Някой поръчвал ли е от Мебели Виденов?

  • 264 007
  • 805
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 7 020
Te приспадат от дължимата сума по 0,1% за всеки просрочен ден като компенсации.За повече инфо прочети на сайта им Peace

# 166
  • Мнения: 15
Te приспадат от дължимата сума по 0,1% за всеки просрочен ден като компенсации.За повече инфо прочети на сайта им Peace
gloria_261 ти да не си служител на фирмата?Чела съм и договора и сайта ,как то и съм писала до тях,отговориха ми като на всички останали,че до края на седмицата ще си получа мебелите,само че ни се уточниха до края на коя седмица и коя година!Не пиша тук за да се оплаквам и да получа съчувствие,а до предупредя хората да не се вързват на лъжите ,за да не се белосват като мен

# 167
  • Мнения: 7 020
Не, не съм служител във фирмата!
Сблъсквала съм се с подобен проблем т.к. нашето обзавеждане за коридор, което поръчах на 12.04. дойде на 13.07., тогава ни приспаднаха компенсациите, за които писах по-горе.Но тогава срока за който се изработваха след поръчката беше 30 дни, после го промениха на 45дни след като имаха повредени машини.В нашия договор компенсациите бяха упоменати, може вашият договор да е променен и да липсват.

Последна редакция: пн, 06 сеп 2010, 22:26 от gloria_261

# 168
  • Мнения: 973
Здравейте,
Не бих искала и аз да наливам масло в огъня, защото моята мебел вече е вкъщи.
Но фирмата наистина не знае как се работи с клиенти.
Харесахме нашия диван в Карфур на 12 юни 2010 година. Сключихме договор със срок за изпълнение до 45 дни.
Платихме цялата сума в брой.
И зачакахме...
След известно време видяхме в сайта им съобщение, че имат технически проблем и са претоварени с поръчки, поради което удължават срока до 60 дни. Никой не се обажда да информира лично, няма лични имейли. Само съобщение на сайта им.
След известно време пак в сайта съобщиха, че проблемът е отстранен и се работи на пълни обороти.
Изпратихме запитване около коя дата се очаква да са готови с нашия диван. И отговориха със смс , че "около" 10.08.2010 ще ни уведомят за дата и час. Което прави два месеца от поръчката. На 09.08 получихме смс, че ще получим дивана "около" 18.08. Веднага звъннахме за уточняване на деня и часа. Никой не вдигна цял ден. На другия ден проведохме разговор  с цеха в Ямбол. Обещаха до 18-ти на всяка цена да е при нас.
А инициаторите за всички по-нататъшни разговори бяхме  ние.
Готов бил дивана - утре тръгвал. После - не днес, утре.
После минал през Пловдив утре вече е в София.
Накрая - на 19.08 - "да, вече е тук, в склада" и ни записват за доставка -  20.08 - 19.00 ч.
По договор пише, че имат доставчици и, че ние сме заявили такива. По телефона казват - няма.
Уговорихме хора..... но диванът не дойде. Никой не ни се обади да ни каже защо.
Звъняхме цяла вечер - никой. Освободихме носачите...
На другия ден сами отидохме в склада. И ни казват, че изобщо не сме били записани. Управителя бил сменен от два дни и новия нищо не знаел.
Да сме били благодарни, че диванът ни бил тук, на други хора, които също чакали дори не им били готови и не се знаело къде са им мебелите, заради тези кадрови рокади.. Да не правим излишни скандали и т.н.
 Принудителната ни "среща"  се проведе в 10.30 ч, в 12.00 ч диванът беше в къщи.
Та така - пари дадени накуп, 45 дни по договор, увеличени на 60, увеличени на 70, клиентите са единствената заинтересована страна,  мълчат, лъжат те и т.н, докато не те изкарат извън нерви и не отидеш едва ли не, с полиция не място.
Мебелите им биват,  но напълно отговарят на цената. И в никакъв случай не си заслужават разправиите. Бяхме харесали и спалня, но ще е със сигурност от друга фирма.
Дано Карфур спрат да се излагат, като работят с тях. Развалят си името.
Това е - преценете сами.

# 169
  • Sofia
  • Мнения: 177
Тази фирма е безобразна.  #Cussing out Когато човек си е направил някакви планове, тези хора направиха всичко възможно, да ги провалят. Поръчахме легло за детенце от Карфур на 20.07. Вчера една госпожа ми каза, че леглото е там, съпругът ми да отиде да го вземе. Днес той се обажда и познайте какво - ЛЕГЛАТА СВЪРШИЛИ?!!! Миналата седмица казаха за тази, тази казват за другата. Как е възможно това, да заблуждават по този начин хората? Моля някой ако е пускал жалба до КЗП, да сподели дали може да изискаме нещо друго освен неустойката по договор, най-малкото, че никой не се обажда или уведомява, че складът се мести например?

# 170
  • Мнения: 973
Много лошо, че и Вие сте си изпатили от тях.
Аз както казах след куп отлагания, телефонни позвънявания, лъжливи разговори и сума ти разправии си получихме дивана.
Точно преди да го вземем пуснахме на електронната страница на КЗП жалба. Те ни отговориха след около десетина дни да предоставим копие от договор, от фактура или касова бележка, но тъй като през тези десет дни вече си бяхме получили дивана им го съобщихме, както и че нямаме повече претенции.
Това означава, че обръщат внимание на всеки случай. Ако са им писали и други недоволни може и да им направят проверка на тия сладури  #2gunfire
Ние иначе дори и неустойка не взехме. Така бяхме притеснени, ядосани и бързахме да си го получим, че не ни се занимаваше за  15 лева. Щото неустойката им е 0.1 % на ден, закъснение. Като си помисля те също дума не обелиха. Затраяха си.
А иначе доколкото знам КЗП имат само контролна и проверяваща функция, но не съм сигурна как и  с кои други органи си взаимодейства за налагане на наказания, забрани и глоби.
Вижте в сайта им. Доста е подробен и направен в услуга на хората.

# 171
  • София
  • Мнения: 2
Здравейте отново! Обещах да пиша дори и със закъснение.... Какво да Ви кажа..Ужас! Спален комплект ''Вяра'' хваща окото за цената си , но нека ви предупредя какво получихме ние:
1. Гръб от суров фазер на скрин- изрязан вълнообразно, дупките на крачетата са така пробити,че при поставянето им изкачат доста встрани. На схемата за монтаж и снимката в сайта  това  определено не е така.
2. На нощното шкафче, на предната долна част има 2 броя дупки, без видимо приложение, доста набиващи се на очи и загрозяващи вида му. На същото шкафче липсват 4бр. крачета.
3.Дясната врата на гардероба- одраскана и изгорена! По ръбовете е очукана и обелена.
4. Огледалото от комплекта въбоще не е доставено!
Не на последно място искам да отбележа, че всички части, въпреки опаковането им пристигнаха в доста прашасал вид.
Писах им и казаха, че ще уважат гаранцията и ще подменят всичко, но вече мина близо месец, за което време се съмнявам,че са нямали доставка за София, а ние все още чакаме.
За мебели виденов в пълна сила важи правилото ,че евтиното излиза скъпо. замислям се вече за жалба  в КЗП и аз! ако някой държи да види дефектите на сника, пишете на лични. Heart Eyes

# 172
  • Мнения: 4
Здравейте ! Да разкажа и аз нашата сага с мебели Виденов. След безкрайни убеждения и разговори по телефона,  и обещания днес го качваме утре го качваме, затваряне на телефона и т.н.,пуснахме жалба в КЗП и те ни отговориха след около 2 седмици. Получихме дивана си след близо 2 месеца закъснение и познайте получихме 2 леви ъгъла:), но понеже на мажа ми не му се занимаваше отново сам си продупчи и премести рамото
сега всичко е ок. За сега дивана няма дефекти, вече 2 месеца го ползваме. Обадиха се обаче да ни молят да отеглим жалбата си, защото Карфур еса казали,че ще прекратят договора си заради нашата жалба била единствената. Да видите колко милички бяха когато искаха да си отеглим жалбата даже неустойката вместо 15 лв. щаха да ни дадат 20 лв( това било по преценка на шефа- Виденов). Първо не сме за 20 лв. ( аз поевече телефон навартях докато се разправях), второ не отеглихме жалбата си, за да не пострадат и други, но както виждам това се е случило. Не се отказвайте да пускате жалби трябва да си търсим правата за такова нещо в чужбина има и съд даже. Такива некоректни и арогантни фирми трябва да са вън от пазара:(

# 173
  • Бургас
  • Мнения: 644
Боже мили, мислих че само аз съм недоволна от тях,
наложи ми се да спя на земята 10 дни защото това което е на промоция било свършило като свят  ooooh! Какви ли не увътрания чух и накрая ми обещаха да го компенсират с безплатно качване до апартамента  и сглобяване и като дойдоха - ми струпаха на първия етаж плоскостите /съответно аз накарах мъжът ми да си отиде на работа, от къде да знам че ще трябва да ги мъкна сама до 8мия/ и ми пожелаха приятен ден, дори приемо-предавателния протокол не ми разписаха... безобразие!
ХОРА, търсете си правата, за да се оправи тази смотана анархия сред производителите!

# 174
  • Мнения: 15
Да ви раскажа как завърши моeто чакане на спалня!Бях писала за това в погорните постове.След чакане 3 месеца и половина и няколко безрезултатни разговора с фирмата,писах им официално писмо че прекратявам договора за поръчка и  искам да ми върнат парите + неустойка,веднага ми се обадиха и ми предложиха да взема спалня в друг цвят+ неустойка.Отказах и ми върнаха парите! Поръчах си нова спалня,от друга фирма,утре ще ми я донесат! smile3501 Излезе ми по скъпо,но поне няма да се ядосвам през следващи 10 години като вляза в стаята и я видя! smile3538Желая късмет на всичките който все пак решиха да дочакат техните мебели!Но да ви кажа честно чакането не си заслужава! newsm11

Последна редакция: чт, 23 сеп 2010, 20:23 от alex667400

# 175
  • Мнения: 7 020
Съжалявама за спама, но не се сдържах Twisted Evil Бива ли такава неграмотност ooooh!

# 176
  • Бургас
  • Мнения: 644
Moje da e s pravopisni greshki, no iskam da pozdravq ALEX 667400 - taka se raboti s nekorektni dostawchici, a 3 meseca i polovina ne sa malko vreme i az bih se qdosala mnogo poveche otkolkoto bqh po nova godina   bouquet

# 177
  • Мнения: 15
Съжалявама за спама, но не се сдържах Twisted Evil Бива ли такава неграмотност ooooh!
gloria_261,не съм българка и не съм учила българската граматика,за разлика от някои които са я учили и пак пишат неграмотно!

# 178
  • Мнения: 505
Съжалявама за спама, но не се сдържах Twisted Evil Бива ли такава неграмотност ooooh!
И като се направи на учителка по Български език, по-добре ли се почувства?

# 179
  • Мнения: 7 020
Аз съм учителка,  не съм се направила на такава:)
Хайде спокойно, просто изказах мнение Rolling Eyes

Общи условия

Активация на акаунт