Помощ в търсенето на работа - 5

  • 74 268
  • 746
  •   1
Отговори
# 615
  • В голямото море...Живот
  • Мнения: 765
При мен се получи парадокс - обадиха ми се единствено от ИБМ  Confused Интервюто е за утре в 11.30  ooooh! Второто е за петък.
И сега?!?

# 616
  • Мнения: 284
Дором,защо се чудиш? Rolling Eyes Какво те притеснява?

# 617
  • В голямото море...Живот
  • Мнения: 765
Лошите отзиви за компанията,малоумните изисквания за прецакване на клиентите им...
Но пък дават мноооооого добри заплати.
И ги оплюх преди няколко поста  Mr. Green
Ей за това  Rolling Eyes

# 618
  • Sofia
  • Мнения: 5 030
Лошите отзиви за компанията,малоумните изисквания за прецакване на клиентите им...
Но пък дават мноооооого добри заплати.
И ги оплюх преди няколко поста  Mr. Green
Ей за това  Rolling Eyes

Това все пак е сериозна компания с аутсорсинг център в България, така, че нищо не ти пречи да отидеш. В тези компании винаги недоволни има, но има и много доволни. Като цяло обаче - много млади хора и различни възможности в компанията. Успех!

# 619
  • Мнения: 284
Дором, върви щом е добро заплащането.Навсякъде има проблеми, късаш си нервите,но поне ще получаваш добра заплата.Това е моето мнение.

# 620
  • В голямото море...Живот
  • Мнения: 765
Благодаря ви момичета  Hug
Остава да ми стискате палци утре и в петък  Praynig
Аз отивам да опреснявам елементарния разговорен английски с Релакса-та  ooooh!

# 621
  • Мнения: X
ДОРОМ, не е толкова страшно в IBM. Има къде-къде по-неприятни места за работа.
Заплатите са добри, проблемът е, че не се увеличават. Стискам ти палци, интервютата не са тежки.

Иначе който не иска да му късат нервите, не бива изобщо да се захваща с обслужване на клиенти.

П.П. Това за "малоумните изисквания за прецакване на клиентите им" не го разбрах изобщо.  Laughing

# 622
  • В голямото море...Живот
  • Мнения: 765
Алексче,естеството на работа е такова,че трябва да забаламосаш клиента и да го караш да прави почти безмислени действия с копирната си машина,но да не допускаш да му се прати техник/поне така ми бе казано от хора,работили там/.Нямам идея наистина какво е точно и да,вярно, говоря малко наизуст....но някак ме стряска.

# 623
  • Мнения: X
Наистина, понякога, след тежък работен ден, ти се струва, че такова е естеството на работата.  Laughing

Всъщност, идеята не е да "забаламосаш" клиента.
Някои проблеми по машините са често срещани и наистина клиентът може да се справи сам с тях за 5-10 мин.: оказва се, да речем, че някой от консумативите е за смяна или е дефектен, или, примерно, някой кабел се е извадил. Тогава няма смисъл клиентът да чака 2-3 дена за техник, през което време машината да не работи.
В други случаи става въпрос за настройки по машината: за това и да искаш, не можеш да изпратиш техник на място, защото те не са обучени да оправят софтуерни проблеми.
Клиентите също са различни: има такива, които не искат да пипнат абсолютно нищо по машината и си настояват на своето, въпреки че проблемът им действително може да се реши и без техник. Но пък други, особено ако машината им трябва спешно, са съгласни да опитат всичко, което евентуално може да помогне. Много зависи от държавата, за която работиш.
Разбира се, случва се и техник да ходи по 2-3 пъти на място за един и същи проблем.
Но клиента няма как да го "забаламосаш", защото той ще продължи да се обажда, докато машината не бъде оправена.
Освен това има технически ментори, които ти помагат или поемат случаите, с които не можеш да се справиш. А и таргетът за разрешени по телефона случаи не е повече от 25-30% в зависимост от пазара.
Това е в общи линии... аз си мисля, че тези проблеми ги има във всички компании, които предлагат технически съпорт по телефона. Просто естеството на работата е такова.

Иначе за IBM като работодател - зависи откъде идваш, какво си правила досега, какви са ти нагласата и очакванията...
Няма да имаш проблеми като извънредно работно време (случва се много рядко и се плаща двойно), забавяне на заплатата, липса на почивки; няма да те питат имаш ли деца, кой ще ги гледа и т.н.
Някои дни са много изнервящи и напрегнати, други са спокойни и почти без обаждания.
Така че само ти можеш да си прецениш дали те устройва.
Мен ме устройваше като цяло, но сега се надявам, че съм намерила нещо по-добро, дано не се лъжа. Simple Smile
Успех!   bouquet

# 624
  • В голямото море...Живот
  • Мнения: 765
Алекс  Hug
Май ми трябваше цялата тази информация,за да се поуспокоя малко.
Благодаря!
Това,което очаквах,след твоето обяснение вече не е страшно  Grinning
Принципно живея в постоянен стрес дълго време,това няма да ме уплаши  Peace

# 625
  • Мнения: X
За нищо.  Hug  Наистина няма нищо страшно.  Laughing

Ако не е тайна, с какъв език кандидатстваш?

# 626
  • В голямото море...Живот
  • Мнения: 765
Португалски.
Притеснява ме интервюто на английски.Не съм разговаряла никога.И последно ползван е преди 15г  ooooh!

# 627
  • Мнения: X
Португалският все пак е сравнително по-рядко срещан език, така че ако нивото ти е добро, английският не би трябвало да е проблем.
В моята група по време на обучението имаше двама души, които изобщо не знаеха английски, но въпреки това ги бяха наели, защото основният им език е бил на отлично ниво.
HR-ките също са симпатични момичета. Стискам палци!  newsm10

# 628
  • Sofia
  • Мнения: 5 030
момичета, търсим работа на мой роднина - той е учител с временен договор до началото или края на юни - не съм сигурна. живее във Варна. сега си търси работа след края на договора си, като няма претенции много з ахарактера на работата, преди е работил и по тежка работа. не знае чужди езици обаче. моля ако някой има познати, които търсят във Варна персонал от юни-юли да се свърже с мен  Praynig

# 629
  • Мнения: 299
Момичета,някоя от вас има ли информация за Домения Финанс ЕООД(компания за събиране на просрочени вземания)?- ето и обявата им:
http://www.jobs.bg/f899829
В началото на май имат пуснати обяви за доста градове от страната,та се замислих,че ако някоя от вас вече е пробвала,да ми разкаже с 2-3 думи за какво точно иде реч Wink . В БГ-работодател няма никакво инфо за тях,а уж вече две години и нещо работят,говорят и за над 70 човека персонал.
Благодаря ви предварително!  Peace
Иначе да споделя,че вече леко започвам да се обезсърчавам,че скоро ще намеря читава работа и точно заради това нещо не ми се пише в темата,но за сметка на това редовно ви чета Mr. Green.
Успех на тези,които вече са намерили нещо подходящо за тях и още повече успех на онези(като мен),които все още продължават да търсят! Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт