ме чете:

Когато си купувате нов ел. уред, прочетете внимателно Гаранционната карта и вижте тя какво е отбелязала, че се гарантира. И ако вникнете в материята, ще разберете, че нищо не се покрива, но туй е друга тема.  Rolling Eyes Но все така, добре е да си я пазите старателно, грижливо и на подобаващо място.


b2 - много моля, сподели за ТМ Ауто  Praynig

# 38
  • Sofia
  • Мнения: 783
Кифлата си е кифла.. нея има кой да я кльопа. Wink

Но Miho_She , пак те питам: ти прочете ли си внимателно Гаранционната карта? Ама много и старателно четене се изисква... По-специално на т.3.
Моля, направи го и тогава вдигай шум. НЕ си в правото си.

И пак да си кажа (молитвата), пък който иска да ме чете:

Когато си купувате нов ел. уред, прочетете внимателно Гаранционната карта и вижте тя какво е отбелязала, че се гарантира. И ако вникнете в материята, ще разберете, че нищо не се покрива, но туй е друга тема.  Rolling Eyes Но все така, добре е да си я пазите старателно, грижливо и на подобаващо място.


b2 - много моля, сподели за ТМ Ауто  Praynig

Шани, наистина прочетох гаранцията и специално точката, която посочваш прочетох мн внимателно тъй като лелката на телефона също визира нея. Точка три казва:

На гаранция не подлежат консумативите на уредите (всички отделящи се от основния корпус на уреда части) и всички стъклени гумени и др. бързоизносващи се възли.

Къде мислиш, че влизат стъклата, Шани:
а) консуматив към фурната, които се отделят от основния корпус? (да, да, отделят се от основния корпус определено и след силен гръм стават на сол) или
б) стъклен или гумен възел?

По коментарите ти разбирам, Шани, че ти също си имала подобни разговори като мен с лелката вдигаща телефона в сервиза. Това, което не разбирам, Шани, защо се опитваш и търсиш под дърво и камък оправдание за тяхната позиция, която е от всяка гледна точка неправилна, а не се вслушаш в обикновения разум (common sense) и не погледеш какво пише в Закона за защита на потребителите примерно, или практиката на комисията за подобни ограничения на отговорността. М, Шани, защо? Защо защо защоо Simple Smile  newsm78

НО! Всеки има право на лош вскус и грешно мнение. И аз. И ти Simple Smile Определено мисля, че човек не трябва да си скъса нервите за такова нещо. Но аз съм просто много чувствителна на кифли и отстояване на граждански права. Извинявам се на всеки, който може да съм натоварила с емоцията си, в действителност аз не съм даже толкова огорчена или ядосана от счупеното стъкло, колкото от това, че ума ми не побира позицията на фирмата горение. ениииуееей Simple Smile

# 39
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143

Къде мислиш, че влизат стъклата, Шани:

б) стъклен или гумен възел?

А "Защо, защо, защо..." няма никакво значение. Медалът има 2 страни и е важно да се поставиш и от 2-те.

Още веднъж ти казвам, късмет  Peace в покупката на ново. Но внимавай кой и как ще го монтира. Понякога се налага ползването на термични лепила, с които не всеки разполага.

Никакви разговори съм нямала с никаква лелка... Не си купувам нова техника, еле пък Горене.

# 40
  • Sofia
  • Мнения: 783
Стига бе, Шанка!

Ти сериозно ли твърдиш, че стъклопакета на фурната е стъклен бързоизносващ се възел? Ама сериозно?!  moresmile

Това е разширително тълкуване, което и най-смелата телефонна лелка не може да аргументира, моля ти се. Моята лелка първо каза че е по тази точка, аз й казах че тук става дума за някакви бързоизносващ се стъклен или гумен възел, това са някакви връзки между отделните елементи. Тя тогава каза, е къде съм била чувала за стъклен възел, имали предвид стъклото ами не възел! Още с казването на това, самата тя осъзна абсурдността на тълкуването си, тъй като то е изцяло преиначаване на написаното. И мина на тезата че стъклото влизало в точка две, където се казвало, че не се поемали никакви механични повреди, а това било механична повреда.

Стига бе!  newsm81 Хората до какви ли не абсурдности стигат в желанието си да защитят тезата си, която отрича очевидното.

Извън това, благодаря за съвета за монтажа. И аз мисля, че е ключово да се монтира правилно. Ти какво мислиш, по добре от сервиза на горение или доверен сервиз да ни го монтират?

Хубава вечер,   bouquet

# 41
  • София
  • Мнения: 2 896
Абе какъв монтаж, кви лепила, кви пет леа - това стъкло може и 4-годишната ми дъщеря да го монтира. Просто влиза и кликва с едно движение - а от сервиза искат 30 лева за този монтаж
Направено е така, че да може да се сваля максимално лесно и да се мие колкото често се налага.

# 42
  • Бургас
  • Мнения: 1 378
Мъжа ми днес е поръчал най-сетне стъкло.Ще пиша кога ще дойде и колко ще струва монтажа.

# 43
  • Мнения: 139
Стъклата на всички фурни са доста скъпи. Нашите имат Зануси и след като стъклото се счупи, баща ми поръча ново огнеупорно стъкло в завода за стъкла в Търговище и така им излезе доста по-евтино, а ефекта е същия като с фабрично.

# 44
  • Бургас
  • Мнения: 1 378
Стъклото струва 150 лв,за сега това само се знае,а кога ще дойде и колко ще струва монтажа-отделен въпрос. Sad

Общи условия

Активация на акаунт