Знаем ли какво пише в учебниците на децата ни?

  • 13 340
  • 94
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3
Добре де Някойси, би ли обяснил за моя блокирал мозък тази задача, че колкото и да се пуля не мога да загрея защо е бяла мечката.
И наистина, 3 км ли е дълъг лагера?

# 31
  • Мнения: 28 753
Лагерът се намира на Северния полюс, затова мечката е бяла.
Само така може да вървиш 5 км на юг, после 3 км на изток и след 5 км на север да се прибереш в лагера.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fe/Arctic_ … -Arctic_Ocean.png

# 32
  • Мнения: 3
Мерси, Сийке! Подозирах си, че е нещо с посоките, ама нямаше да се сетя никога.

# 33
  • София
  • Мнения: 5 451
В този сборник за ПЪРВИ КЛАС, изд. 2002г., СД "Недкова & Математика"

http://www.book.store.bg/p32391/sbornik-po-matematika-za-1-klas- … sev.html?srchstr=руси русев&s=0&sin=1&sinstore=2&lattocyr=0&latconvused=

Стр. 108 задача 44. гласи:

Бабата на майка ми е родила 11 деца. След раждането останали живи с 4 по-малко. Колко живи деца е имала прабаба ми?

# 34
  • Русе
  • Мнения: 12 214
В този сборник за ПЪРВИ КЛАС, изд. 2002г., СД "Недкова & Математика"

http://www.book.store.bg/p32391/sbornik-po-matematika-za-1-klas- … sev.html?srchstr=руси русев&s=0&sin=1&sinstore=2&lattocyr=0&latconvused=

Стр. 108 задача 44. гласи:

Бабата на майка ми е родила 11 деца. След раждането останали живи с 4 по-малко. Колко живи деца е имала прабаба ми?

 Отвратително. Харесвам "Семейство Адамс", обаче тове е гадно

# 35
  • Мнения: 28 753

Бабата на майка ми е родила 11 деца. След раждането останали живи с 4 по-малко. Колко живи деца е имала прабаба ми?

Боже!  ooooh!

# 36
  • Мнения: 53
Иван, Драган, мами знаете ли в горните класове какво става? И висшист не може да им разгадае ТЪПОТИИТЕ!  Shocked Crossing Arms

# 37
  • Русе
  • Мнения: 12 214
 То ние вишистите се задавихме още на задачите за 3 група в градината  Shocked

# 38
  • София
  • Мнения: 102
Моята дъщеря е в 5кл.,искам да ви опиша един нейн делничен ден.Става сутрин в 8ч. учи до12ч. и тръгва за училище,връща се към 18-19ч. и продължава да учи до 21.30( поне).Това е равно на около 10-11ч. учене на ден,и пак имаме нужда от посещаването на частни уроци ,защото не се справяме.ВЪПРОСЪТ Е ДО КОГА ЩЕ ИЗДЪРЖИ господа министри:2gunfire: #2gunfire

# 39
  • София
  • Мнения: 102
Забравих да споделя,че съм учител и по мои наблюдения много малко деца се справят с училището(не по тяхна вина).Предлагам отмяна на новата програма,която е в сила от 4 години,намаляване на обема на учебния материал и най-важното достъпност.Тогава давам гаранции,че неграмотността ще спадне рязко.

# 40
  • Русе
  • Мнения: 12 214
  WONDERS Сподели нещо конкретно от програмата.

# 41
  • Мнения: X
Стига бе! В първи клас работят с числата до двадесет! Какво да променят? Да се учат да броят до десет ли?  Joy Joy Joy

# 42
  • София
  • Мнения: 102
Например:сваляне на материал от 7 в 5 кл.,от 9 в 6 кл. ,да не говорим за изучаванеето на три много трудни предмета в един,говоря за "Човекът и природата"(Физика, Химия и Биология) и какво ли не още. #Cussing out

# 43
  • София
  • Мнения: 102
dideva ще си говорим от 4 кл . нагоре...........

Последна редакция: вт, 19 яну 2010, 21:32 от WONDERS

# 44
  • Мнения: 1 879
dideva ще си говорим от 4 кл . нагоре...........

Моите наблюдения са, че в математиката най-малко е пипано. Само дето в 6-и и 7-и клас ту учат алгебра, ту планиметрия - и това създава хаос. Миналата година (6-и клас) тъкмо взеха рационалните числа и хоп минаха на паралелепипеди и другите обемни тела - повърхност, обем, брой върхове, ръбове и т.н., после пък се върнаха на едночлени и многочлени. Сега както бяха на формули за съкратено умножение (не съм сигурна, че използвам точните термини), скочиха на ъгли, сега пък са на задачи за движение, работа, капитал и сплави/разтвори. После следват еднакви триъгълници. Голяма галимация без никакво обяснение защо трябва да е така.

Общи условия

Активация на акаунт