За "намирането на път" от страна на учителите

  • 2 110
  • 22
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 8 999
Първо - задължение и право на учителя е да потърси контакт с родителите и да обсъди с тях едно такова поведение. А не да чака да й забият шамар.
Детето може да бъде изпратено при директора на училището, който също е длъжен да се обърне към родителите за съдействие. Има и училищни психолози, а и външни специалисти към разни организации. Не мога да повярвам, че някой учител е допуснал това поведение да се превърне в ежедневие и не е потърсила път - не път към ученика /явно става дума за някаква доста неуравновесена душица/, а механизъм за въздействие чрез всички познати и официални методи.
И колко е голямо това дете Х?

# 16
  • Мнения: 28
Аз останах с впечатлението (по мненията, не познавам родителите), че те едва ли не очакват разбиране от страна на учителите и да оставят детето да си върви преспокойно към завършване. Но по мои сметки от мненията детето Х е получило няколко двойки, а и от поведението му разбирам, че няма желание да ги поправи, и се питам - това дете Х как ще завърши?
Също останах с впечатлението, че родителите не проявяват никакъв интерес към образованието на детето - колко ли отсъствия има, оценки, поведение.  newsm78 Наистина в кой клас е детето?

Последна редакция: пн, 29 мар 2010, 21:08 от Ножица

# 17
  • Мнения: 16
Детето е в 7 клас.  Друго нещо, което ми направи впечатление и на което съм била свидетел е как повечето съученици го защитават и застават зад неговите действия.

# 18
  • Мнения: 28
Детето е в 7 клас.  Друго нещо, което ми направи впечатление и на което съм била свидетел е как повечето съученици го защитават и застават зад неговите действия.
Мисля, че другите просто му се възхищават (не че е правилно) за това че прави такива своеволия си позволява такова поведение. Колкото до учителите - имам чувството, че просто чакат да дойде края на годината и да го разкарат.

# 19
  • Мнения: 613
Аз малко не разбрах - за учителите ли ще говорим , или за детето Х?
Детето  Х - няма какво да го коментираме - щом няма интерес от страна на родителите.
Учителите - има различни. Не смятам, че в часовете на всеки учител подобно поведение е възможно. Има учители , които добре се справят с децата и такива които не успяват. Има такива, които мислят за учениците си , на какво ще ги научат и други на които не им пука - час да мине, друг да дойде.
Аз предпочитам да си говорим при такова и при не толкова фрапантно поведение за родителите. Защото преди всичко у дома е причината за това. И то част от злината се корени много преди детето да тръгне на училище. После вече в училище съм забелязала, че родителите често не желаят да съдействат и да се вслушат в думите на учителите. Ходила съм на много родителски срещи - 3 дъщери по 12 класа. Е, чудно ми е било как на сляпо родителите защитават децата си . Всички знаят, че детето се държи безобразно, само те не могат да повярват и все някой друг е виновен - или учител, или целия клас , само тяхното дете - не.

# 20
  • Мнения: 420
Има учители, в чиито часове такива постъпки са невъзмони, знам, защото съм видяла. Работя точно с такива деца като описаното, има и по-фрапантни случки. Процедурите са: класен с родител, предупреждение на педагогически съвет, след втора постъпка сигнал да Комисия за борба с противообществени прояви, там разглеждат постъпките, събират информация, назначават обществен възпитател и дават срок на детето и родителите, през това време обществения възпитател работи с родители, учители, педагогически съветник и детето. Никой не тича да се отървава от такива деца, поне в училище. Обикновенно родителите са тези, които казват "Ми аз съм вдигнал ръце- оправайте се, както можете", което е ужасно жалко. Още по-гадно е, когато един учител се старае да намери път към това дете, но родителя хич и не мисли да му оказва съдействие за това. Процесът е двустранен, дори от първи клас- всички, заедно трябва да работят, а не да се търси вина в учителя или родителя само.

# 21
  • Мнения: 901
Тъй, тъй.
А какво стана с горките нарочени деца, че не разбрах...

# 22
  • Мнения: 24 467
Детето е в 7 клас.  Друго нещо, което ми направи впечатление и на което съм била свидетел е как повечето съученици го защитават и застават зад неговите действия.
Мисля, че другите просто му се възхищават (не че е правилно) за това че прави такива своеволия си позволява такова поведение. Колкото до учителите - имам чувството, че просто чакат да дойде края на годината и да го разкарат.
Ако ходи голо или на ръце също ще е не по- малко интересно- ами много просто, не е като останалите. На децата им е интересно какво ли не, което не значи, че го одобряват задължително, че ще направят същото и няма да имат задръжки.
Друга причина- зад "силния" на деня застават най- много следовници. След като учителят е безсилен, силно е детето, разбира се. А смее ли някой да му се опълчи, като може да е следващата жертва. Ние жертви не защитаваме, обаче, жертви са насилниците.

Общи условия

Активация на акаунт