Напоследък освен всички горе изброени, най-често рекламираната стока е тоалетната хартия,. Мека, супер мека, дълга, ароматизирана, парфюмирана, двойна, тройна, евтина, лесно късаща се ( на подходящото място ) и бла бла бла...
Та в период на криза и то ненамаляваща , а задълбочаваща се, на хоризонта се задава Дянков със сътъра ( може и да ни се привижда само де ), след него пристига армията на антикризисните мерки...Чудите се сигурно какво общо има ? Ами ето над това мислих, при положение , че сме затегнали коланите, защо ли производителите въобще си мислят, че а*аме, та ни предлагат толкова много облекчаващи и забърсващи или пък ароматизиращи продукти. Вие как мислите ? Това да го приемем като обнадеждаване , че все пак ще се храним и тези продукти ще ни послужат, или стреснатите производители бързат да продадат наличното в склада защото е ясно, че скоро ще станат непродаваеми, защото народа ще спре да посещава онова място дето и президента ходел сам ( е той поне ще ходи !)
Да поумуваме, братя и сестри ! Но не забравяйте, че е петък и не е нужно да сме хипер сериозни.
![Mr. Green](https://static.bg-mamma.com/Smileys/default/icon_mrgreen.gif)