Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да очаквам, когато поръчвам от Asos и кога ще пристигне?
Какво да правя, ако поръчката ми не пристигне навреме?
Как мога да върна артикул, който съм поръчал от Asos?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да очаквам, когато поръчвам от Asos и кога ще пристигне?
-
Какво да правя, ако поръчката ми не пристигне навреме?
-
Как мога да върна артикул, който съм поръчал от Asos?
За да върнете артикул, закупен от Asos, първо трябва да попълните формуляр за връщане с вашия адрес за доставка и след това да прикрепите този формуляр към пратката. След като изпратите формуляра обратно чрез пощата, уверете се, че спазвате условията за връщане на Asos, както е посочено на техния уебсайт. За да върнете артикул от поръчка на ASOS, първо трябва да изпратите артикулa обратно за ваша сметка, с изключение на случаите на техническа грешка. При връщане сумата за артикула ще бъде възстановена, но не и разходите за доставка.
-
Мога ли да използвам карта на друго лице при поръчка от Asos?
-
Какво да правя, ако искам да заменя артикул с по-голям размер, но няма наличност?