Някой поръчвал ли е от Мебели Виденов?

  • 260 632
  • 805
  •   1
Отговори
# 285
  • Враца
  • Мнения: 871
Аз също поръчах от друга фирма..не директно от "Виденов"тя си  има салон с показани неща..имаше пристата в наличност и я взех веднага ,а другите мебели поръчах.Издадоха си ми касов бон и фактура веднага,дори без да съм ги поискала...аз ги познавам лично като хора..бивши колеги сме и са коректни хора..Затова се доверих и според мен проблема идва от дистрибуторите..  newsm78.

# 286
  • Мнения: 217
Да поясня, от кой магазин от дистрибуторската мрежа, лично аз се опарих: гр. Варна, ул. Георги Бенковски- между спирка Нептун и  Образцов Дом.
 Искам да се извиня за анти- рекламата, която напраших първоначално на "Виденов"!!! Но считам, че и те носят до някаква степен отговорност за това, как дистрибуторите им обслужват клиентите им (все пак дистрибуторската мрежа те си я изграждат, не някой друг и си имат подписани съответните договори). Като искат да нямат оплаквания срещу тях, да упражнят малко контрол върху дистрибуторите, както всички останали фирми: който не играе по правилата е извън играта...като им гонят клиентите и им развалят имиджа, да не работят с тях...., да ама те работят с тях....
Това е от мен, пожелавам ви хубав ден и по- малко некоректни търговци:)

# 287
  • Мнения: 217
Забравих да спомена, че оправомощеният представител на фирма Виденов ми обеща, че след 2 дена ще си получа въпросният диван Ксения. Отзиви ще дам като го получа:)

# 288
  • Бургас
  • Мнения: 644
pocoloco1, ти имаш право да публикуваш каквото си искаш за тях, а и предполагам не си излъгала. Редно е те да си оправят имиджа, а не да се сърдят е клиентите им се подиграваме! #2gunfire

# 289
  • Мнения: 217
Определено не съм излъгала, затова ще ги гоня до дупка моите преки продавачи. Понеже повечето хора си мълчат, затова така стоят нещата в държавата. Да ама с мен удариха на камък:) Много добре си знам правата и ще си ги търся, за да не може друг след мен да бъде така разиграван от тях!!!

# 290
  • Мнения: 25
Да поясня, от кой магазин от дистрибуторската мрежа, лично аз се опарих: гр. Варна, ул. Георги Бенковски- между спирка Нептун и  Образцов Дом.
 Искам да се извиня за анти- рекламата, която напраших първоначално на "Виденов"!!! Но считам, че и те носят до някаква степен отговорност за това, как дистрибуторите им обслужват клиентите им (все пак дистрибуторската мрежа те си я изграждат, не някой друг и си имат подписани съответните договори). Като искат да нямат оплаквания срещу тях, да упражнят малко контрол върху дистрибуторите, както всички останали фирми: който не играе по правилата е извън играта...като им гонят клиентите и им развалят имиджа, да не работят с тях...., да ама те работят с тях....
Това е от мен, пожелавам ви хубав ден и по- малко некоректни търговци:)

Да споделя-магазинът, в който работя е от дистрибуторската мрежа на Виденов. От поне 30 производителя, с които работим, няма друг такъв случай като техния. Никога, ама никога не са спазили срок, никой в Ямбол(цеха) не знае какво се случва, какво и накъде се праща, кога ще дойде... Това, че не са издали касов бон и не са се обадили за дамаската си е вина на магазина, от където си поръчала. Но за срока от собствен опит казвам-нищо не могат да направят-чакат и те блговолението на Виденов да изпратят поръчките. И да кажа-не ние разваляме имиджа на Виденов, а те нашия-за да продаваме евтини мебели (освен тук-таме някои полски, техните са с най-ниски цени за тоя клас)  се чудиме какви обяснения да даваме заради техните неуредици. Извинявам се за дългия пост, но допреди малко се разправях с една девойка от производството им в Ямбол ( за поръчка от 2-ри май-добре ли е?). Та извода е - в лекия случай 30 работни дни - и може да липсват вратички примерно. Иначе качеството-за цената е доста прилично.

# 291
  • Мнения: 0
Моята история е следната : на 14 май си поръчах диван Неви, от техни дистрибутори. Собствениците на магазина са много близки мой приятели и ме предупредиха, че е възможно да има някакво закъснение. Дивана още го няма !!! Сигурно са виновни мойте приятели, дистрибуторите, защото не са отишли до Ямбол да сковат дивана и да го тапицират. Или по скоро са виновни, че предлагат мебелите на тази посредствена фирма. Преди няколко дни отидох да видя какво става с диванчето ми( то още не е мое де, дано пристигне в близките месеци). Собственика на магазина ми обясни, че никой не му дава информация какво става с поръчките му и пред мен звъня във Виденов за 15 минути 4 пъти, но мал шанс никой не благоволи да му вдигне телефона. Аз все още нямам диван, нямам и информация кога ще пристигне. Закупуването на мебели от Виденов е лесна работа, но получаването е МИСИЯ НЕВЪЗМОЖНА ( дори с връзки) !!!!

# 292
  • Мнения: 751
Здравейте, аз пак се включвам. След постовете ми тук и аз получих обаждане миналата седмица от администрацията в Ямбол на мебели Виденов. Човекът по телефона беше много любезен, попита ме, аз наистина ли съм пускала публикациите (и аз не разбрах от къде се е сдобил с мобилния ми номер). Обясних му ситуацията и той обеща, че в понеделник ще ми се обадят монтажисти от София за да дооправят леглото (понеже то си остана без пружината на подматрачния механизъм и раклата си се отваря когато си иска (магнитите не държат)). И така, получих аз обаждане, но не понеделник, а вторник и господинът, който се занимава с доставките почна да ми се обеснява, как бусът бил спрял далеч от блока ми и затова ми взели 3 лева повече за доставката. Интересното е с какъв аршин мерят разстоянието след като бусът беше точно на 3 крачки от входа. Както и да е. Господинът от Ямбол ми беше обяснил, че монтажи се правят и през седмицата след 18.30 ч., но монтажникът от София си твърдеше, че това става само в редки случаи, а редовните монтажи били в неделя. Е аз му казах, че ако неделя съм в София ще дойде да погледне леглото...и така. Вчера пак са ми звънели в 18 ч., но аз бях по срещи и съгласете се не може да искат да си променяш целия ритъм на деня заради едно легло. Уговорки се правят часове, дори ден предварително. И аз си чакам неделята, да видим дали някой ще дойде както обещаха по телефона. Похвално е, че от администрацията в Ямбол се свързват с клиентите и се опитват да оправят ситуациите, но в тази безработица, моят съвет е да назначат читави и повече хора за да не се налага да си оправят всеки път имиджа. Знам, че четете форума уважаеми господа и госпожи от мебели "Виденов", затова, наистина вземете мерки, има какво да подобрите в доставките и монтажите! Ще пиша за продължението, кога и как ще дойдат и как са си спазили обещанието. Допълвам тук информацията от последните минути, преди малко ми се обади девойката от склада на мебелите и със супер невинен глас ме попита "Имали сте проблеми с ваша поръчка", с нея се чуваме поне за пети-шести път, но явно за тях всички случаи и клиенти са едни и същи (поне да си водят записки, да не звучат така, все едно в момента научават за проблема), обясних й, че сме си говорили и дори сме се разбрали за неделя да дойде монажник и и припомних ситуацията. Обаче форумът играе голяма роля, в момента в който се напише нещо и има мигновенна реакция. Но пак повтарям, Администрацията на мебели Виденов, назначете повече и по-читави хора за да не ви сриват реномето.

Последна редакция: пт, 01 юли 2011, 10:00 от kotence85

# 293
  • Резерват "Северозапад"
  • Мнения: 2 366
Чета с интерес темата, откакто се е появила...и извода ми е - никога няма да поръчам каквото и да е от Виденов.

# 294
  • Мнения: 217
Здравейте, читатели на форума! Виждам по изясниха се нещата, в кой е проблема на фирмата производител "Виденов" или на дистрибуторите. Всеки се оправдава с другия, че не си е свършил работа, и така един на друг си подхвърлят топката. От разказаното от mishoci аз си направих моят извод. Очаквам до края на деня да ми звъннат, че дивана ми е пристигнал (както ми обеща представителката от административния персонал на Виденов), да видим сега кой е коректен?! Аз обещаното си го търся:)

# 295
  • Мнения: 751
Ето ме пак.  Преди малко дойдоха монтажниците на Виденов. Не мога да си кривя душата, момчетата си разбират от работата, за 15 мин. решиха проблема. Основният проблем се оказа в самата организация на фирмата - липсват достатъчно екипи за монтаж и доставка. Като заключение по темата мога да напиша предложение до фирмата (служителите на която редовно четат тук): Имате сегмент на пазара, имате нелоши мебели, наберете повече хора за монтаж и доставка за да имате основно доволни клиенти. Благодаря за отношението към клиента (от администрацията на фирмата) и за разрешаването на пробелема ми.

# 296
  • Мнения: 217
Здравейте, аз си получих най- накрая моят диван Ксения! След многобройните ми обаждания в магазина (защото не мога лично да ходя всеки път до там), за да се отърват от мене и да спра да пиша във форума, си получих дивана. За 51 дена ми се обадиха 2 пъти, като единият път беше да се разберем как ще си взема дивана. НИТО ЕДНО ОТ ТЕХНИТЕ ОБЕЩАНИЯ И ДОГОВОРКИ НЕ БЕШЕ СПАЗЕНО, освен кога ще пристигне пратка, в която ще ми бъде диванчето и то при положение, че им казах, че отивам да си търся правата в НАП и КЗП. При доставката на дивана ми изискаха цялата сума на поръчката, при положение, че имах платено капаро приблизително 50%. Стават грешки, но чак толкова много грешки за 2 месеца, не е случайност според мен. таксуваха ми превоза, който поръчах с уговорката да заплатя, и пак не получих касов бон за  извършената услуга. Много се радвам, че си получих поръчката, но защо трябва да е по тоя начин?! Лъжат, мажат и в крайна сметка се оказа, че всички, включително  представителят от фирмената администрация, са една фирма.
За качеството на дивана, все още нямам наблюдения, ще си проличи с времето. Аз не очаквам и да е кой знае какво, то за тия пари...
Имате ли проблем с тая фирма отивайте направо в Комисия за зашита на потребителя, а в случай на отказ да ви бъде издаден Фискален бон от касовия апарат, направо се жалвайте в НАП. А на който не му се разправя, не му препоръчвам тая фирма, нейната търговска мрежа като цяло!

# 297
  • Мнения: 0
Здравейте,
Искам само да споделя че дори и да си бяхте поръчали мебелите директно от фирма Виденов пак щяхте да имате същите проблеми. Не бях обърнала внимание ,че вече има дискусия за въпросната фирма, и затова си позволих да отворя нова   http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=594556.0.
В нашия случай 2 артикула бяха поръчани директно от склада им във Варна ,а третия от Карфур.Първоначално бяхме уверени че двете неща са при тях и чакат само поръчката от Карфур да пристигне за да ни ги докарат заедно.След чакане още 2 седмици решихме да си вземем сами нещата за да си ги сглобим ,но от скл;ада ни казаха че са ги продали на други хора.Последната информация е че петък ще има камион със стока ,но тази информация ни я подават всяка седмица без да знаят дали нашата поръчка ще е там.

# 298
  • Мнения: 217
Здравейте!!! Аз лично не съм доволна от недодяланото сковано чекмедже на моя диван Ксения!!! Аз по добре щях да го направя, нищо че нямам опит с производство на мебели. Как може дъното на чекмеджето да не е от край до край, т. е . да има луфт между дъното (от талашит) и страничната дъска около 1 см. (много е смешно 1 см. талашит не им е достигнал, за да ми направят цяло дъно). Абсурдно е ....то да се смееш ли или да плачеш....аз на това му казвам "идиотизъм и не професионализъм".
Като цяло не очаквах кой знае какво, но просто....нямам думи, повече не мисля да поръчвам от тях каквото и да било, както и моите приятели, които са запознати с нашите проблеми със съответната нелоялна фирма "Виденов" и нейните дистрибутори.

# 299
  • Бургас
  • Мнения: 644
pocoloco1, защо не попита, може пък луфта да има за цел да ти проветрява складираната покъщнина. Колко е гадно да мирише на застояли дрехи!  smile3532

Общи условия

Активация на акаунт