Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се справя с разочароващи покупки от eBay?
Какво да правя, ако получа грешен продукт от eBay?
Как мога да проследя пратка с номер 71.105.501.872-2 от eBay?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се справя с разочароващи покупки от eBay?
Ако сте разочарован от покупки от eBay, свържете се с продавача и изразете недоволството си. Ако проблемът не бъде решен, отворете спор в eBay за стоки, които не съответстват на описанието. В спора поискайте възстановяване на сумата и изисквайте продавачът да плати разходите за доставка при връщане на артикула.
-
Какво да правя, ако получа грешен продукт от eBay?
Ако получите неправилен продукт от eBay, трябва да подадете заявка за спор за артикул, който не отговаря на описанието. В спора можете да поискате възстановяване на сумата и да изискате продавачът да покрие разходите за доставка при връщане на продукта. Не изпращайте продукта предварително. Важно е да запазите всички съобщения и доказателства за случая.
-
Как мога да проследя пратка с номер 71.105.501.872-2 от eBay?
-
Как мога да се откажа от спечелен търг в eBay?
-
Как да се справя с продавач, който е изпратил грешен продукт и не отговаря на съобщенията ми?